Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 10556
Da har jeg fått innstalert alt. Håper og finne noen her jeg kan spille litt sammen med, må medgi at jeg er totalt noob..... :S
Last ned map: Namalsk og join serveren: 198.27.83.214:5427
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Last ned map: Namalsk og join serveren: 198.27.83.214:5427
Vis hele sitatet...
Hvordan får jeg det mappet? Prøvde og google, men det stoppe opp for meg når jeg fant ut at jeg måtte ha flere ting. Enten det eller så er jeg bare veldig, veldig trøtt.....
Sist endret av PopeSweetJesus; 17. mai 2013 kl. 23:55.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Spawnet inn på "Zombie Go Home" for første gang istad. En full server med bra ping og masse ekstra builds m.m
Møtte en britte som jeg slo følge med i rundt 3 timer. Vi fant masse bra gear og en god tone. Planen helt fra vi møttes var at vi skulle slå følge til kameraten hans som kunne kjøre meg\oss til flystripa.
Plutselig var kameraten hans der og skøt meg i hodet...
Sist endret av Lima; 18. mai 2013 kl. 01:07.
Sitat av Lima Vis innlegg
Spawnet inn på "Zombie Go Home" for første gang istad. En full server med bra ping og masse ekstra builds m.m
Møtte en britte som jeg slo følge med i rundt 3 timer. Vi fant masse bra gear og en god tone. Planen helt fra vi møttes var at vi skulle slå følge til kameraten hans som kunne kjøre meg\oss til flystripa.
Plutselig var kameraten hans der og skøt meg i hodet...
Vis hele sitatet...
Dayz i et nøtteskall det dessverre.. haha ;P
___________________________________

Har ikke blitt så Dayz her de 2 siste dagene.. Blir en del til uka, da jeg får ny Pc til onsdagen hoho
Med en gang der er biler/heli/fly osv Inn i bildet dreper folk deg ganske kjapt siden de ikke vil miste det. Der er også mange historier hvor folk er friendly helt til de kommer til en bil/heli/fly for så og drepe de og stikke av med bilen.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hvordan får jeg det mappet? Prøvde og google, men det stoppe opp for meg når jeg fant ut at jeg måtte ha flere ting. Enten det eller så er jeg bare veldig, veldig trøtt.....
Vis hele sitatet...
Last ned dayZ commander. Så trykker du på install/update øverst i høyre hjørne. Så oppdaterer du DAYZ og laster ned mappen DAYZ namalsk(er version 0.741 enda). Så går du inn på favorites og legger til den ip'en jeg ga deg
Anime Freak
Er det en klassisk dayz server som ikke er totalt død eller?
Sitat av Notrik Vis innlegg
Er det en klassisk dayz server som ikke er totalt død eller?
Vis hele sitatet...
Det eksisterer nok! du kan jo prøve og finne en whitelisted server, er mange hackere ute og går så vær på den trygge siden..
▼ ... over en uke senere ... ▼
91.247.228.45:2302

Denne er relativt klassisk. Anbefales
Begynte å spilte Origins her for noen uker siden, fant fort ut at du må ikke prøve å ta ut zombiene med øks der. De tåler en del..

Historen:
Orgins, vært i live 2 dager og er bra geared. UK server.

Så her midt uti skogen møter jeg på en random kar uten gear, hører med en gang når han roper "friendly, friendly FRIENDLY!" at han er norsk på engelsken hans. Så jeg begynner å snakke på norsk til han ofc.
Ender opp med at jeg får en øks i nakken når jeg skal dekke byen han skulle loote..
Skal begynne å knekke føttene på landsmenn også nå etter..

(meget artig siden de fleste på UK er små unger som hyler som f*** når du går ifra dem midt i ei lita bygd med knekte føtter.
"DOOONT LEAVE MEEEEE HERE!" + masse bannskap når de forstår at jeg ikke blir å snu.)

Beklager for nok en "Ikke stol på noen" historie.


Offtopic:
Ikke vits å gå på trondheim servern.. alt for lite folk.
Adminene er mer opptatt av sine egene/segselv en de andre spillerne. Lykke til med whitelist, blir nok å dø sakte men sikkert.
Litt lite liv I denne tråden for tiden, har folk ingen historier og dele? er dere for late? Jeg har en liten video der jeg "kastet" bort de siste 4 timene mine.

