Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2408
Er det noen som vet om noe som gratis "@mydomain.com" eMail adresse?

Hva i alle dager er det du snakker om?
Blindt skudd i været.
Du vil ha en mail?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det kommer litt an på hva du har lyst på som domenenavn, men det beste er å kjøpe "ettellerannet.com/net/org" og sette opp egne epost kontoer.

domeneshop.no er en domenehost og webhotell som jeg har bra erfaringfra.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Turbolego: Eh, det der er en windows live ID registrering, det er meningen at email adressen du skriver inn allerede eksisterer og at du har tilgang til den.
Mitt beste tips, kjøp domene og sett opp med Google Apps (google.com/a), har selv gjort dette på et domene, funker strålende, samme funksjonalitet som Gmail!
Jeg elsker GMail, Reader, Docs og Calendar, men grøsser litt av tanken på at både firma og privatpersoner gir fra seg så mange opplysninger til Google.

Skulle ønske man kunne kjøre nevnte applikasjoner på egen server. Roundcube etc blir liksom ikke det samme likevel.
rask guide hvordan skafe deg (koster ca 100kr pr år, ja veit du får det under og)

1. gå på zoneedit.com (register deg)
2. legg til domainet dritt er, eks: juzz.com
3. gå under MX record(mail) og så skriver du * skal til
4. gå på eks: www.godaddy.com og kjøp et domaine
5. når den spør om du har EGEN nameserver , skriv da inn det du fikk fra zoneedit.
eks: ns23.zoneedit.com
6. pay dem 100kr for domainet.
7. vente 48timer og du kan sende email til , vent ca 5-10min og den er på
8 for og svare tilbake med , gå under option på google og velg at du vil sende fra annet domaine, den vil da sende en loop email som du klikker på og du vil få nytt felt i gmail om hvilken email du skal bruke når du sender ut.
pǝuddo
Trådstarter
Jeg vil ha en GRATIS "@hvajegvil.no/com/net" mail...
er det mulig?
Sist endret av juzz; 28. desember 2007 kl. 23:34.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av juzz
Jeg vil ha en gratis "@hvajegvil.no/com/net" mail...
er det mulig?
Vis hele sitatet...
Nei. Du må ut med ca. 10$ i året for det.
pǝuddo
Trådstarter
helt sikker? en kammerat har en mail der han har alt gratis.. mailen hans er ..
Den er GRATIS...
Om det er en kamerat, hvorfor ikke spørre ham om hvordan han gjorde det?
pǝuddo
Trådstarter
han nekter og gi meg nettstedet...
men er det en mulighet og søke på hvor mailen er hostet?
Matvrak.com er parkert hos webhuset. Noen har betalt for det. Om det er kompisen din eller ikke som har betalt for og parkert domenet er glitrende likegyldig. Noen betaler for det, og om du ikke vil betale selv får du nesten finne en som vil gjøre det for deg.
pǝuddo
Trådstarter
den er ikke betaltfor!
http://www.webhuset.no/ <- der står mailen , og domaine er registert på samme sted.
her er beviset :
Registrant:
Webhuset AS (WEBHUSET159)
Mollendalsbakken 9
Bergen
Bergen, , 5009
NO

Domain name: matvrak.com


Administrative contact:
Registry, Webhuset AS (WR688)
Webhuset AS
Torgallmenningen 10


Bergen, Hordaland, 5014
NO

+47.55387800 Fax: +47.55387801

Record created: 2005-05-27 13:04:56
Record last updated: 2005-06-09 15:43:24
Record expires: 2008-04-06 18:38:00

Domain servers in listed order:
NS.DATACENTER.NO (NSDATACE154)
NS2.DATACENTER.NO (NSDATACE82)

emailen:
mx.webhuset.no 81.27.32.81 81.27.32.0/20 Webhuset Datasenter AS


NB: email med jegerkul.com som er pay og betalt er ikke samme som *@juzz.com
Sist endret av ranvik; 28. desember 2007 kl. 23:52.
pǝuddo
Trådstarter
Sitat av Deezire
Vis hele sitatet...


og jeg vil ha valgfritt domene..

han som har registrert matvrak.com er IKKE fra Bergen... han er omtrent naboen min, og bor på Gåseid i Ålesund..
Sitat av juzz
og jeg vil ha valgfritt domene..
Vis hele sitatet...
det får du ikke ingen som vil paye domainet for deg. du kan finne noen som tilbyr det gratis først året osv, MEN da stikker dem av med domaniet etter det.

han HAR brukt den siden som linka til :
http://dump.no/view/files/709e934b84e3/matvrak.JPG <- bevis.
MEN det er ikke det samme som *@juzz.com som du vil ha

det finnes mange sånne som tilbyr , MEN INGEN som gir deg *@juzz.com UTEN og kjøpe juzz.com
Sist endret av ranvik; 28. desember 2007 kl. 23:58.
Hvis du følger atomet sin lenke finner du ut at du kan opprette en gratis email hos webhuset på noen av de domenene de har registrert. Noen av de domenene de har betalt for, for å tiltrekke kunder.

Dessverre for deg er registrering stengt, så her kommer vi ikke lengre. Det er jo fremdeles like greitt, for det er jo ikke dette du etterspør i første omgang. Du spør etter hvordan du kan få en valgri mailadresse. Dette har allerede blitt besvart flere ganger i tråden. Du må kjøpe!
Sist endret av ulldott; 28. desember 2007 kl. 23:55.
pǝuddo
Trådstarter
jaja.. dere får ha takk for hjelpen da!
Sitat av juzz
han som har registrert matvrak.com er IKKE fra Bergen... han er omtrent naboen min, og bor på Gåseid i Ålesund..
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det er han som eier det?
Jeg har også kontakt(er) på messenger som har mail hos matvrak.com.
Jeg VET at det er mulig å få gratis, f.eks:

Men vettafaen hvordan :P

Var en fyr som ga meg "Administrator@nordicmafia.net" på 1 minutt og gratis. Skal spørre han hvordan
Sist endret av YeiYeo; 30. desember 2007 kl. 17:29.
Det er jo fremdeles noe helt annet enn å kunne velge domenenavn helt selv og helt gratis.
Du kan jo faktisk få haken er at du må ha minst 25 unike besøkende per 90dager hos etternavn.tk
pǝuddo
Trådstarter
jeg vil nå ha gratis @ mydomain.no mail da... uten og ha hosta eller kjøpt domain
Sitat av juzz
jeg vil nå ha gratis @ mydomain.no mail da... uten og ha hosta eller kjøpt domain
Vis hele sitatet...
Føler litt for å bryte "høflighet på nFF" nå.. for siste gang: du får ikke uvil mail uten at du betaler!

Dersom du sender tlf.nr i PM kan jeg godt ringe deg og fortelle deg det enda en gang.