Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7115
Har fått Tolvon av legen, noen som har vært borti det? Hvordan fungerer det? Får man noe rus ut av det? Tolvon 10mg (Mianserin, Hydrochlorid)
Du får ikke noe rus av Antidepressiva. Disse brukes først og fremst i behandling av depresjon, angst og tvangslidelser. De nevrologiske bivirkningene er blant annetdøsighet, og det er svært vanlig med vektøkning. Nevnte grunner er årsaken til at jeg selv gikk på dem en stund. Bruk dem til den behandlingen legen har skrevet den ut for, du. Hvis disse ikke passer for deg, og du ikke er fornøyd med virkningene (kan ta opp til seks måneder) tar du det opp med fastlegen. Personlig anbefaler jeg de nyere utgavene av antidepressiva, dog. Men dette er som sagt individuelt.
Jeg fikk ingen rus av tolvon. men de funket veldig godt som sovemiddel. blei bare trøtt og sovnet.
Spsiste x2 tolvon ( høyeste dose ), Jeg lå i senga i cirka 3-4 timer. Klarte ikke sove, ble helt ør i hodet, funker veldig dårlig som sovemeidisin spør du meg. Ta heller et par å bland med noe annet snacks
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du får ikke noe rus av Antidepressiva. Disse brukes først og fremst i behandling av depresjon, angst og tvangslidelser. De nevrologiske bivirkningene er blant annetdøsighet, og det er svært vanlig med vektøkning. Nevnte grunner er årsaken til at jeg selv gikk på dem en stund. Bruk dem til den behandlingen legen har skrevet den ut for, du. Hvis disse ikke passer for deg, og du ikke er fornøyd med virkningene (kan ta opp til seks måneder) tar du det opp med fastlegen. Personlig anbefaler jeg de nyere utgavene av antidepressiva, dog. Men dette er som sagt individuelt.
Vis hele sitatet...
Og grunnen til at vektøkning kan være en mulig bieffekt av antidepressiva, er enten et resultat av bedre appetitt, eller at pillene, som de ofte har, en vann-bindende effekt - noe som naturligvis vil resultere i vektoppgang, da kroppen vil 'holde' på mer væske.

Sitat av zhpongl Vis innlegg
Og grunnen til at vektøkning kan være en mulig bieffekt av antidepressiva, er enten et resultat av bedre appetitt, eller at pillene, som de ofte har, en vann-bindende effekt - noe som naturligvis vil resultere i vektoppgang, da kroppen vil 'holde' på mer væske.
Vis hele sitatet...
Har hørt at man kan få en nevneverdig rus av cipralex, da disse gir en umiddelbar virkning, enn opptrapping. Correct me if Im wrong.

[quote=zhpongl;2702763]Og grunnen til at vektøkning kan være en mulig bieffekt av antidepressiva, er enten et resultat av bedre appetitt, eller at pillene, som de ofte har, en vann-bindende effekt - noe som naturligvis vil resultere i vektoppgang, da kroppen vil 'holde' på mer væske.



Har hørt at man kan få en nevneverdig rus av cipralex, da disse gir en umiddelbar virkning, enn opptrapping. Correct me if Im wrong.
jeg tror ikke man får noe rus effekt av cipralex.
Jeg kan bekrefte at man ikke får noen rus av Cipralex/Cipramil. Ikke tenk på det engang, med mindre du ønsker å henge over en bøtte, pakket inn i fire dyner og fremdeles med en kroppstemperatur på langt under normalen. Du kan like gjerne røyke kattemynte.