Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 4022
Ok, nå begynner det å bli en stund siden jeg tok frøende og te'enb. Det eneste som skjedde var at jeg fikk store pupiller. ikke noe annet. Ikke noen halliser. Men men, får teste vidre i morgen, så da får dere kanksje en orlkenling Tripperaport.

PS: Kanskje jeg får salvia i morgen, så da tester jeg det i stedenfor.
Datura er ikke lurt å teste. Les triprapporter på erowid.org så skjønner du hva jeg mener. Hvis du vet hva farene er å fortsatt har lyst, så lykke til. NOEN har det dritfett på datura.
Det er tydelig at Dr. Gonzo søker psykosen, så vi får bare se hvor dette ender
Hvor lang stund siden? For noen tar det flere timer før greiene kicker ordentlig inn, kanskje er du heldig og våkner opp psykotisk imorgen
Giften i Datura s. er vanskelig å ta opp i kroppen. Det beste er enten å spise knuste frø, eller å røyke de med gassflamme.
Men vær obs, dette er farlige saker.

Har forøvrig både frø og planter dersom noen er seriøst int i å forsøke å bli psykotiske.....

G.
Sitat av {xYodax}
Hvor lang stund siden? For noen tar det flere timer før greiene kicker ordentlig inn, kanskje er du heldig og våkner opp psykotisk imorgen
Vis hele sitatet...
Da jeg våkna i stad, så lå jeg og flowea og viste ikke helt hvor jeg var, hørte noen snakke med meg, men når jeg åpna øyene så ble stemmen borte. Horte ikke hva han sa, men det får vell bare være.
Haha, din gærne tulling, har du lest om stoffet og igjennom tripprapporter før du spiste det egentlig? Vet ikke helt hva som er mest imponerende, om du faktisk gjorde det uten å researche ordentelig, eller om du faktisk gjorde det etter å lest om stoffet. Jaja, lykke til. Prøv å unngå en Darwin-award ivertfall da. Hehe.
Sist endret av Bananeter; 11. november 2005 kl. 17:34.
Sitat av Bananeter
Haha, din gærne tulling, har du lest om stoffet og igjennom tripprapporter før du spiste det egentlig? Vet ikke helt hva som er mest imponerende, om du faktisk gjorde det uten å researche ordentelig, eller om du faktisk gjorde det etter å lest om stoffet. Jaja, lykke til. Prøv å unngå en Darwin-award ivertfall da. Hehe.
Vis hele sitatet...
Ja, Jeg gjør research før jeg tester nye droger. Jeg veit det er mye dritt som har skjed på datura, men det er også de som har hatt det DRIT fett på det. Ikke at jeg tror det kommer til å bli fett, men gjør det mer for å teste psyken min.

Darwin-award? Er det en datura plante, og i tilfelle, er den mer giftig enn andre typer?
Sitat av KingPin
Vis hele sitatet...
Ok nå skjønte jeg det. hehe fant en veldig god grund til å ha en rutetabell som er oppdatert. Her
Hvordan har du tenkt til å teste psyken din egentlig? Hvis du ender opp med en psykose eller flipper helt ut så var det like så greit siden du var litt lam i huet fra før av? Jaja, har hørt om folk som har hatt flotte opplevelser på å sniffe løsmidler og.
Sitat av Bananeter
Hvordan har du tenkt til å teste psyken din egentlig? Hvis du ender opp med en psykose eller flipper helt ut så var det like så greit siden du var litt lam i huet fra før av? Jaja, har hørt om folk som har hatt flotte opplevelser på å sniffe løsmidler og.
Vis hele sitatet...
Jeg føler at jeg blir mobba for det jeg gjør. Det er vell mitt valg om jeg vil føkke opp hue mitt eller ikke, kan vi slutte med det og være litt saklige her.

Og btw: Datura har ingen virkning på meg, så da veit jeg det.
Sitat av Dr.Gonzo
Jeg føler at jeg blir mobba for det jeg gjør. Det er vell mitt valg om jeg vil føkke opp hue mitt eller ikke, kan vi slutte med det og være litt saklige her.

