Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1147
Gikk nylig til innkjøp av en HTC Wildfire S med abonnementet Netcom Fastpris medium. Da jeg var i butikken fortalte selgeren meg at jeg kunne laste ned en app, som gjorde at jeg kunne se hvor mange gratis minutter, sms og data jeg hadde igjen for måneden, og slik jeg så det der og da, en app som lar meg holde styr på regningen.

Så det store spørsmålet er om noen kan veilede meg til å få denne på tlf?
Og er det slik med denne appen, at jeg ser hvor dyr regningen min blir, etter at jeg har brukt opp gratis minutter, sms og data?
Det eneste jeg klarer å finne er til iPhone.
På bloggen deres står det at de satser på en mobiltilpasset side for de andre mobiloperativsystemene. I tillegg skriver de dette om iPhone appen

Sitat av NetCom iPhone Blogg
"Hovedfokuset ligger på å gi deg rask oversikt over abonnementet ditt, det vil si forbruk, faktura, tjenester og bindingstid.
Egen informasjon om dataforbruket er dessverre ikke på plass i appen."
Vis hele sitatet...
Sist endret av ZyPreXa; 31. august 2011 kl. 20:43.
Fant ut at om jeg går inn på "SIM-verktøy" i hovedmenyen, Og deretter går inn på "Min Side" for å så trykke "Sjekk forbruk", mottar jeg en SMS hvor det står hvor mange Gratis SMS og ringeminutter jeg har igjen, og hvor mange kr. jeg har brukt utenom Faste avgifter.
Om du har netcom, har du også gratistjenesten "hint"

https://netcom.no/tjeneste/hint
Droidstats er en applikasjon til android. Den viser hvor mange ringeminutter, meldinger og MB du har igjen.
for telenor og djuice søker du bare på 'telenor' på market.
Sitat av MadPetter Vis innlegg
Gikk nylig til innkjøp av en HTC Wildfire S med abonnementet Netcom Fastpris medium. Da jeg var i butikken fortalte selgeren meg at jeg kunne laste ned en app, som gjorde at jeg kunne se hvor mange gratis minutter, sms og data jeg hadde igjen for måneden, og slik jeg så det der og da, en app som lar meg holde styr på regningen.

Så det store spørsmålet er om noen kan veilede meg til å få denne på tlf?
Og er det slik med denne appen, at jeg ser hvor dyr regningen min blir, etter at jeg har brukt opp gratis minutter, sms og data?
Vis hele sitatet...
Hvis det er telenor, så har du en app som vanligvis følger med som kan gjøre dette, sjekket widgets?
Som nevnt tidligere er DroidStats veldig fin! Støtter også widgets
Sitat av Bundy Vis innlegg
Hvis det er telenor, så har du en app som vanligvis følger med som kan gjøre dette, sjekket widgets?
Vis hele sitatet...
Sitat av MadPetter
Gikk nylig til innkjøp av en HTC Wildfire S med abonnementet Netcom Fastpris medium....
Vis hele sitatet...


Vel.. Tror jeg går for "hint" jeg Tusen takk for alle tilbakemeldinger!
Neineinei... hva er det for noen freaks som ikke vet om apps? Du har 3gwatchdog for å sjekke 3g bruken din også har Norton en app som er utrolig fin. Du legger inn maks ringeminutter, maks sms, maks datamengde per måned så kan du åpne den for å se statistikken osv. Gir advarsel når du nærmer deg maks.

Lykke til