Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288993
Back to Karkand kommer kl 00:00 inatt, usikker på om det er våres tidssone, eller om det gjelder Amerika. Prisen er vel 129kr om eg ikkje husker helt feil, kan lastes ned fra CDON bland annet. Gratis for de som har BF3 Limited Edition.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
OK, håper ikke den er like dårlig som Vietnam-packen til BC2, da blir jeg skuffa...
Vis hele sitatet...
Word! Imho var den evig skuff :/

Men meh..Typisk at jeg ikke husket på at B2K sku komme i natt ); Sitter på langnes og venter på fly tilbake til bartebyen for ett par dager/lita uke..Klarte selfølgelig legge igjen BF3 i indre troms..
Jeje, har man noe man kan glede seg til når man kommer tilbake =>
Syns de fleste maps som er med i B2K pakken så ganske kul ut
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Back to Karkand kommer kl 00:00 inatt, usikker på om det er våres tidssone, eller om det gjelder Amerika. Prisen er vel 129kr om eg ikkje husker helt feil, kan lastes ned fra CDON bland annet. Gratis for de som har BF3 Limited Edition.
Vis hele sitatet...
Spelet kjem 08.00 GMT, som vel tilsvarer 09.00 CET?

Kjelde: https://help.ea.com/article/back-to-...?showhome=true
Sitat av bronze Vis innlegg
Spelet kjem 08.00 GMT, som vel tilsvarer 09.00 CET?

Kjelde: https://help.ea.com/article/back-to-...?showhome=true
Vis hele sitatet...
Ja, skal stemme ganske bra det der.
Sitat av bronze Vis innlegg
Spelet kjem 08.00 GMT, som vel tilsvarer 09.00 CET?

Kjelde: https://help.ea.com/article/back-to-...?showhome=true
Vis hele sitatet...
Og da blir det klokken 10:00 i dag siden vi er i CET +1 eller?
Og no brakar det laust. Det kan vel ikkje skade med ein liten time før eksamenslesinga? =)
Faen at det skulle komme dagen før stor matteprøven
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Og da blir det klokken 10:00 i dag siden vi er i CET +1 eller?
Vis hele sitatet...

Nei vi er ikke CET +1
Vi er GMT + 1
Sitat av skepsis Vis innlegg
gleder meg til å fly jet flyene som kan ta av vertikalt har unlocked alt på vanlige jets nå så trenger noe nytt å fly ^^
Vis hele sitatet...
De kan ikke ta av vertikalt. Men de kan mer eller mindre stoppe opp i lufta.
Sitat av Pope Vis innlegg
De kan ikke ta av vertikalt. Men de kan mer eller mindre stoppe opp i lufta.
Vis hele sitatet...
De kan ta av vertikalt viss de faktisk er tro til virkelighetens F-35b og BF2.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Gleder meg til å springe rundt med skikkelig camo, the hunted has become the hunter
Da er det ute på Xbox 360!
2,07 gb er pakken på.
Forventer tilbakemeldinger!
Strike at karkand cq large 64m på PC er konge!
Noen som liker (og kan) å fly helikopter?
har bare spilt i en halvtime, fordelt på de fire nye mapsa. førsteinntrykket mitt var at de har klart å gjenskape kartene godt, og spesielt sharqi har en helt egen 'atmosfære' et spesielt lys på en måte. jeg ble altså positivt overasket av utseende, men for å få et godt inntrykk av gameplayet på mapsa må det nok flere timer med spilling til.
Er det noen flere enn meg som ikke får spilt Back to Karkand? Jeg har limited edition, men jeg får beskjed om at jeg må kjøpe Back to Karkand for å få spille det.
Kan legge til at jeg hadde masse problemer med å få aktivert spillet i utgangspunktet, og at kundeservice måtte aktivere det manuelt.

Noen flere som har samme problem?
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Noen som liker (og kan) å fly helikopter?
Vis hele sitatet...
Ja, og eg reknar med at du er ein (egoistisk) gunner som treng ein pilot, og vil stjele alle poenga? Men for serious så kan eg godt fly deg rundt i helikopter, men berre om vi brukar ei form for voicechat. Om du er interessert, er eg tilgjengeleg i kveld, må øve på eksamen før den tid.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Noen andre som sliter med å gjenkjenne Gulf of Oman? Har ikke spilt BF2 så veldig mye, men kjenner Gulf of Oman ganske godt.
Hvordan starter man nedlastningen av back to karkand? har kjøpt. (origin klient)
Sist endret av Fekillix; 13. desember 2011 kl. 17:33.
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Hvordan starter man nedlastningen av back to karkand? har kjøpt.
Vis hele sitatet...
Det fikk alle i forrige patch
Sitat av bronze Vis innlegg
Det fikk alle i forrige patch
Vis hele sitatet...
Det står at jeg må kjøpe den, rart... 129kr har blitt trukket fra PayPal
Sist endret av Fekillix; 13. desember 2011 kl. 17:38.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Er det noen flere enn meg som ikke får spilt Back to Karkand? Jeg har limited edition, men jeg får beskjed om at jeg må kjøpe Back to Karkand for å få spille det.
Kan legge til at jeg hadde masse problemer med å få aktivert spillet i utgangspunktet, og at kundeservice måtte aktivere det manuelt.