Og btw: Datura har ingen virkning på meg, så da veit jeg det.
Vis hele sitatet...
To ting; Det er vel ikke akkurat ditt valg om du vil føkke opp huet ditt eller ikke, i hvertall ikke før du har fått lovfestet at det er mulig å fraskrive seg ethvert krav på å få behandling og oppfølging fra det offentlige. Det du faktisk gjør nå er jo å risikere å komme til å belaste alle oss andre her med utgifter. Tenker da på behandlingsutgifter og slik, som vi alle (de fleste av oss) er med på å betale i form av skatter og avgifter.

Og Datura har ingen virkning på deg? Ok, da har du ikke fått i deg Stramonium. Du har sikkert fått tak i noen av de vanlige blå/lilla blomstene som er så vanlige i de tusen hjem her i langet, og som også heter Datura. Men det er feil type plante, Datura stramonium har hvite blomster, og lukter noe helt jævlig. Frøene er små, sorte og harde, nesten som en nøtt. De må knuses for at du skal kunne ta opp noe av giften i kroppen, ellers så vil de bare komme hele ut sammen med avføringen din.
Forøvrig så er Datura s. lett å kjenne igjen. Innerst på blomsten, altså frøkapselen, er et lite eple som er fullt av pigger. Derav det Norske navnet "Piggeple".
Om du er immun mot piggeple så er du i såfall den første i verden som er immun.

G.

edit: typeleif
Sitat av stealth
To ting; Det er vel ikke akkurat ditt valg om du vil føkke opp huet ditt eller ikke, i hvertall ikke før du har fått lovfestet at det er mulig å fraskrive seg ethvert krav på å få behandling og oppfølging fra det offentlige. Det du faktisk gjør nå er jo å risikere å komme til å belaste alle oss andre her med utgifter. Tenker da på behandlingsutgifter og slik, som vi alle (de fleste av oss) er med på å betale i form av skatter og avgifter.

Og Datura har ingen virkning på deg? Ok, da har du ikke fått i deg Stramonium. Du har sikkert fått tak i noen av de vanlige blå/lilla blomstene som er så vanlige i de tusen hjem her i langet, og som også heter Datura. Men det er feil type plante, Datura stramonium har hvite blomster, og lukter noe helt jævlig. Frøene er små, sorte og harde, nesten som en nøtt. De må knuses for at du skal kunne ta opp noe av giften i kroppen, ellers så vil de bare komme hele ut sammen med avføringen din.
Forøvrig så er Datura s. lett å kjenne igjen. Innerst på blomsten, altså frøkapselen, er et lite eple som er fullt av pigger. Derav det Norske navnet "Piggeple".
Om du er immun mot piggeple så er du i såfall den første i verden som er immun.

G.

edit: typeleif
Vis hele sitatet...

Jeg har testa Engletrompet og piggeple, og har ikke fått noe feng.(Enda vertfall)
Da har du enkelt og greit ikke tatt nok, eventuelt inntatt det på feil måte. Såvidt jeg husker har du vel lest tripprapportene på erowid og utifra de så er vel f.eks å knuse frøene for så å innta de oralt en plan hvis man skal få skikkelig funk, å lage te på frøa tror jeg ikke har den helt store effekten. Har man blader eller blomster derimot så tror jeg te kan funke greit.
Dr. Gonzo: Du går vel ikke på noen andre medisiner? Som SSRI's, antipsykotikum eller lignende? Siden du ikke får funk, mener jeg. Disse preparatene, med flere, har en viss tendens til å hindre virkningen av f.eks MDMA og psykedelier.
Sitat av Loketrollet
Dr. Gonzo: Du går vel ikke på noen andre medisiner? Som SSRI's, antipsykotikum eller lignende? Siden du ikke får funk, mener jeg. Disse preparatene, med flere, har en viss tendens til å hindre virkningen av f.eks MDMA og psykedelier.
Vis hele sitatet...
Jo jeg bruekr seroquel for å få sove, det er kanskje derfor da.
Japp, der har du det. Selvom jeg anbefaler deg på det sterkeste å holde deg laaangt vekke fra Datura, så om du vil på tur (nå tenker jeg på alle rusmidler) slutt å bruk de 3-4 dager før du har tenkt å ture.
Sitat av Loketrollet
Japp, der har du det. Selvom jeg anbefaler deg på det sterkeste å holde deg laaangt vekke fra Datura, så om du vil på tur (nå tenker jeg på alle rusmidler) slutt å bruk de 3-4 dager før du har tenkt å ture.
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt å teste datura igjen, er blitt løar over hva det gjør, selv om jeg ikke hadde noe hallliser og sånt, så ble jeg helt rar i hue når det egentlig skulle fenge. Anbefaller alle andre til å ikke bruke dette heller. Det er ikke noe kult å ende opp på psykriatriks avdling. har vært der engang før pga psykose. ikke noe kult. har kommet over psykosen nå og lever ett bra liv nå.

