Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1656
Hallo, jeg har som mange andre bestilt Iphone 3gs 16 gb fra telenor's nettbutikk, og ligger på vente listen. Den gamle mobilen har jeg ikke lenger så begynner å bli litt utålmodig (allerede ) på ventetiden. Trenger en tlf snart i og med jeg er uten.

Lurer derfor på om dere som har fått deres Iphone helst 16 gb fra telenor kan si hvor lenge siden dere bestilte å når dere fikk den? Hadde hjulpet meg å fått litt oversikt selv.

På forhånd Tusen takk for alle svar
Sist endret av JoBreivik; 10. september 2009 kl. 16:44.
Jeg bestillte en Iphone 3gs for en uke siden ca. Så fikk jeg en melding ifra telenor der de beklaget så meget, men det kunne ta opp til 4 uker til neste parti med iphoner kom inn. Dette hadde Apple lovet.
Hm, jeg har ikke fått noe melding :S Har hørt at salget skal normalisere seg om 3-4 uker men...
ventetiden er lang(tm), Telehuset på fornebu har 200 på venteliste og beregner ca 1mnd ventetid. Jeg ville nok ikke forventet å få noen telefon bestilt på nett før neste mnd
Det var det de sa til meg ihvertfall. Men mener jeg har lest tidligere her på forumet at det skulle normalisere seg om 3
-4 uker. Så du må nok smøre deg med tålmodighet
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
stakk bare innom telekiosken jeg, de hadde ikke der og da men ringte meg etter et par dager om at de hadde en 32GB igjen om jeg fortsatt ville ha.
Sitat av somnium Vis innlegg
stakk bare innom telekiosken jeg, de hadde ikke der og da men ringte meg etter et par dager om at de hadde en 32GB igjen om jeg fortsatt ville ha.
Vis hele sitatet...
Så koster den vell ca 30000000kr der også da..?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Så koster den vell ca 30000000kr der også da..?
Vis hele sitatet...
samme som hos telenor og netcom.
5500 etter den er opplåst for 32GB.

4700 ca for 16GB
Prøv å bestille i kvit, eg fekk min dagen etter eg bestilte.
Lenge siden du bestilte ?
Jeg la inn en bestilling den 31. (på utslippsdatoen) og fikk min 1 mnd senere i postkassen
Og for tiden er det like ille kø...

Så, er bareå vente i 1 mnd...