Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: !!! HVIS DU ØNSKER Å KJØPE !!!, I SÅ TILFELLE HVILKEN STØRRELSE?
Small 12 13,33%
Medium 36 40,00%
Large 23 25,56%
X-Large 19 21,11%
Stemmegivere: 90. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  56 5917
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
[center]oppdatering
[color=red]TSKJORTEN KAN NÅ FORHÅNDSBESTILLES![/color]
De trykkes i midten av August
http://www.duffywear.com/product_inf...roducts_id=103[/center]



Vi kommer til å droppe cafepress og bevege oss over i det norske leverandørmarkedet istedet for at det skal bli billigere/raskere å bestille seg t-skjorter.
Duffywear.com har vært så snille at dem har gitt oss et veldig godt tilbud på trykking av t-skjorter.

Men nå er det slik at det er litt betinget på antall t-skjorter som trykkes opp hvilken pris vi får, og siden det må forhåndsbestilles vil jeg vite hvor mange som kunne tenke seg å kjøpe en slik t-skjorte.

Vær obs på at dette kun er en uformell lillefinger i badebassenget for å sjekke hva temperaturen er.

Størrelsene er en smule store i forhold til H&M og andre "mote-sjapper" og Medium passer "for de aller ALLER aller fleste". XL er Meget store.

Motivet på t-skjorten (og fargen) ser foreløpig noenlunde slik ut, og vil bli tilgjengelig i flere størrelser:

http://www.freakforum.nu/people/nso/aFFidaFFi.png

http://www.freakforum.nu/people/nso/nff_marineblue2.png


Prisen vil ligge rett rundt 150 KR.

Spørreundersøkelsen er selvfølgelig anonym (for andre enn administrasjonen), så du trenger ikke være redd for å bli kalt pingle om du velger small

Hvis fargen ikke er å foretrekke kan man alltids velge en annen. Marineblå skal være kul også.
Jeg skal ha to stk. Forøvrig var det overraskende stilig design på skjortene..
åssen er det ment at vi skal betale ?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Man kjøper t-skjortene ved å besøke duffywear.com sin nettbutikk og legge t-skjorten i handlekurven.
Dem tar visa, paypal, oppkrav, forhåndsbetaling og litt til.
Forhånds eller bestilling via Duffy vil jeg tro, det var de valgene jeg fikk når jeg snakka med aFFi om det og gjorde min bestilling..

Anyways, 2 stk i størrelse L plix
ok kult :P
da må jeg jo ha meg en

mulig jeg er dum men hvor inne oå duff finner jeg den t-skjorta
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
skal nåkk kjøpe en etter en stund men nå har jeg kjøpt meg en hettegener på nff-sjappa. har også bestilt en t-skjorte hvor det står: "Datanerd! NFF" fra en annen side.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Thoryllo: Hvilken side var det?

janulf: Siden nso spør om hvilke størrelser han bør bestille opp, så antar jeg nesten at de ikke ligger på siden enda
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
http://www.myxwear.com/index.jsp
gleder meg til jeg får hettegenseren! og t-skjorta.
hehe sant nok

men da skriver jeg vel L :P
Disse t-skjortene var faktisk kule. Me takes one size M plx.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Oppdatert med nytt bilde, og ny farge (marineblå).

Bjølg: svar på pollen om du er interessert!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Forslag: Bytt ut nFF-logoen med en i samme stilen som t-skjortedesignet. Mer freakete. Forøvrig synes jeg adressen var for utydelig. Kanskje en mer tydelig versjon på baksiden?
Digger det, det skal bli kjøpt inn asap når det blir tilgjengelig, hehe
Men ellers er jeg enig med Kakcoo, litt vanskelig å lese adressen. Kanskje mellomrom på hver side av "dot".
Skulle mer enn gjerne hatt den orginale nFF logoen...
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
[20:16:07] <aFFi> du kan forøvrig også få med en eller annen plass at det er rimelig bra kvalitet på både t-skjorter og trykk og at alle har full returrett
[20:16:15] <aFFi> så lenge de ikke har onanert i dem
[20:16:32] <aFFi> (om de ikke er pene jenter i beste alder selvsagt..)


Sitat av MannY
Skulle mer enn gjerne hatt den orginale nFF logoen...
Vis hele sitatet...
Og den originale nFF-logoen er....
når er det planlagt at t-skjortene blir lagt ut for salg ?
Han tenker vel på den nåværende blå og grå logoen.