Edit: Skjønner ikke at jeg var villig til å gjøre meg psykotisk igjen etter den forige psykosen, for det var helt JÆVLIG. Sånn er det vell når man får russug og ikke får tak i noe annet.

Btw: vil seroquel ta effekten fra shrooms også eller?
Sist endret av Dr.Gonzo; 13. november 2005 kl. 09:30.
Er det virkelig ingen som veit om seroquel vil ta effekten vekk fra shrooms?
Bananeter : sånn som du skriver her gjør d 50 % lettere for folk å bad trippe på datura.. jeg skal indirekte kalle deg for en dust. Men gjør det ikke alikevel ! Hold fingrene dine vekke fra poster som du ikke har peiling på . Datura ekke noe å prøve nei.
http://www.justfuckinggoogleit.com ?

Og, vær FORSIKTIG med psykedelika! No fun å ende på en evig tripp.
Seroquel er vel gjerne ikke lurt å blande med noe egentlig med tanke på hvor ape man blir av de =p
Sitat av Dr.Gonzo
Er det virkelig ingen som veit om seroquel vil ta effekten vekk fra shrooms?
Vis hele sitatet...
Herregud da, må du ha det inn med teskjeer?!

Jeg skrev:

Disse preparatene, med flere, har en viss tendens til å hindre virkningen av f.eks MDMA og psykedelier.

Så om du vil på tur (nå tenker jeg på alle rusmidler) slutt å bruk de 3-4 dager før du har tenkt å ture.

Yoghuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuurt!
Sist endret av Loketrollet; 13. november 2005 kl. 14:00.
Haha, underholdene post. Rusmidler fungerer jo kjempebra som et slags eugenikktiltak.
Sitat av Loketrollet
Herregud da, må du ha det inn med teskjeer?!

Jeg skrev:

Disse preparatene, med flere, har en viss tendens til å hindre virkningen av f.eks MDMA og psykedelier.

Så om du vil på tur (nå tenker jeg på alle rusmidler) slutt å bruk de 3-4 dager før du har tenkt å ture.

Yoghuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt, yoghuuuuuuuuuuurt!
Vis hele sitatet...
Lol sorry, tenkte ikke over hva sopp var for noe. Beklager så mye, men takk for infoen.
Trenger ikke bjeffe så jævla mye til fyren. Synes det har vært en konstant drittslenging siden Datura Vote tråden.
Den ble stengt og han tar forhåpentligvis hintet. Men det trenger ikke utvikle seg en ny ^hunk^ heller.
Sitat av CodeMode
Bananeter : sånn som du skriver her gjør d 50 % lettere for folk å bad trippe på datura.. jeg skal indirekte kalle deg for en dust. Men gjør det ikke alikevel ! Hold fingrene dine vekke fra poster som du ikke har peiling på . Datura ekke noe å prøve nei.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver å få han bort fra å gjøre noe så jævlig dumt som å spise noe som kan ta livet av gutten, men det skjønner jo faen ikke du tett som du er. Du mener at det er dust å informere folk om at noe kan ta livet av de i tilfelle det kan få kjipt utslag på trippen!? Jeg skal direkte kalle deg for en dust, din dork. Men jo, klart man skal få gjøre hva man vil, men leser du igjennom diverse Datura tripprapporter, skjønner du at det ofte går utover andre og. Delerium er ikke noe å kødde med.
Sitat av Bananeter
Jeg prøver å få han bort fra å gjøre noe så jævlig dumt som å spise noe som kan ta livet av gutten, men det skjønner jo faen ikke du tett som du er. Du mener at det er dust å informere folk om at noe kan ta livet av de i tilfelle det kan få kjipt utslag på trippen!? Jeg skal direkte kalle deg for en dust, din dork. Men jo, klart man skal få gjøre hva man vil, men leser du igjennom diverse Datura tripprapporter, skjønner du at det ofte går utover andre og. Delerium er ikke noe å kødde med.
Vis hele sitatet...
Hehe, sur a gitt?