Noen flere som har samme problem?
Vis hele sitatet...
Ja, har problemer jeg også. Når jeg starter spillet står det:

You can not join this server without the expansion pack.

Har den russian extended edition så jeg skal egentlig ha mapsa.

Noen som vet hvordan jeg skal fikse det? Har prøvd å trykke "Get Exspansion" men så står det etter det: Ditt kjøp gjeldende Norge er ikke tillat.
Dette står på battlefeed'en Fekillix now has access to Back to Karkand for Battlefield 3 men kommer fortsatt ikke inn..

Ah, nå funket det, må ha vert Origin lagg..
--------------------------
It appears that our server is down!
--------------------------
Bare jeg som får dette?
Origin er nede =)
Noen som veit hvor lenge origin er nede eller er det bare en crash
Sitat av Amoods Vis innlegg
Ja, har problemer jeg også. Når jeg starter spillet står det:

You can not join this server without the expansion pack.

Har den russian extended edition så jeg skal egentlig ha mapsa.

Noen som vet hvordan jeg skal fikse det? Har prøvd å trykke "Get Exspansion" men så står det etter det: Ditt kjøp gjeldende Norge er ikke tillat.
Vis hele sitatet...
Jeg ringte til EA i irland og hørte med dem hva Russian Extended Edition inneholdt.
Den inneholder alt som limited edition gjør, UTENOM Back to Karkand DLC. Dvs at du får noen ekstra dogtags og noe specops kit greier....

Sitat av DrHoffman2 Vis innlegg
Noen som veit hvor lenge origin er nede eller er det bare en crash
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er mainteance fordi det var mange som hadde problemer med å få Back to Karkand til å fungere..
Ja, det er ikke bare jeg som får dette? Origin er nede, "origin authentication servers down"? Braa jobba at serverne går ned samme dag som første dlc blir sluppet..
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Ja, det er ikke bare jeg som får dette? Origin er nede, "origin authentication servers down"? Braa jobba at serverne går ned samme dag som første dlc blir sluppet..
Vis hele sitatet...
Nå har jo etterhvert BF-serien etablert en liten tradisjon for at ting sjelden fungerer skikkelig fra dag 1.
Jeg husker med gru BF2, for ikke å snakke om BFBC2 hvor det gikk uker før ting stabiliserte seg.

Og Vietnam og 2142 var ikke akkurat stabile til å begynne med de heller om jeg ikke husker mye feil.

Men at tom en mappack skal gi instabilitet, det må jeg innrømme er litt i overkant. Men nå skal vi huske på at det er EA vi har med å gjøre da.

Så alt i alt, det er en årsak til at jeg valgte å jobbe overtid i dag, på tross av at karkand gikk live
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Nå har jo etterhvert BF-serien etablert en liten tradisjon for at ting sjelden fungerer skikkelig fra dag 1.
Jeg husker med gru BF2, for ikke å snakke om BFBC2 hvor det gikk uker før ting stabiliserte seg.

Og Vietnam og 2142 var ikke akkurat stabile til å begynne med de heller om jeg ikke husker mye feil.

Men at tom en mappack skal gi instabilitet, det må jeg innrømme er litt i overkant. Men nå skal vi huske på at det er EA vi har med å gjøre da.

Så alt i alt, det er en årsak til at jeg valgte å jobbe overtid i dag, på tross av at karkand gikk live
Vis hele sitatet...
Vell, er da ikkje bare BF serien som har sånne problemer. Kan du nevne et spill som er like populært som ikkje har hatt sånne problemer? Det har nemlig eg aldri opplevd. Helt normalt - hvorfor skal EA ordne servere som skal tåle så ekstremt med belasting, når dette bare gjelder de første dagene? Bortkastede penger. Samme grunn til at serverene til Altinn kræsjer hvert eneste år når skattelistene blir sluppet.
Nokon som vil spele i kveld frå ca. 9-10 ? Kan fly heli, køyre tanks, druse soflam og javelin, etc.
Sitat av bronze Vis innlegg
Nokon som vil spele i kveld frå ca. 9-10 ? Kan fly heli, køyre tanks, druse soflam og javelin, etc.
Vis hele sitatet...
Spørs om origin er oppe da. Har vært nede i 2 timer nå...
What? Origin funker helt fint til meg? O_o
Faen da, hadde jo vært nede på Rema og kjøpt meg wienbrød og Grans Julebrus, så skal Origin være nede
Sitat av Sprengt Vis innlegg
What? Origin funker helt fint til meg? O_o
Vis hele sitatet...
På PC? Vet ikke hvordan konsollene kobler seg til, er sikkert ikke vha origin..
Sitat av Waffaz Vis innlegg
På PC? Vet ikke hvordan konsollene kobler seg til, er sikkert ikke vha origin..
Vis hele sitatet...
PC ja, men mulig det ikke funker likevel, fikk 'Launch Error' når jeg trykte på BF3 i Origin :P
håper de får den opp snart får kose meg med den elendige singleplayeren i mens jeg da.
Spilte litt tidligere i dag, var ikke så ekstremt mye nytt. Men forsatt veldig gøy da.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Spilte litt tidligere i dag, var ikke så ekstremt mye nytt. Men forsatt veldig gøy da.
Vis hele sitatet...
hva forventet du deg? det pleier ikke å komme så mye nytt i slike pakker, er jo somregel bare kart. men ja, var veldig gøy
Sist endret av AdolfCartman; 13. desember 2011 kl. 20:50.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hva forventet du deg? det pleier ikke å komme så mye nytt i slike pakker, er jo somregel bare kart. men ja, var veldig gøy
Vis hele sitatet...
Forventet ikke så fryktelig mye, nei. Men noe jeg merket var noe greier på slutten av statsa, var assignments eller noe. Noen som vet hva det er?
ahhh begynner på jobb kl 22.00 i dag så da blei det ikke mye spilling i dag
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Forventet ikke så fryktelig mye, nei. Men noe jeg merket var noe greier på slutten av statsa, var assignments eller noe. Noen som vet hva det er?
Vis hele sitatet...
Det er assigments. Ulike 'oppdrag' du utfører for å unlocke flere våpen. Sjekk battlelog for mer info!
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Det er assigments. Ulike 'oppdrag' du utfører for å unlocke flere våpen. Sjekk battlelog for mer info!
Vis hele sitatet...

