|
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Skjermen 'hakker' ved spes. tilf.
Dette er vel så mye hardware som software kan jeg tenke meg, men here we go;
Jeg leste nettopp ordet driver og tenkte med gullfiskhukommelsen min at det kunne være lurt å oppdatere skjermkortdriveren siden jeg ikke har oppdatert den siden tidenes morgen. Jeg har et ATI Radeon HD 3850 som egentlig har funka knall hele tiden. Så oppdaterer jeg driver. Det som skjer etterpå er at vanlig scrolling med musehjul funker fint i alle browsere, men når man klikker på hjulet og drar musa ned/opp for å "hurtigscrolle", hakker det værre enn på et sushikjøkken. Det eneste jeg kan se av sammenheng er denne driverinstallasjonen av Catalyst Control Center (hvilket jeg hater verre enn pesten) What to do? tilleggsinfo: Når jeg klikker på en link som ikke ligger i hurtigbuffer, kommer det ett hakk, så er alt smooth igjen. Nei, det er ikke verdens undergang, og er 99% enkelt å leve med, men uvitenhet er ikke det. | |
|
KiloByte me.
|
|
|
|
Sist endret av dynamite; 6. mai 2012 kl. 20:02.
Grunn: tilleggsinfo
|
|
|
#4 |
|
Har på en måte samme problemet. Har AMD Radeon HD 6700 Series. Hater Catalyst control center som er nødvendig med grafikk kort fra AMD. Men har også et problem der at når jeg oppdaterer driveren min så får jeg BSOD når jeg starter PCen på nytt. Må gjennopprette PCen og har derfor en driver som kom i desember i fjor...
| |
|
The blizzard is coming.
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|