Tror han har forstått hva det kan gjøre med han. Kanskje vi skal sette en stopper for videre flaming før moderatorene finner det for godt å banne hele gjengen?

Anyway.

Ta en kikk på http://www.norshroom.org og les tripprapporter og annen bra info..
Hehe, blir ganske provosert. Var kansje litt slem ja. Var ikke meningen å mobbe Gonzo, men begynn ivertfall med relativt liten dose først da hvis du fortsatt har planer om å teste. Husk at Datura er et delerium, er nok veldig lurt å ha noen som passer på om du skulle finne på å gjøre noe festlig. Les dette først ivertfall;
-
The dose-response curve for the combination of alkaloids is very steep, so people who consume datura can easily take a potentially fatal overdose. In the 1990s and 2000s, the United States media contained stories of adolescents and young adults dying or becoming seriously ill from intentionally ingesting datura.
-
In 2003, a German student known just as "Andreas W", from Halle cut off his own penis and tongue with a pair of garden shears while under the influence of datura. Neither organ was re-attached successfully.
¨
Tatt fra http://en.wikipedia.org/wiki/Datura
Sitat av Dr.Gonzo
Jo jeg bruekr seroquel for å få sove, det er kanskje derfor da.
Vis hele sitatet...
En lur tanke er vel kanskje å holde seg LANGT unna dop når man i det hele tatt er avhengig av et eller annet medikament? Jeg går jo ut i fra at du tar medikamentet av en grunn, og ikke for moro skyld! OG da passer da passer det jo liksom veldig dårlig å kødde MER med huet sitt, siden det da tydeligvis ikke er helt 100% skrudd på plass fra før. Jeg vil anbefale deg, og alle andre som er nødt for å bruke medikamenter for f.eks å få sove, eller ellers fungere "normalt" i hverdagen, om å IKKE benytte seg av noe som helst "dop" som ikke er foreskrevet av lege.
Det er slike brukere/misbrukere som gjør dop til noe "skummelt" og "statistikk", og hjelper til med å stenge tilgangen for de som kanskje kan ha nytte av slike "dop".
Det ER forskjell på bruk og misbruk, samme hvordan man vrir og vender på det, selv om alt ulegitimert bruk av substanser og legemidler er definert som misbruk.

G.
Selv bruker jeg SSRI. Føler på ingen måte at substanser er mer skadelig på meg når jeg går på, enn uten. Vet hva du mener, men verden er ikke svart/hvitt. Fins mange forskjellige former for lidelser, både psykisk og fysisk. Det er klart at visse komboer kan være skadelige, derfor er det heller til å anbefale å finne ut så mye informasjon som mulig om hvordan medisinen du går på vil påvirke din rusopplevelse.