Tenker også at vi må ta og prøve å få igang en freakrun snart igjen, alltid så artig med freaks some springer rundt som idioter

Her er videoen, enjoy. ( Pro Windows movie maker redigert! )

http://www.youtube.com/watch?v=MnZBD...ature=youtu.be
Denne tråden vekker utrolig mange gode minner... Har nesten ikke spilt etter at silentspy team speaken "døde" ut en gang i fjord, så et freakrun høres utrolig morsomt ut!
JVMhyre har latt oss freaks bruke teamspeaken hans

ts3.jvmyhre.com:9989

Ikke noe passord, er flere kanaler der inne for en del spill håper på og se noen freaks der en gang.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fnvI_KU2wH0&

Lagde en video av en hendelse idag. Kan vell ikke akkurat regnes som en historie, men fremdeles tilfredstillende
Noen som spiller på DayzRP ?
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som spiller på DayzRP ?
Vis hele sitatet...
hva er dayzRp? bare som roleplay at man går "virkelig" inn I rollen som soldat?
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
hva er dayzRp? bare som roleplay at man går "virkelig" inn I rollen som soldat?
Vis hele sitatet...
Yeah. Man må ha en forhistorie til karakteren sin. Er også en del regler osv. Ikke lov til å skyte før man har vekslet et par ord osv. Man kan fks rane folk eller sette opp road blocks og hvis de ikke gjør som du ber de om har du lov til å skyte.

Hvis man dør er det heller ikke lov til å "huske" hva som skjedde før man døde. Man kan f.eks ikke ta hevn.

Jeg er egentlig ikke noe "role-playing" fyr selv, men på disse serverne koser jeg meg. Bare det å slippe å bli skutt i ryggen er utrolig digg. Admins er ekstremt profesjonelle og serverne er uber stabile.
Sitat av Source Vis innlegg
Yeah. Man må ha en forhistorie til karakteren sin. Er også en del regler osv. Ikke lov til å skyte før man har vekslet et par ord osv. Man kan fks rane folk eller sette opp road blocks og hvis de ikke gjør som du ber de om har du lov til å skyte.

Hvis man dør er det heller ikke lov til å "huske" hva som skjedde før man døde. Man kan f.eks ikke ta hevn.

Jeg er egentlig ikke noe "role-playing" fyr selv, men på disse serverne koser jeg meg. Bare det å slippe å bli skutt i ryggen er utrolig digg. Admins er ekstremt profesjonelle og serverne er uber stabile.
Vis hele sitatet...
Jeg 'gjengen' har tenkt til å witeliste oss på en RP server, ser ganske så morro og ikke minst seriøst ut!
________________________________

Har forresten bygd/kjøpt meg ny pc nå, så får prøve å holde liv i denne tråden
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Njaa, men jeg føler fremdeles noen skulle ha puttet en kule i ryggen.. Er ikke det litt av poenget med roleplaying at du kan spille en eller psyko banditt?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Njaa, men jeg føler fremdeles noen skulle ha puttet en kule i ryggen.. Er ikke det litt av poenget med roleplaying at du kan spille en eller psyko banditt?
Vis hele sitatet...
Hvis man kan skyte folk i ryggen forsvinner nesten all kommunikasjon, så da er litt av pointet borte ^^

Ganske artig å bli "rana" av skikkelig gode skuespillere og btw. Bør oppleves.
Sist endret av Source; 1. juni 2013 kl. 00:53.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
haha, dette skjedde nettopp.
Jeg var freshly spawnet med en Makarov, så hører jeg et fly prøver å lette men ser at flyet er stuck. 10 sec etterpå kommer to banditer og prøvde å drepe han, jeg gjemte meg og klarte å headshote begge banditene og klarer å ta gearet til banditsa. Jeg går glad avgårde med masse gear, men 2min etter dette blir alle drept på serveren av en hacker. Dayz at it's finest!
Litt Off topic.
Men jeg har nylig begynt med Dayzero - Chernarus og spiller med 2-4 andre. Noen her som har interesse i å være med? Vi skyter som regel ikke on sight, men hvis vi føler oss truet eller ser en spiller med bra gear så skyter vi.
Her er forresten noen positive ting ved Dayzero:
1. Balanced loot spawns=Du finner ikke militærvåpen overalt og militærsnipere og assault guns er relativt sjeldne!
2. Stabile servere
3. Får høyere FPS(Frames per second) = Rett og slett fordi Dayzero er mer optimized
4. Det minner mye om dayz når det faktisk var en stor utfordring å overleve!
5. Det er MASSE friendlies = Ikke så mye shoot on sight
Send PM her om du vil bli med
Sist endret av Fredrik892; 17. november 2013 kl. 23:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er veldig stolt. Hadde en killstreak på 6 idag\natt Må legge til at den sluttet pga en plutselig crazy zombie som nokka meg ut på et slag. Men slik er dayz... (vet at 6 i killstreak ikke er veldig bra)