Jeg synes t-skjorte-designen var topp, selv om adressen kunne hatt litt mellomrom, kanskje. Men det er vel heller ikke meningen at vi skal gå rundt som reklameskilt og pimpe adressen så mannen i gata registrerer seg her. Og det er vel heller ikke meningen at vi skal kommentere designen her. Jeg skal uansett ha meg en.
Vel, den som hele min tid og fortsatt er på toppen av siden her... Den som mange relaterer til Ubisoft sin logo?

Folka jeg henger med relaterer meg til nFF, og hadde ikke relatert den t-skjorten til nFF... Menmen, jeg blir fornøyd uansett!

nso, trykkes og sendes t-skjortene ut fra duffywear, eller kommer du til å oppbevare t-skjortene hos deg i Bergen? Hvis sistnevnt er tilfelle, kunne det gå ann å hente de hos deg istedet?
Sist endret av MannY; 7. juli 2006 kl. 20:48.
Den logoen er langt fra den originale nFF-logoen, da. Den kom med det nye forumet.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av janulf
når er det planlagt at t-skjortene blir lagt ut for salg ?
Vis hele sitatet...
Om sirkus en måneds tid

Sitat av Spug
Den logoen er langt fra den originale nFF-logoen, da. Den kom med det nye forumet.
Vis hele sitatet...
nFF har aldri hatt logo før vi kom med det nye designet. Differansier en header (til en nettside) og en logo, er du snill.

Sitat av MannY
Vel, den som hele min tid og fortsatt er på toppen av siden her... Den som mange relaterer til Ubisoft sin logo?

Folka jeg henger med relaterer meg til nFF, og hadde ikke relatert den t-skjorten til nFF... Menmen, jeg blir fornøyd uansett!

nso, trykkes og sendes t-skjortene ut fra duffywear, eller kommer du til å oppbevare t-skjortene hos deg i Bergen? Hvis sistnevnt er tilfelle, kunne det gå ann å hente de hos deg istedet?
Vis hele sitatet...
Vi kommer med ny logo og redesign (nåværende suger nøtts) etterhvert, så en mer nøytral stil på t-skjorten er å foretrekke.
T-skjortene sendes fra duffywear (som ligger i rogaland)
Sitat av nso
Vi kommer med ny logo og redesign (nåværende suger nøtts) etterhvert, så en mer nøytral stil på t-skjorten er å foretrekke.
Vis hele sitatet...
La meg se... har jeg ikke hørt den før mon tro... versjon 5-spøkelset anyone?
(sorry OT, hehe)
Sitat av nso
nFF har aldri hatt logo før vi kom med det nye designet. Differansier en header (til en nettside) og en logo, er du snill.
Vis hele sitatet...
Ja, var vel litt krøkkete ordlegging fra min side. Mente at den logoen som er nå langt ifra er en original logo, som MannY kalte den, og ikke at den er langt fra (som i veldig forskjellig fra) den logoen som originalt var her. Er klar over at det ikke var noen logo her før.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Dette er en autorisert bump -> sjekk førstepost i tråden!
jeg vil ha en :P når får man bestilt dem?

hvorfor kan dere ikke lage i medium og large a?
Er dette "normale" størrelser ? altså det som er sånn ca. normalt å få rundt i norges butikker ? Er ganske liten i størrelse

Edit: my fault..
Sist endret av Rejolo; 8. juli 2006 kl. 18:25.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Dj:MaKaVeLi
jeg vil ha en :P når får man bestilt dem?

hvorfor kan dere ikke lage i medium og large a?
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt LEST noe av det som står?

Sitat av johnny.-
Er dette "normale" størrelser ? altså det som er sånn ca. normalt å få rundt i norges butikker ? Er ganske liten i størrelse
Vis hele sitatet...
Samme som det jeg skrev til forrige sitat
Sign me up for an M sized version of this cool t-skirt

Ikke for å klage, for det gjør jeg nemlig ikke..!
Men dette er mere min stil:
Design 1
Design 2 - Min Personlige favoritt
Design 3

Men har svart på poll, og skal ha en M sized t-shirt når den kommer ut Legg igjen en post her da nso når de er ute for salg..!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Du får legge ut bildene i et format som ikke krever en bestemt software for å lese.
Forslår også at du leser de tidligere kommentarere i tråden som går på logo.
Ninja Freak
royandre's Avatar
61 3
Vil igjen minne om, som nso også har skrevet tidligere, at XL er veldig stor og er forbeholdt de ekstra massive.