Dr Gonzo: Du skriver at du har vært i psykose. Kan jeg spørre deg om det skyldtes rusbruk?
Sitat av Schizoma
Selv bruker jeg SSRI. Føler på ingen måte at substanser er mer skadelig på meg når jeg går på, enn uten. Vet hva du mener, men verden er ikke svart/hvitt. Fins mange forskjellige former for lidelser, både psykisk og fysisk. Det er klart at visse komboer kan være skadelige, derfor er det heller til å anbefale å finne ut så mye informasjon som mulig om hvordan medisinen du går på vil påvirke din rusopplevelse.
rusbruk?
Vis hele sitatet...
Tror ikke vi forstår hverandre 100% akkurat nå.
Det jeg tenkte på var at alle former for dop påvirker et sinn, på et eller annet vis. Og da er det neppe så lurt å "leke" med det lille hodet sitt, som kanskje er litt skrudd fra før.
Har man en "svakhet", så ser jeg det som veldig lite gjennomtenkt å prøve/bruke noen form for dop i det hele tatt!

G.
Sitat av stealth
Tror ikke vi forstår hverandre 100% akkurat nå.
Det jeg tenkte på var at alle former for dop påvirker et sinn, på et eller annet vis. Og da er det neppe så lurt å "leke" med det lille hodet sitt, som kanskje er litt skrudd fra før.
Har man en "svakhet", så ser jeg det som veldig lite gjennomtenkt å prøve/bruke noen form for dop i det hele tatt!

G.
Vis hele sitatet...
Herregud da stealth. Vi har ALLE svakheter og er litt skrudde på et eller annet vis. Jeg ser det som veldig lite gjennomtenkt å svare som du gjør. Ingen kan nekte noen å prøve noe, psyk eller ei. Det beste vi kan gjøre er å informere, men mest av alt; ta vare på oss selv og ta ansvar for våre egne handlinger.
Sitat av Loketrollet
Herregud da stealth. Vi har ALLE svakheter og er litt skrudde på et eller annet vis. Jeg ser det som veldig lite gjennomtenkt å svare som du gjør. Ingen kan nekte noen å prøve noe, psyk eller ei. Det beste vi kan gjøre er å informere, men mest av alt; ta vare på oss selv og ta ansvar for våre egne handlinger.
Vis hele sitatet...
Dette var vel en del selvmotsigelser, når det er snakk om dop...
Er man "syk" fra før, og såpass syk at man er nødt for å for eksempel ta medisiner for å få sove, så bør man etter min mening holde seg unna dop! Dette eksemplet viser jo et klart tilfelle at "ikke alt er som det skal" i vedkommendes hode, altså at ikke alt er "skrudd helt riktig" på i toppen. Og da synes jeg at man burde holde seg unna slikt.
Det gjelder også for de som f.eks reagerer "unormalt" på dop, alkohol osv osv.... Jeg f.eks, har bla konsekvensene av at jeg gjør og sier så mye dumt under påvirkning av alkohol, så jeg drikker ikke lenger. Hadde jeg gjort og sagt ting under påvrikning av andre stoffer så hadde jeg i såfall sluttet med disse også!
Men jeg vet jo at den aller største delen av jordens befolkning ikke tenker like klart i slike tilfelle. Det vises jo gang på gang, som f.eks i "jeg vet best selv" osv osv!

G.
Stealth: Du kommer med påstander her som viser at du har svært liten forståelse for hva saker og ting, egentlig dreier seg om. Du har ved flere tidligere anledninger kommet med feilinfomasjon som i værste fall kunne hatt fatale følger. Kan nevne denne posten: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=57251 hvor du påstår blant annet at Datura inneholder LSA. Og med dine svar her i denne posten, virker det som du ikke helt vet omfanget av bruken av legemidler. At man bruker sovemedisin, betyr ikke at man er gal. Vær forsiktig med hva du sier på ett rus-forum, særlig når du ikke har tilstrekkelig kunnskap til å svare på de spørsmål du svarer på.
Sist endret av Schizoma; 14. november 2005 kl. 05:04.
Sitat av stealth
Dette var vel en del selvmotsigelser, når det er snakk om dop...
Er man "syk" fra før, og såpass syk at man er nødt for å for eksempel ta medisiner for å få sove, så bør man etter min mening holde seg unna dop! Dette eksemplet viser jo et klart tilfelle at "ikke alt er som det skal" i vedkommendes hode, altså at ikke alt er "skrudd helt riktig" på i toppen. Og da synes jeg at man burde holde seg unna slikt.
Det gjelder også for de som f.eks reagerer "unormalt" på dop, alkohol osv osv.... Jeg f.eks, har bla konsekvensene av at jeg gjør og sier så mye dumt under påvirkning av alkohol, så jeg drikker ikke lenger. Hadde jeg gjort og sagt ting under påvrikning av andre stoffer så hadde jeg i såfall sluttet med disse også!
Men jeg vet jo at den aller største delen av jordens befolkning ikke tenker like klart i slike tilfelle. Det vises jo gang på gang, som f.eks i "jeg vet best selv" osv osv!

