Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 998
Hei, skal nå om noen dager på ferie til utlandet.
Men har litt kort som har blitt brukt til å mekke ketamin og kokain. Har også lugget i tlfdekselet mitt.

Er dette noe å bekymre seg for eller bare å ture gjennom? Tenker ofc ikke ta med meg no.
Har null rulleblad om det har no å si.

Takk takk på forhånd gutta
Bare vask det.
Ouch. Ha god tid på flyplassen. Jeg hadde griseflaks når jeg skulle reise sist. I sikkerhetskontrollen dro de til side alle bager og swipet dem, men på utrolig vis swipet de ikke sekken min som er blitt brukt til alt mulig. Mens jeg ventet begynte GHBen å kicke inn (kastet resten på utsiden). Skulle egentlig vært på vei ombord på flyet rundt den tid, men sto fortsatt å klamret meg fast til båndet ved sikkerhetskontrollen før jeg fikk sjanglet meg bort til terminalen og akkurat rakk flyet. Fikk ikke servert vin på vei ned :P

Skal man reise raskt og trygt, kjøp nye klær og sekk, vask kort om du ikke får erstattet på kort tid :P
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 15:27.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ouch. Ha god tid på flyplassen. Jeg hadde griseflaks når jeg skulle reise sist. I sikkerhetskontrollen dro de til side alle bager og swipet dem, men på utrolig vis swipet de ikke sekken min som er blitt brukt til alt mulig. Mens jeg ventet begynte GHBen å kicke inn (kastet resten på utsiden). Skulle egentlig vært på vei ombord på flyet rundt den tid, men sto fortsatt å klamret meg fast til båndet ved sikkerhetskontrollen før jeg fikk sjanglet meg bort til terminalen og akkurat rakk flyet. Fikk ikke servert vin på vei ned :P
Vis hele sitatet...
De skanner bare for sprengstoff og våpen. De driter i om du har med deg en bag med cola i boxern(eller de bryr seg kanskje litt men er ikke det dem er ute etter)
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 15:27.
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
De skanner bare for sprengstoff og våpen. De driter i om du har med deg en bag med cola i boxern(eller de bryr seg kanskje litt men er ikke det dem er ute etter)
Vis hele sitatet...
Det gjør dem jo når de gjennomlyser bagen? Her ble alt i tillegg swipet med en bomullsgreie (husker ikke helt). Alle i køen, så ikke bare meg.
Tenkte kanskje de swipet etter alt mulig, for så og bruke kroppsscanner på dem med utslag.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 15:35.
Kommer veldig an på hvor du skal.

Skal du til Spania, Portugal, Tsjekkia, Nederland etc? Null problem - du kan bli stoppa hvis de har narkobikkje etter du lander (skjer ikke)… bare vær ærlig med tollerne så er det ikke big deal for dem. Har aldri hatt problem i sånne land. De driter i sånne som deg og meg.

Hvis du skal til Dubai, Japan, Malaysia, Singapore, Indonesia…. Kan bli STORT problem hvis du er uheldig. Selv med små rester på bankkort etc. Polen skal visst også være strengt. De værste landene er nok Dubai, Singapore, Malaysia, Indonesia

Har null peil på Russland men regner ikke med det er dit du skal.

Folk bør være obs på at selvom cannabis er legalisert i Thailand og flere stater i USA: de tar deg fortsatt for andre heavy drugs.

Dubai = Emiratene
Sist endret av WouwseP; 1 uke siden kl. 15:41. Grunn: Dubai er ikke et land, jeg vet det
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
De skanner bare for sprengstoff og våpen. De driter i om du har med deg en bag med cola i boxern(eller de bryr seg kanskje litt men er ikke det dem er ute etter)
Vis hele sitatet...
Det er neppe slik lengre. Fordi det er funnet tonnevis av blant annet cola for kun kort siden i Norge. Det er dermed ikke utenkelig at det nå faktisk er mindre mengder droger på vei ut av landet - der det tidligere var mest at det kom inn slikt fra utlandet. Eller hva vet vel jeg om det, jeg som blir svett i tollen om jeg har med en ekstra flaske rødvin over kvota.
De sjekker ikke er drugs på de lappene, det er sprengstoff de er ute etter, som nevnt ovenfor. Vil si meg enig om det er typ Dubai eller Indonesia så hadde jeg vaska det meste/ ikke tatt med ting som man vet lukter. De papirlappene er så sinnsykt sensitive at om de skulle sjekka for dop så hadde jævla mange blitt stoppa. Da hadde mann fått positive svar om du tok på samme håndtak som han snorta kola på dassen før deg, og det har dem verken tid eller ressurser nok til å bry seg om.
Trådstarter
2 0
Jeg skal til Gran Canaria så da er det kanskje ikke noe jeg trenger å bekymre meg så veldig for.
Tar å vasker over korta mine, kortholderen blir litt vanskeligere men sikkert ikke no veldig stress da.

Takk for svar
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det gjør dem jo når de gjennomlyser bagen? Her ble alt i tillegg swipet med en bomullsgreie (husker ikke helt). Alle i køen, så ikke bare meg.
Tenkte kanskje de swipet etter alt mulig, for så og bruke kroppsscanner på dem med utslag.
Vis hele sitatet...
Ja, tollen leter jo spesifik etter knark. Men jeg siktet til sikkerhetssjekken på gardemoen når du skal ut av Norge. De skal i hovedsak forhindre terror, ikke at en eller annen tulling går coka inn på flyet
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 18:51.
Dette var på vei til varmere strøk, så vi snakker om det samme. En ble også tatt med et annet sted uten noen dramatikk så langt jeg kunne se. Var da på vei til å ta på beltet, noe som tok det meste av konsentrasjonen på tidspunktet. Kan jo ha vært krutt ettter jakt eller slikt og, men ville tro de ville oppført seg litt annerledes om det hadde vært antydning til sprengstoff.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 04:33.