Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 17779
[CENTER]http://seat42f.com/images/stories/tvshows/GameOfThrones/game-of-thrones-poster.jpg



HBO`s nye serie Game of Thrones! Hva syns dere?
Selv må jeg si at dette er heeelt fantastisk!

Game Of thrones; Official Trailer
Se i HD!
[/CENTER]
Jeg har nå sett tre episoder, og jeg er helt hektet! Dette er noe annet enn alle CSI-programmene.
Har sett alle episodene som har kommet ut til nå, og jeg elsker det.
En meget bra serie som ikke prøver å være noe annet enn det den er.
Skuespillerne er bra og episodene spennende!

Gleder meg til å følge det!

Man kan jo eventuelt lese bøkene til serien!
Fantastisk bra serie!
Ikke en serie for de som fort gårlei, her må du ta deg tia til å følge med.
Konge serie .
Sett alle 4 som har kommet ut.
Eneste jeg ikke liker med serien er at jeg må vente en hel uke før jeg får se neste etter at jeg har sett en
Sitat av Zaim Vis innlegg
Konge serie .
Sett alle 4 som har kommet ut.
Eneste jeg ikke liker med serien er at jeg må vente en hel uke før jeg får se neste etter at jeg har sett en
Vis hele sitatet...
I gjengjeld varer hver episode omlag èn time, istedet for nitten minutter som mye annet.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Utrolig god serie... Bare fire episoder inne i serien og den overgår allerede flere gode serier.
Må si jeg er veldig spent på hvordan denne serien utvikler seg. Har selv sett de 4 første episodene, og gleder meg som en liten unge til det kommer flere :-)
Den er utrolig forseggjort noe som fikk meg til å følge med, men jeg sitter ikke igjen med den følelsen at jeg bare må se neste episode.

Men det er en serie som jeg kommer til å fortsette å se på
Jeg har sett alle episodene hittil og jeg er overrasket over hvor forseggjort scenene er, detaljene som er lagt inn i bakgrunnen er nydelig, Sean Bean og resten av casten spiller kjempe bra
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Digg serie! Minner meg om Ringenes Herre.
Noen som vet om episode 5 blir gitt ut i natt?
bøkene er mye bedre. med det sagt er det fortsatt en fantastisk serie. meget imponert så langt. håper de klarer å levere noen ordentlig dristige scener i fremtida. A Song of Ice and Fire er ikke akkurat nedtonet på noe vis.
har sett alle 4 episodene men herregud visse sener er jo så synnsykt kjedelige at man sovner. Ikke nok med det så er det lite "action" og masse snakking men på slutten av alle episodene så gjør de en comback sånt at man må følge med på neste:P
Sitat av Gooner8 Vis innlegg
Noen som vet om episode 5 blir gitt ut i natt?
Vis hele sitatet...
Ja, den kommer inatt.

http://next-episode.net/
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ja, den kommer inatt.

http://next-episode.net/
Vis hele sitatet...
... og jeg som liksom skulle lese på eksamen idag.

Jeg hadde gledet meg til denne serien lenge, siden jeg har lest bøkene. Og da jeg hørte Sean Bean skulle ha hovedrollen, gledet jeg meg ekstra mye. Serien er utrolig tro mot bøkene, siden George R.R Martin er med som produsent, og det liker jeg!
Serien er utrolig godt oppbygd og med en kompleks handling, men jeg synes de har gjort det relativt lett forståelig så langt. Liker også hva de har gjort med karakterene, de er troverdige og lett gjenkjennbare for oss som var kjent med dem fra før.

I mitt hode er denne serien GREAT SUCCESS!
sRe
Trådstarter
Gleder meg til denne vinteren de snakker om kommer... om den kommer da!
Så de to første episodene og døds anonsene overalt talte riktig. Komers holywood sprøyt av yperste kaliber. Dårlig!
Ein av dei beste seriene som eg har sett så langt, elsker det.
har selv lest bok-serien og må si at så lang imponerer tv-serien utrolig mye Noe av det beste på tv de siste årene!

winter is coming!
Har selv sett til episode 4 og syns det er gøy. Bedre enn serier slik som The borgias, og Camelot som begge er serier som handler om politisk spill i "gamle dager".
Liker feks Merlin bedre tho
Kanskje noen som ikke har fått det med seg, men GoT episode 7 ble prereleased av HBO go, én uke tidligere!

Kan sees her: http://www.wisevid.com/gate-way?v=7AcJfA83xw57

Sykt spennende episode! Må jo desverre vente enda lenger for neste..
Sist endret av TeumessianFox; 24. mai 2011 kl. 19:43.
åh, seriøst, tusen takk!
Må man fortsatt vente til mandag før episode 7 kommer ut i HD på TPB?
Phenobix: nei ep 7 skal ligge i bukta
Sist endret av Gooner8; 27. mai 2011 kl. 09:12.
i dårlig webrip ja... Han (jeg også) vil ha i HD
Syntes ikke å lese denne serien var noe helt spesielt (politikk much?), men en venn av meg som også har lest serien sa at dette var noe helt annet når du fikk se det.