G.
Vis hele sitatet...

Er litt enig med deg her. Hvis dette er deg nøktern vil jeg helst ikke tenke på deg på fylla. *Grøss*. Så, bra du sluttet med djevelen's drikk, alkohol.
Ellers ser jeg ikke noe annet å kommentere, ettersom du skriver i blinde her. Sparker ikke folk som allerede ligger på bakken.
Sitat av Schizoma
Dr Gonzo: Du skriver at du har vært i psykose. Kan jeg spørre deg om det skyldtes rusbruk?
Vis hele sitatet...
Ja på en måte, men det var også fordi jeg var med noen folk som jeg ikke helt stolte på, de viste seg og være noen andre enn de egentlig var. Det var knips jeg ble psykotisk på, men det går greit å ta noe en gang i blant. feks datura, hadde en fin opplevelse i går og i nat, hvor jeg vert 5min trodde jeg hadde en røyk i hånden, men hånden lå under puten, og jeg møtte noen gamle kompisser, men ikke mens jeg var våken, det var da hadde sovnet og de var i drømmene mine, veldig gamle kompisser, fra barne skolen. men jeg har ett lite problem akkurat nå, skal møte moren min i dag, og jeg har forsatt de "knips" pupillende. noen som veit om en måte å bli kvitt disse på, eller må jeg bare vente, så forsvinner de i løpet av dagen?
Sitat av stealth
Dette var vel en del selvmotsigelser, når det er snakk om dop...
Er man "syk" fra før, og såpass syk at man er nødt for å for eksempel ta medisiner for å få sove, så bør man etter min mening holde seg unna dop! Dette eksemplet viser jo et klart tilfelle at "ikke alt er som det skal" i vedkommendes hode, altså at ikke alt er "skrudd helt riktig" på i toppen. Og da synes jeg at man burde holde seg unna slikt.
Det gjelder også for de som f.eks reagerer "unormalt" på dop, alkohol osv osv.... Jeg f.eks, har bla konsekvensene av at jeg gjør og sier så mye dumt under påvirkning av alkohol, så jeg drikker ikke lenger. Hadde jeg gjort og sagt ting under påvrikning av andre stoffer så hadde jeg i såfall sluttet med disse også!
Men jeg vet jo at den aller største delen av jordens befolkning ikke tenker like klart i slike tilfelle. Det vises jo gang på gang, som f.eks i "jeg vet best selv" osv osv!

G.
Vis hele sitatet...
Forferdelig teit skrevet, det finns 1000 forskjellige stoffer og like mange grunner til å bruke dem. Du skriver dop er sånn og sånn. Jeg sliter med å få sove men "såpass syk at man må ta medisiner for å få sove" er jævlig overdrevet. hvis du syns man er så syk da, åssen ser du på kreft da? Mange bruker dop for moroskyld, har selv gjort det selv mange ganger og det virker som du KUN har gjort det av den grunn, ikke at det nødvendigvis er no galt med det. Men jeg og mange med meg bruker dop som selvmedisinering(mot nerver, angst, sosialfobi, søvnproblemer osv.), fordi det er begrenset hva legen vil skrive ut i hytt og pine, får sovemedisiner though..
Men får man en ting av legen kan man ikke ta no mer da liksom? du er klar over at det du kaller dop også er ting som legen skriver ut? og ingen lege jeg har hørt om har den innstillingen "nei du er jo såpass syk at du får sovemedisiner så da kan du ikke få noe mer"
syns du burde vite litt mer om hva du skriver når du er så jævlig "ekspert".
Det greiene med LSA/Datura er f.eks helt på tryne og kan i værstefallet ta liv..!
Vær mer BEVISST!!

