Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 6126
jeg har nå fått disse pillene i litt over 3 måneder nå og det funker ikke å knaske dem lenger,derfor lurte jeg på om noen har eventuelt no erfaring med å skyte apodorm heller er det noe man kan ta sammem med no annet dop så det funker bedre ? mener jeg har lest et sted at anti-psykotisk skal dobble effekten av diazepamer sånn som zyprexa og zoloft
Sist endret av nemesis86; 30. desember 2005 kl. 09:34.
Alkohol er fin fint for å forsterke effekten av benzodiazpiner.
thanks,hveit at alkohol hjelper det hjelper alltids bra det,men er det ingen her som hveit om det går ann os skyte apodorm?
det går ann, bare kok dem gule først..
men går det ann og snorte dem a?
har du ikke prøvd enda altså..?? har ikke prøvd å snorte dem, men jeg syns det er bedre å spise dem enn å skyte dem (slik jeg syns om alle piller untatt temmere/subutex)
Zoloft er et SSRI preparat, ikke anti-pyskotisk.

Ikke skyt apodorm, vss.
Funker de ikke lenger er det fordi du er innspist.
Ta deg en et måneds pause du, så får du nok funken tilbake.
Ikke det at jeg anbefaler noen til å knaske piller, går meget lett ut av styr!
Sist endret av Loketrollet; 5. januar 2006 kl. 12:21.
takker for alle svar,en kompis av meg tok apodorm i åra og han sa at det ikke var hvert og prøve,trur jeg tar en laang pause fra pillene så de kan begynne å fungere igjen som de skal
Får du pillene av lege/psyikater for noe psykiske lidelser, eller bare knasker du for morro skyld?
får dem på resept av legen,og jeg holder meg til den dosen som han har satt,unntat et par sjeldne ganger så kan jeg putte i meg en 5-6 apodorm men det er skjelden

jeg har blit psykotisk etter all turinga jeg hadde i sommer
Ah, ok. Ønsker deg god bedring da.
Sitat av nemesis86
takker for alle svar,en kompis av meg tok apodorm i åra og han sa at det ikke var hvert og prøve,trur jeg tar en laang pause fra pillene så de kan begynne å fungere igjen som de skal
Vis hele sitatet...
Det holder jeg med deg i. Lykke til!
har funnet ut at det er ganske så lett og få resept på apodorm av legen,det er b are og si masse greier at du har søvnproblememer og sånn.og da spør du bare om å få apodorm
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av nemesis86
jeg har nå fått disse pillene i litt over 3 måneder nå og det funker ikke å knaske dem lenger,derfor lurte jeg på om noen har eventuelt no erfaring med å skyte apodorm heller er det noe man kan ta sammem med no annet dop så det funker bedre ? mener jeg har lest et sted at anti-psykotisk skal dobble effekten av diazepamer sånn som zyprexa og zoloft
Vis hele sitatet...

Hei på deg..
For å si det sånn når det kommer til piller veit jeg hva jeg snakker om..
Når du sier at apodorm ikke virker på deg lenger stemmer nok dette,for apodorm virker ikke mer enn 14dg med jevnlig bruk hver dag før man legger seg.
Og du sier at du har hørt et eller annet sted at effekten av benzo blir forsterket hvis man blander det med feks.Zyprexa eller zoloft!
Dette stemmer over hode ikke.Mulig folk tror dette pga at de prøver å blende det og blir helt satt ut.. Men det er normalt å bli satt ut av disse prep hvis man ikke er vant med å bruke dem. Det blir som om du Spiser paracet og det funker ikke å bli fjern,men blander du den med nozinan funker det som faen.. Det er jo ikke paraceten du blir fjern av da men nozinan liksom.. Men skal jeg gi deg et veldig godt råd.. Samme hva slags benzo eller b prebarat du tar bland det med 1-2 paracet! Dette er ikke tull for effekten av benzo blir betraktlig forsterket og forlenget ved blanding av paracetamol. Se feks hvis man får en resept av legen på somadril! altid på samme resept får du med pinex forte. det er for at medikamentet ikke skal miste virkning selv om man evnt har brukt det i mange år.
Håper dette ga deg et svar på det du lurte på..
Sist endret av mentalmelt; 28. august 2008 kl. 21:43. Grunn: fjernet tullete kontaktemail
Sitat av concept.d
Hei på deg..
For å si det sånn når det kommer til piller veit jeg hva jeg snakker om..
Når du sier at apodorm ikke virker på deg lenger stemmer nok dette,for apodorm virker ikke mer enn 14dg med jevnlig bruk hver dag før man legger seg.
Og du sier at du har hørt et eller annet sted at effekten av benzo blir forsterket hvis man blander det med feks.Zyprexa eller zoloft!
Dette stemmer over hode ikke.Mulig folk tror dette pga at de prøver å blende det og blir helt satt ut.. Men det er normalt å bli satt ut av disse prep hvis man ikke er vant med å bruke dem. Det blir som om du Spiser paracet og det funker ikke å bli fjern,men blander du den med nozinan funker det som faen.. Det er jo ikke paraceten du blir fjern av da men nozinan liksom.. Men skal jeg gi deg et veldig godt råd.. Samme hva slags benzo eller b prebarat du tar bland det med 1-2 paracet! Dette er ikke tull for effekten av benzo blir betraktlig forsterket og forlenget ved blanding av paracetamol. Se feks hvis man får en resept av legen på somadril! altid på samme resept får du med pinex forte. det er for at medikamentet ikke skal miste virkning selv om man evnt har brukt det i mange år.
Håper dette ga deg et svar på det du lurte på..
Vis hele sitatet...
Her var det mye tull i ett innlegg gitt. Paracetamol vil overhodet ikke potensere noe som helst benzodiazepin eller Carisoprodol. Når toleranse øker så må man selvsagt øke dosen for å få samme effekt, apodorm slutter ikke bare å virke etter 14 dager.
jeg syntes paracett fikk Carisoprodol (somadrilen) til og funke bedre. Var nok derfor legemiddelindustrien puttet koffein og paracetmol i noe av somadrilen før.
Sitat av jørgen_87
jeg syntes paracett fikk Carisoprodol (somadrilen) til og funke bedre. Var nok derfor legemiddelindustrien puttet koffein og paracetmol i noe av somadrilen før.
Vis hele sitatet...
Hva du synes trenger derimot ikke å stemme, og det gjør det ikke i dette tilfellet. Paracetamol vil i kombinasjon med Carisoprodol øke den totale smertestillende effekten av medikamentet, men på ingen måte potensere Carisoprodol. Hva får deg til å tro at Koffein vil gjøre det?