Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 532
God morgen, jeg har en Samsung DVD-ROM SD-616F. Jeg har hatt et visst antall ganger å skifte regioner på, men nå er de brukt opp og jeg kan kun spille region 1. Jeg lurer på om det er mulig å få endre region, selv etter at jeg har brukt opp alle mulighetene til å endre den? Er litt kjedlig å kun ha muligheten til å se filmer med region 1 :P hehe, på forhånd, takk.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Prøvd "DVD-Genie" ?
Trådstarter
Takk! Jeg skal gi det et forsøk! Jeg fant et annet program også fra http://www.digital-digest.com/ som het DVD Region Free + CSS, men dette programmet er ikke freeware.
▼ ... flere år senere ... ▼
hm, ja hmpf, hvorfor skal det være 5 ganger man har lov til å skifte? burde jo vært partall i alle fall, slik at man kan angre.. nå kan jeg bare se region 1 filmer...
Sitat av Tone
hm, ja hmpf, hvorfor skal det være 5 ganger man har lov til å skifte? burde jo vært partall i alle fall, slik at man kan angre.. nå kan jeg bare se region 1 filmer...
Vis hele sitatet...
Hvis du googler etter "navnet på dvdspilleren din" + make region free, så finner du 100% sikkert en løsning på problemet.
jo, takk, skal prøve det..