Gonzo: Hvis du har noe opiater(temgesic, paralgin forte, pinex forte, nobligan, cosylan, subutex m.m) liggende så får dem pupillene til å trekke seg sammen, tar du for mye forsvinner nesten pupillene da, nå kjenner ikke jeg moren din men foreldre er av en eller annen grunn mest på vakt etter STORE pupiller.
Spørsmålet om du burde ta opiater hvis det er noe du ikke fast bruker får være opp til deg, bare sjekk erowid først hvertfall

Noen som forresten kan se hva som er feil med "underskriften" min eller hva den nå heter..?
Sist endret av Juno; 14. november 2005 kl. 11:58.
[quote=Juno]
Gonzo: Hvis du har noe opiater(temgesic, paralgin forte, pinex forte, nobligan, cosylan, subutex m.m) liggende så får dem pupillene til å trekke seg sammen, tar du for mye forsvinner nesten pupillene da, nå kjenner ikke jeg moren din men foreldre er av en eller annen grunn mest på vakt etter STORE pupiller.
Spørsmålet om du burde ta opiater hvis det er noe du ikke fast bruker får være opp til deg, bare sjekk erowid først hvertfall
QUOTE]

Vær oppmerksom på at atropin og scopolamin(virkestoffene i Datura) forsterker effekten av opiater. Dårligste grunn noensinne for å teste opiater, men, men...
Nobligan og Paralgin Forte er ikke store greiene da, får det selv som smertestillende avogtil. Men Subutex er unødvendig, synes nå jeg.
Nå har jeg dog ikke noe opiater liggende akkurat nå, men det gikk greit, tror ikke hu la merke til det. heller ikke de andre vi møtte, kanskje det ikke var så ille siden vi var inne hvor det var dårlig belysning
ja temgesic og subutex vet jeg ikke hvorfor jeg tok med engang, kanskje fordi de, ja, riktignok er opiater. Men noen få paralginer hjelper faktisk mot store pupiller, og det er ett tips med ikke så mange farer, det er riktignok ett opiat så sjangsen er der teoretisk for å bli avhengig, men jeg tror det er sjelden med paralgin.. da skal du ha så svak psyke at du sikkert ville havna uttpå likevel..
Schizoma (og alle andre som hakker på stealth):
Jeg er fullstendig enig i at man må gjøre grundig research
før man poster noe, jeg sikter her til episoden hvor stealth
hevdet at datura s. inneholder LSA, men man har faktisk
ikke noe ansvar. Ansvaret ligger på dem som leser infoen.
Det er selvfølgelig drittkjipt å poste feilinfo, men man kan
ikke skylde på stealth hvis noen dauer av datura fordi de målte
dose i tro om at frøene inneholdt LSA.

Vidre synes jeg stealth har et godt poeng når han anbefaler folk
som går på medikamneter å holde seg borte fra "dop". Han ordlegger
seg riktig nok litt nedsettende når han sier at de som tar sovemedisin er
splitter pine gaaale(!), men jeg synes absolutt han har et poeng.
Hvis man går på et eller flere medikamenter og vil eksperimentere
med andre substanser er jo det første man må gjøre å sjekke om
kombinasjonen kan være dirrekte farlig. I tillegg anbefaler jo
til og med nøytrale kilder som erowid at man skal ligge unna, eller
i hvert fall være VELDIG forsiktig med psykedelika. Dette er noe
jeg er 100% enig i. Personlig har jeg hatt en periode med litt
mye problemer det siste året, og det er blant annet som en følge
av dette at jeg har lagt meg til en helt nykter stil. Alle må få bestemme
over seg selv, ingen er like, ingen er helt "normale", men som en
generell regel er nok ikke de som har/har hatt alvorlige psykiske
problemer de som er mest skikket for å bruke psykedelika.

Puuuh!

Takk