Skal nok slenge meg på toget når første sesong er ferdig (hater å måtte vente i spenning på neste episode).

Leste også at de fikk kontrakt for andre sesong rett etter at første episode var blitt vist?
Ja den ble fornyet ganske raskt.
HBO Renews "Game of Thrones" For Second Season; Premiere Grossed 4.2 Million on HBO Sunday Night
Det er forøvrig bare 10 episoder i sesong 1.
Dette er den beste serien som har kommet på lenge! Utrolig gode skuespillere, masse innvikla familierelasjoner og i tillegg verdens kuleste dverg

Sett de 7 første episodene og er allerede hekta.
Kongeserie! Men jeg synes det er litt vanskelig å følge med på hvem som er i slekt med hvem osv.
Er det han som spilte Boromir i LoTR? Må skaffe meg denna serien HBO er så bra på serier!

Sitat av Berre Vis innlegg
Dette er den beste serien som har kommet på lenge! Utrolig gode skuespillere, masse innvikla familierelasjoner og i tillegg verdens kuleste dverg

Sett de 7 første episodene og er allerede hekta.
Vis hele sitatet...
Er totalt 10 episoder da

Da var 1-6 på vie ned i HD
Er klar over at det er kun 10 episoder i første sessong Men pleier som regel å ta flere episoder for å få meg 'hekta'.

Gode gud jeg kunne ønske jeg kunne startet pånytt uten å huske noe, enjoy!
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Er det han som spilte Boromir i LoTR? Må skaffe meg denna serien HBO er så bra på serier!
Vis hele sitatet...
det er Sean Bean, ja. litt trist at alle kjenner ham kun som Boromir. mannen har gjort en strålende innsats i mang en produksjon i en årrekke. fantastisk skuespiller.


Sitat av IpN Vis innlegg
Kongeserie! Men jeg synes det er litt vanskelig å følge med på hvem som er i slekt med hvem osv.
Vis hele sitatet...
dette bildet er nok til stor hjelp.
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Utrolig bra serie må nok følge med på resten.

Winter is coming.
Soon be cardigan weather.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av nZaal Vis innlegg
i dårlig webrip ja... Han (jeg også) vil ha i HD
Vis hele sitatet...
Jeg er og ei HD-hore, men episode 7 var faktisk ikke veldig ille.

Var for utolmodig til a vente3 pa HDversjonen.
Kvaliteten på episode 7 var bra nok. For en helt syk episode. Sitter her å gnikker tenner for å få se hva som skjer videre!
Når kommer episode 8? Så episode 7 nå, og må si at jeg nesten får problemer med måten den endte på...
Episode 8 kommer 06.05.11
Søk på Game of Thrones ari list på google

Makan til fet serie dette er, sett episode 1-6 sammenhengende!
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Er en kvalitets serie, tror det er en av grunnene til at så mange liker den. Alt er bra, skuespillerne, historien, hden, ja alt.

Det bygger jo sykt opp da!! har ikke sett 7ern(Venter på HD) men dæven så bra.

Ja å de har den kuleste dvergen.
en hel uke til episode 8? NOOOOO! Slutten på ep 7 tar knekken på meg :O
Episode 7 ligger i HD på bukta nå
Tar en tur på biblioteket og skaffer boken imorgen, klarer rett og slett ikke å vente
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
en hel uke til episode 8? NOOOOO! Slutten på ep 7 tar knekken på meg :O
Vis hele sitatet...
Ånei... Trodde jeg skulle vippe ut av stolen når den sluttet...
Diablo Negro
En ting jeg ikke skjønner. Hvem var de folkene i begynnelsen? Hun lille jenten som hang på treet og de folkene hun drepte. Det var en av grunnene til at jeg begynte å følge med også har det ikke vært en dritt mer om de
Bra serie though
White walkers. Tror vi får se mer av dem i de neste episodene.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Fantastisk serie, takk til op for å skrive om serien for jeg hadde ikke hørt om den før.

Fant forresten en serie fra Showtime som også virker veldig spennende, The Borgia 8,7/10 på IMDb
Så har dere noe å se på mens vi venter på neste episode av Game of Thrones
The Borgia? Som I The Borgia fra Assassians Creed?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av o0leary Vis innlegg
The Borgia? Som I The Borgia fra Assassians Creed?
Vis hele sitatet...
Jepp, om en vanvittig korrupt og tilnærmet kriminell familie som hadde flere paver.
For å sitere wikipedia
"They have been accused of many different crimes, including adultery, simony, theft, rape, bribery, incest, and murder (especially murder by arsenic poisoning"
Aaahhh.... Irriterende slutt på episode 7 : (