Har rota meg gjennom Battlelog, men finner ikke noe info jeg...
Er det bare meg som ikke helt klarer å forelske meg i BF3? Jeg er stor fan av BF serien men bf3 har ikke helt klart å fange meg ennå.

Spiller jeg så kjører jeg vehicles punktum. Syntes noen av brettene er kule, men savner de gode gamle brettene, f.eks Dalian plant, Oman og Atacama Desert (bc2)
Sitat av gotejds Vis innlegg
Er det bare meg som ikke helt klarer å forelske meg i BF3? Jeg er stor fan av BF serien men bf3 har ikke helt klart å fange meg ennå.

Spiller jeg så kjører jeg vehicles punktum. Syntes noen av brettene er kule, men savner de gode gamle brettene, f.eks Dalian plant, Oman og Atacama Desert (bc2)
Vis hele sitatet...
Gulf of Oman er i bf3.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Ja, det er ikke bare jeg som får dette? Origin er nede, "origin authentication servers down"? Braa jobba at serverne går ned samme dag som første dlc blir sluppet..
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare pga. maintenance?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Forventet ikke så fryktelig mye, nei. Men noe jeg merket var noe greier på slutten av statsa, var assignments eller noe. Noen som vet hva det er?
Vis hele sitatet...
det er 'oppdrag' du må utføre for å få nye våpen, nesten som achivements på enkelte spill. den ene innebærer faktisk å drepe noen med blowtorch
Sist endret av AdolfCartman; 13. desember 2011 kl. 21:58.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vell, er da ikkje bare BF serien som har sånne problemer. Kan du nevne et spill som er like populært som ikkje har hatt sånne problemer? Det har nemlig eg aldri opplevd. Helt normalt - hvorfor skal EA ordne servere som skal tåle så ekstremt med belasting, når dette bare gjelder de første dagene? Bortkastede penger. Samme grunn til at serverene til Altinn kræsjer hvert eneste år når skattelistene blir sluppet.
Vis hele sitatet...
Psss, slapp deg ned. Det er ikke min feil at du ikke så denne komme

CoD er bedre i denne sammenhengen, der har jeg vært med på to lanseringer, ingen problemer som medfører at alle spillerne sitter og tvinner tommeltotter. Lag, glitches, bugs osv.. Jepp. Men at man ikke får spilt.. aldri. Ei heller Wow oppdateringer, Conan, Eve online, starcraft.

Og i alle fall ikke oppdateringer i form av MAPPACKS.

Det Er forbannet trist at den beste spillserien på alle plattformer er plaget så til de grader med amatører. Ikke engang en skikkelig tilbakemelding på hva som er problemet og/eller et estimat på når Origin er oppe igjen vurderer de. Og nei, en twittermelding er ikke en kunngjøring i så måte.

http://twitter.com/#!/Battlefield/st...37525753139200

Jeg skulle så inderlig ønske noen andre spillutviklere kunne fått ihop skiten sin og laget et like bra lagspill som BF3. Den dagen det skjer, skal jeg love at jeg ikke kommer til å se meg tilbake.
Sitat av Adregar Vis innlegg
Har rota meg gjennom Battlelog, men finner ikke noe info jeg...
Vis hele sitatet...
Oppe i høyre hjørne har du en "checkmark", det er hurtiglenken til assignments. Eller så kan du dra innom profilen din og sjekke under-tabben der

Sitat av Adregar Vis innlegg
Har rota meg gjennom Battlelog, men finner ikke noe info jeg...
Vis hele sitatet...
Oppe i høyre hjørne har du en "checkmark", det er hurtiglenken til assignments. Eller så kan du dra innom profilen din og sjekke under-tabben der