Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1053
partyticket.net

Stell dere i kø

You are now waiting to access the ticketsales.

You are participating in the lottery to enter the sales queue.

There are 41 participants in the lottery so far and more may come until until lør 02-12-2006 12:00:00 CET.

Do you want to leave the queue? Yes, I want to leave the queue.

We will send an email to ********@****.com telling you all this in a few minutes.

We are going to send you an SMS (sent to: +47********) when it's your turn, if you don't want that then click here:

Do NOT send me an SMS when it's my turn.

Please do not reload this page, it will automagicly reload every 20 minutes.

You will not lose your place in the queue by logging out, so please log out and check your email often.

www.gathering.org
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Da var jeg i køen
Noen som vet hvor lang tid man har å kjøpe på når det blir min tur?
Da var jeg, Tommen og eppes også i køen.
KingKong
Trådstarter
vil gjette rundt 32 timer eller noe sånt, men veit ikke



EDIT: en annen sier 72 timer
Sist endret av mr_james; 26. november 2006 kl. 14:07.
Salget åpner vel ikke før rundt 1. Desember, men man kan sette seg i lotteriet for å havne langt fremme i køen.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Deezire
Salget åpner vel ikke før rundt 1. Desember, men man kan sette seg i lotteriet for å havne langt fremme i køen.
Vis hele sitatet...
Var det jeg mente og. Fikk liksom ikke lottery til å stemme med tg ;D
Takker
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Fikk lagt meg + 4 venner i køen :P
Da har jeg en plass i køen! Gleder meg som faen!
Sitat av Mesna
Da var jeg i køen
Noen som vet hvor lang tid man har å kjøpe på når det blir min tur?
Vis hele sitatet...
72 timer, så vidt jeg husker.

There are 362 participants in the lottery so far
Vis hele sitatet...
Oi oi, tallet stiger fort!
Hva er det dette lotteriet er? en plass I køen, eller om en god plass i køen? lotteriet er oppe i 500 nå btw
endelig

er det noen som vet om det blir tgbuss fra Bergen i år?
Sitat av Dice
Hva er det dette lotteriet er? en plass I køen, eller om en god plass i køen? lotteriet er oppe i 500 nå btw
Vis hele sitatet...
Nå registerer man seg bare for å bli med i lotteriet, den 1. des (kan være at de har utsatt det til 2. eller noe) så starter de en trekning.
Da blir alle sammen plassert ut i en billettkø.
Da var jeg også påmeldt !

HVIS det er noen av dere som er musikk interesserte , og som har litt erfaring med Fruity Loops , så send en PM om dere vil være med å lage TG 2007 sangen !

Har drevet endel med musikk nå , og tenkte at vi kunne satt sammen sammen en bra låt
er det samme som i fjord. jeg kan melde meg på en trenger ikke å kjøpe når det er min tur for er ikke siker på om jeg skal dit enda men har litt løst til og sikre meg billett?
Sitat av super
er det samme som i fjord. jeg kan melde meg på en trenger ikke å kjøpe når det er min tur for er ikke siker på om jeg skal dit enda men har litt løst til og sikre meg billett?
Vis hele sitatet...
Du må selvfølgelig ikke kjøpe når det blir din tur. Når det blir din tur så har du noen timer (tipper det er 48, eller kanskje 72) på å kjøpe billett, om du da ikke kjøper så blir du bare satt ut av køen og må starte på nytt om du ombestemmer deg senere.

Er samme system som i fjor.
greit da var jeg også i køen
Victory for flexd & friends, 940 i kø :-(