Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 818
[CENTER]Trænafestivalen 2012[/CENTER]
Hei!

For dem som ikkje veit ka trænafestivalen e så kan dokker surfe litt på nættsida HER på hjemmesida.

Eg lure på om det er noen freaks som skal til trænafestivalen i år, og om noen da isåfall har vært der før som kan fortelle litt om det?

Skal dra lamme min søster på 25 og en kompis på 17. Eg veit fra det eg fikk snakka med en anna person om festivalen at det e ganske "liberalt" der i forhold til diverse røyking og inntak av cannabis, så lure eg på om noen kan bekrefte dettan? Manu Chao skal jo dit, så kan nesten tenke meg at det må bli nokka sånt

HER e en video som vise litt av trænafestivalen.

Da håpe eg virkelig noen kan svare litt her og fortelle litt om festivalen!

Håpe så mange fra forumet som mulig skal dra dit!
Har aldri vært på festivalen selv, men har jobbet uken før etc ( skal det i år og ). Og jeg kommer fra dette området, så jeg har maaaange venner som drar dit vært år som sier festivalen er drit bra. Å ta seg en spliff på festival har ingenting å si, fleste av vennene mine drar ikke dit for å drikke, men for å røyke å høre på musikk. Er en veldig fin plass å være på, kos deg
Snus0man's Avatar
Trådstarter
Høres jo fantastisk ut, takk!
Snus0man's Avatar
Trådstarter
Ingen andre som har nokka og komme med?