Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4203
Tok 30mg 2cb i kapsel igår. Hvor lenge må jeg eventuelt vente for å ta dette igjen? Har 2 kapsler liggende.
Du kan nok ta det i morgen vist du vil.
Er ganske treg toleranse oppbygning på 2cb(og andre 2c-stoffer), men skader sikkert ikke å vente noen dager til neste gang
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Du kan nok ta det i morgen vist du vil.
Er ganske treg toleranse oppbygning på 2cb(og andre 2c-stoffer), men skader sikkert ikke å vente noen dager til neste gang
Vis hele sitatet...
Så rundt onsdag/torsdag ville være greit med tanke på rusen jeg får?
Sitat av ezyy Vis innlegg
Så rundt onsdag/torsdag ville være greit med tanke på rusen jeg får?
Vis hele sitatet...
Ja, ut ifra mine egne og venners erfaring.
Er en del folk på diverse forumer som mener du bygger opp rask toleranse, men kan ikke si meg helt enig der.

Mulig du må øke dosen litt, men om du ikke tar 2cb veldig ofte så er det nok ikke noe problem å ta det på onsdag/torsdag
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Ja, ut ifra mine egne og venners erfaring.
Er en del folk på diverse forumer som mener du bygger opp rask toleranse, men kan ikke si meg helt enig der.

Mulig du må øke dosen litt, men om du ikke tar 2cb veldig ofte så er det nok ikke noe problem å ta det på onsdag/torsdag
Vis hele sitatet...
Alright! Nei tar det ikke ofte gitt, omtrent halvannet år etter hver gang, men i og med jeg var lat igår kveld og ikke målte opp så ble det to kapsler igjen. Ville du anbefalt å gå opp til 60mg? Fikk ikke så mye flow igår som jeg hadde trodd (følte att det jeg stirret på gikk 90 grader, at subben min ble større, glad og forskjellig fargesyn)
Sitat av ezyy Vis innlegg
Alright! Nei tar det ikke ofte gitt, omtrent halvannet år etter hver gang, men i og med jeg var lat igår kveld og ikke målte opp så ble det to kapsler igjen. Ville du anbefalt å gå opp til 60mg? Fikk ikke så mye flow igår som jeg hadde trodd (følte att det jeg stirret på gikk 90 grader, at subben min ble større, glad og forskjellig fargesyn)
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke starte med helt 60mg, prøv med 35-40mg, så kan du heller re dosere vist du ikke fant formen du var ute etter
Støtter EyesWideShut. Jeg ville gått opp 5 mg, det kan utgjøre en stor forskjell. Tar du for høy dose kan du risikere å få en bodyload som rett og slett ikke er verdt det... Om 35 er for lite kan du alltid fylle på nasalt (2.5-5 mg av gangen til du er der du vil).

Jeg opplever ingen toleranse på 2cb alene, men toleranse fra f.eks LSD vil også påvirke 2cb.
Trådstarter
Har bare vanlig gramsvekt liggende(cannabisvekt) liker jeg å kalle det. Hvordan ville dere gått frem da øyemål er ikke mulig?
Øyemål er ikke så vanskelig på 2cb så lenge du vet startvekten, det er et ganske jevnt pulver. Tøm innholdet av den ene kapselen ut på et rizlapapir (2cb har en tendens til å henge fast på ganske mye annet). Del haugen i 6 like store deler - ikke bruk fingrene, da henger det seg fast. Krøll den ene delen inn i papir, og svelg den sammen med den andre kapselen. Om du ikke oppnår ønsket effekt, så kan du snorte en av de andre haugene (som da er 5 mg hver).
Trådstarter
Sitat av randomize Vis innlegg
Øyemål er ikke så vanskelig på 2cb så lenge du vet startvekten, det er et ganske jevnt pulver. Tøm innholdet av den ene kapselen ut på et rizlapapir (2cb har en tendens til å henge fast på ganske mye annet). Del haugen i 6 like store deler - ikke bruk fingrene, da henger det seg fast. Krøll den ene delen inn i papir, og svelg den sammen med den andre kapselen. Om du ikke oppnår ønsket effekt, så kan du snorte en av de andre haugene (som da er 5 mg hver).
Vis hele sitatet...
Mattematisk rett det du sier, strøyk i matte

Har du tips om pulveret henger seg i kapselen, evt måte å få det ut?
Ei nål burde gjøre susen på å få det ut uten å klistre