Så hva er den lengste killstreaken til folk?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Back in the days når jeg spilte hver dag hadde jeg en character som ikke døde på over 13 dager. Med den ødela jeg humanitien min helt, tror jeg hadde omtrent 139000 i minus. Har ikke tall på hvor mange jeg drepte dog, men ble endel.
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Litt Off topic.
Men jeg har nylig begynt med Dayzero - Chernarus og spiller med 2-4 andre. Noen her som har interesse i å være med? Vi skyter som regel ikke on sight, men hvis vi føler oss truet eller ser en spiller med bra gear så skyter vi.
Her er forresten noen positive ting ved Dayzero:
1. Balanced loot spawns=Du finner ikke militærvåpen overalt og militærsnipere og assault guns er relativt sjeldne!
2. Stabile servere
3. Får høyere FPS(Frames per second) = Rett og slett fordi Dayzero er mer optimized
4. Det minner mye om dayz når det faktisk var en stor utfordring å overleve!
5. Det er MASSE friendlies = Ikke så mye shoot on sight
Send PM her om du vil bli med
Vis hele sitatet...
Når spiller dere? har ventet på ༼ つ ◕_◕ ༽つ Give SA , men det klarer jeg ikke lenger. har lastet ned det meste nå, holder på med DayZzero.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Når spiller dere? har ventet på ༼ つ ◕_◕ ༽つ Give SA , men det klarer jeg ikke lenger. har lastet ned det meste nå, holder på med DayZzero.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde blitt med. Har blitt alt for deprimerende å løpe rundt alene i Chernarus. Spiller på hardcoreserveren SE2.
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Jeg hadde blitt med. Har blitt alt for deprimerende å løpe rundt alene i Chernarus. Spiller på hardcoreserveren SE2.
Vis hele sitatet...
Finner ingen servere for ZeroDayZ på dayz commander Oo
Du må bruke DayZero sin egen, som egentlig er DayZ Commander bare for DayZero... Hvorfor de har gjort det slik er et stort mysterium for meg :/

http://zombies.nu/community/threads/2286/

Så må du registrere deg og whiteliste deg selv der.
Sist endret av sondrebot; 5. desember 2013 kl. 15:45.
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Du må bruke DayZero sin egen, som egentlig er DayZ Commander bare for DayZero... Hvorfor de har gjort det slik er et stort mysterium for meg :/

http://zombies.nu/community/threads/2286/

Så må du registrere deg og whiteliste deg selv der.
Vis hele sitatet...
Ey supert! takk. send me Skype/raidcall/ts/Razercomms/ på pm så kan vi jo game litt sammen vet ikke hel når enda! men blir ikke så lenge til jeg kan isåfall
Supert! Har sendt PM.
Da har jeg prøvd litt dayz zero, må si det er fantastisk gøy, såg også et huey som fløy langs en fjellside. mitt største problem den første timen var og få mat og vann, så ble problemet at jeg ikke hadde noe medical supplies. LIgger nå et stykke fra zeleno og venter på noen og spille med. fant meg en guilly faktisk i en hunting hut!
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Da har jeg prøvd litt dayz zero, må si det er fantastisk gøy, såg også et huey som fløy langs en fjellside. mitt største problem den første timen var og få mat og vann, så ble problemet at jeg ikke hadde noe medical supplies. LIgger nå et stykke fra zeleno og venter på noen og spille med. fant meg en guilly faktisk i en hunting hut!
Vis hele sitatet...
Jeg befinner meg i Petrovka så er ikke sååå langt unna (ok, det er et stykke). Kunne vært med å raide NWA når jeg kommer på?
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Jeg befinner meg i Petrovka så er ikke sååå langt unna (ok, det er et stykke). Kunne vært med å raide NWA når jeg kommer på?
Vis hele sitatet...
har adda deg på skype. Gaming date hall 8-8 ?
Noen som spiller DayZ Epoch eller vanilla dayZ nu ?
Sist endret av x_ander10; 7. desember 2013 kl. 01:24.
Sitat av x_ander10 Vis innlegg
Noen som spiller DayZ Epoch eller vanilla dayZ nu ?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg spiller
Spilte litt dayz idag, her er resultatet:
http://www.youtube.com/watch?v=os3trh-6jIA
Du høres veldig ut som Vareide
det er meg :P

men ja, satans mye zombier. dette endte altså senere med en death inne i telta i stary :P
Sist endret av DustMan; 8. desember 2013 kl. 01:45.