Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7841
takk! hjelper meg i battles. hadde det bare gått an at det var lettere å kverke de store folka med tungvåpen.. de er irriterende ...
Har en kompis som skal snike seg inn på en stadion, men blir busta nesten med en gang.
Noen som vet..?
hvilken sekvens er det snakk om McIvar?

Sitat av McIvar Vis innlegg
Har en kompis som skal snike seg inn på en stadion, men blir busta nesten med en gang.
Noen som vet..?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=wzJgFyz_qHI
om jeg ikke tar feil
[quote=ssindreb;2786050]hvilken sekvens er det snakk om McIvar?

Er ikke sikker. Skal spørre..
Takk for svar foreløpig

Takk skal du ha ssindreb, det var den..

Peace out
Klatringen i 3'ern er en klar forbedring men det må være det eneste. Jeg solgte AC3 to dager etter at jeg kjøpte det. Hadde gledet meg skikkelig men etter en helt grusomt treg åpning med Haytham og en uinteresant story avsluttet jeg midt i Sequence 10, og jeg er ikke typen som ikke fullfører spill!
Årets skuffelse definitivt, og jeg har vært storfan siden AC1.
trodde haytham var deen nye assassinen vår, men det var det ikke. var litt kjedelig å bytte mellom disse, fordi jeg følte meg mindfucked. og det er noen bugs i spillet. blant annet rive seg løs fra battles fungerer sent osv!
Jeg må bare nevne at slutten med Desmond var totalt røv...
Elsket Connor sin story, men Desmond sin ble bare alt for rar for min smak.
Rundet spillet på litt over 70% og fult oppgradert Homestead
Sist endret av KjemikalieX; 15. desember 2012 kl. 15:51.
Noen steder som selger det billig? Har sett på ebay, men finner ikke noe under 100 dollar inkl frakt. Xbox, pal.
Har blitt ferdig med storyen på spillet nå. Skal ikke spoile noe, men det var litt kjedelig slutt. Det slutte liksom ganske brått. Man kan fortsett å spille etter at hoved storyen med Desmond er ferdig, men det blir liksom litt kjedelig å fortsette. Likte ikke noe særlig det med å styre skipene. Og er enig i at spillet har et å par bugs og glitches.

Hvis du sliter med en vakt så gjør det Magnisx sier. Hvis jeg ikke orker å sloss med noen så bruker jeg bare rope dart, får dem i bakken, og stikker dem med kniven, tar 4 sec.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Har blitt ferdig med storyen på spillet nå. Skal ikke spoile noe, men det var litt kjedelig slutt. Det slutte liksom ganske brått. Man kan fortsett å spille etter at hoved storyen med Desmond er ferdig, men det blir liksom litt kjedelig å fortsette. Likte ikke noe særlig det med å styre skipene. Og er enig i at spillet har et å par bugs og glitches.

Hvis du sliter med en vakt så gjør det Magnisx sier. Hvis jeg ikke orker å sloss med noen så bruker jeg bare rope dart, får dem i bakken, og stikker dem med kniven, tar 4 sec.
Vis hele sitatet...
Kan være enig, er endel Cinematic bugs, der sverd går igjennom mennesker, vegger osv
Skjedde også at alle vaktene som var etter meg bråstoppet i en trapp, og kunne ikke bevege seg...
Sluttet også å spille det etter jeg rundet storymode, Hitman Absolution
Sist endret av KjemikalieX; 15. desember 2012 kl. 17:59.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå spiller jeg vanligvis ikke noe mye lenger. Men kjøpte dette her da, slik at ps3'n ikke støver ned.

Har kommet til en bit der jeg skal ta livet av Haytham Kenway, noe som for øyeblikket virker umulig. Har sett filmer samt beskrivelse av hvordan man skal gjøre det, at man skal angripe gubben nære objekter slik at man kan påføre skade. Dette går ikke for meg, jeg får ikke angrepet han på noen måte. Nytteløst.

Er det noen her som kan fortelle meg hvordan jeg skal få tatt knekken på den nissen?

Ser jo enkelt ut, men når jeg angriper han nære objekter så slår han meg bare unna.

http://www.youtube.com/watch?v=Pn9jK21lX6g

Ja, nå gikk det helt fint, stridd med det tullet der i en time, men når jeg poster her så går det glatt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
We have all done that mistake my friend Blir ac nå ja