Kjapp oppsummering av størrelsene:
Small - Passer alle som er opp til ca 175 i høyden, max 70kg og relativt tynne
Medium - Passer de aller aller fleste, opp til ca 185 i høyde og ca max 85 kg
Large - Passer de over ca 185-190cm og som er godt over 85-90 kg
XL - Passer de som har passert den magiske 100kg grensa
Sitat av eXilim
Sign me up for an M sized version of this cool t-skirt
Vis hele sitatet...
Beklager at jeg ikke klarer å holde meg folkens, men klarer bare ikke å se for meg hvor morsomt et "t-SKIRT" hadde sett ut

Men som nso sa, ta og lagre de i .jpeg ellerno, og last de opp på imageshack.us.
Hva er fraktprisen? (Hvorfor 20 tegn? Det kunne vært 15)
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det står da på duffywear.com.

Hvorfor ikke 14 tegn? Eller 12, eller 4 eller 0?
Sitat av nso
Oppdatert med nytt bilde, og ny farge (marineblå).

Bjølg: svar på pollen om du er interessert!
Vis hele sitatet...
Hadde svart på pollen da jeg skrev det der
Har du organisasjonsnummer?
Sitat av MannY
Beklager at jeg ikke klarer å holde meg folkens, men klarer bare ikke å se for meg hvor morsomt et "t-SKIRT" hadde sett ut

Men som nso sa, ta og lagre de i .jpeg ellerno, og last de opp på imageshack.us.
Vis hele sitatet...
T-Shirt

Sitat av nso
Du får legge ut bildene i et format som ikke krever en bestemt software for å lese.
Forslår også at du leser de tidligere kommentarere i tråden som går på logo.
Vis hele sitatet...
Design 1
Design 2
Design 3
Sist endret av Tr1pp3r; 8. juli 2006 kl. 22:39.
Jeg skal ha en i str M tenker jeg.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Tskjorten er nå lagt ut på forhåndsalg, og dere kan legge inn bestilling om dere ønsker en. Ettersom det kommer til å bli laget et begrenset opplag (ca 50) i første omgang er det kanskje greit å være tidlig ute.


http://www.duffywear.com/product_inf...roducts_id=103
Ninja Freak
royandre's Avatar
61 3
PS: Vil minne om at rabattkoden 'nff' ikke fungerer når du kjøper denne t-skjorten. Du får vanlig 10% rabatt dersom du i tillegg legger til andre t-skjorter når du handler, men det trekkes ikke 10% rabatt på freakforum t-skjorta.

De 3-4 av dere som allerede har bestilt og som har brukt nff-koden vil få 10% rabatt..
Sitat av royandre

De 3-4 av dere som allerede har bestilt og som har brukt nff-koden vil få 10% rabatt..
Vis hele sitatet...
We better!

entotrefirefemseksjuåtteniti
Bestilt, så da er det bare å sitte å vente i spenning til August engang. satser på at solen skinner samme dag
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Ikke før jeg vet at dette blir logoen som skal profilere nFF i fremtiden.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jeg vil forresten nevne at oppkrav er den minst lure måten å ordne betalingen på mtp de høye satsene til posten.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er mange som har bestilt nå, og enkelte har faktisk bestilt flere t-skjorter. Dette er gode saker =)
Som Kakcoo sa blir jeg sur hvis nFF skifter logo igjen om en måned. Kan noen bekrefte at dette blir "den nye logoen" som kommer i neste versjon?
Det er sjeldent jeg er enig med kru og vifs, men nå stiller jeg samme "krav" som DonTomaso og Kakcoo.
FÅRHANDSBESTILT! JIPPI JIPPI
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av DonTomaso
Som Kakcoo sa blir jeg sur hvis nFF skifter logo igjen om en måned. Kan noen bekrefte at dette blir "den nye logoen" som kommer i neste versjon?
Vis hele sitatet...
Nei det kan nok ingen bekrefte ettersom vi ikke har bestemt oss for noen ny logo, eller om vi skal ha ny logo. Forøvrig hater jeg den nåværende logoen og det vil vel igjen si at den kommer til å gjennomgå en forandring en gang, ja.

Det er også derfor et mer generisk "freak" er brukt. Det står ingen steder at det er en logo.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Mulig dette har blitt spurt om før, men hvor går pengene hen?
det som nff får skulle gå til ny server snitzehl hardware vist jeg husker riktig av den andre posten