Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1328
Jeg har tullet rundt med Windows 10 tech preview,
og for å i det hele tatt komme til installere skiten må man lage en konto hos Microsoft eller bruke en eksisterende bruker hos dem.

Noen andre som finner dette motbydelig?

Jeg har funnet en liten omtur slik at man kommer seg unna det hvor jeg registrer en "tullebruker" hos dem som jeg aldri bruker igjen, lager en ny bruker med administrator rettigheter, og sletter tullebrukeren.

Det virker som om tullebrukeren min ikke får lov til å kjøre som administrator en gang, noen andre som har gjort seg tanker rundt dette?
Sist endret av Pyro_Killer; 31. januar 2015 kl. 06:03.
Er Windows 10 gratis kun for de som har en gyldig kopi av Windows 8, eller kan man oppgradere om man er på en mindre legit kopi? Jeg hørte at det skulle være gratis oppgradering det første året, slik at folk faktisk gidder å bytte istedetfor å bruke det de er vant til.
Virker logisk, jeg kan referere til verdens mest deprimerende statistikk:
http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/07/ie-2014-06.png
Kilde

Det får vi se når den kommer ut.
Microsoft sa "senere i 2015".
Det er en link\knapp litt lenger nede på siden når du kommer til delen med å legge inn microsoft koto unner installasjonen. Kan være litt vanskelig å oppdage , men det er fint mulig å gå forbi delen med MS konto.

Kaizen
Sist endret av Kaizen; 31. januar 2015 kl. 09:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Det er en link\knapp litt lenger nede på siden når du kommer til delen med å legge inn microsoft koto unner installasjonen. Kan være litt vanskelig å oppdage , men det er fint mulig å gå forbi delen med MS konto.

Kaizen
Vis hele sitatet...
Den var ikke så enkeel å finne at det gjorde noe, men du hadde helt rett.