Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1452
Hei. jeg byttet nettop inn PS2 mot Xbox 360 Arcade også hadde jeg ikke råd til å kjøpe extra spill så det eneste jeg har er Live Arcade eller hva f det heter. Gikk inn på live å prøvde å laste ned en Demo men hadde for lite plass :S!

Lurte på om det var noen metoder for å få kobla PCen til Xboxen sånn at jeg kunne lagre ting der instdenfor på Xboxen men fremdeles kunne spille det?

Hvis ikke dette går så lurer jeg også på om det er noen her som vet hvordan man Flasher disken? Er litt redd for å gjøre dette siden jeg har hørt mye om at Xboxen kan bli ødelagt. Det er litt kjiperen å få den ødelagt første dagen. :P
Hvem gidder å bruke peng på det? :P Det hadde vært mye enklere om Microsoft hadde godtatt at folk kunne bruke PCen som en hardisk. De tjener jo nok peng fra før av.
Da jeg ikke har helt peiling på om hvordan, hvis mulig, du kan bruke en PC-HD til dette, vil jeg anbefale deg å kjøpe en xbox-harddisk.

For å gjøre dette billigst mulig ville jeg ha tatt en sjekk på :
www.xboxstorageupgrade.com

Det er, etter hva jeg forstår, microsoft sin egen side for nettopp dette. Her kan du bestille deg en xbox-harddisk til rundt 100-lappen.

Lykke til!

-EnGel
flashing;
du får nok ikke flashet drevet (!), men spoofe nøkkelen kan du. deretter må denne nøkkelen "brennes" inn i minnet på et eldre drev, sammen med ny firmware.

hvis ikke jeg husker feil gjør modnet dette for deg for en billig penge. dem har også ett års garanti fra deres side

Sitat av Nubbadon Vis innlegg
Hvem gidder å bruke peng på det? :P Det hadde vært mye enklere om Microsoft hadde godtatt at folk kunne bruke PCen som en hardisk. De tjener jo nok peng fra før av.
Vis hele sitatet...
velkommen til verden!

EDIT: du kan gjøre dette, men dog kun mediefiler, mao. musikk, bilder og film, men ikke spill
Sist endret av VivaLatrina; 8. desember 2008 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nubbadon Vis innlegg
Hvem gidder å bruke peng på det? :P Det hadde vært mye enklere om Microsoft hadde godtatt at folk kunne bruke PCen som en hardisk. De tjener jo nok peng fra før av.
Vis hele sitatet...
Bra du har forstått hvordan kapitalisme fungerer.
Gjorde den samme tabben jeg og. Er du klar over at du kunne ha fått en Pro/Premium til 600kr ekstra?

Vil råde deg å kjøpe deg en HDD på ebay, da det er desidert billigst.
Jeg får vell ta å kjøpe en Harddisk da... >.< Bare litt teit å måtte bla ut med penger rett etter at du har kjøpt en maskin liksom.
Sitat av Nubbadon Vis innlegg
Jeg får vell ta å kjøpe en Harddisk da... >.< Bare litt teit å måtte bla ut med penger rett etter at du har kjøpt en maskin liksom.
Vis hele sitatet...
Derfor er det lurt å gjøre litt research før man handler, så man vet om man gjør et godt kjøp. Uansett er det ikke så mye du kan gjøre med en harddisk utenom å kjøpe spill via Xbox Live, og lagre spillene du spiller...men du har jo ikke kjøpt noen spill heller?
Sist endret av charz0r; 8. desember 2008 kl. 21:56.
Det som jeg hadde tenkt til var jo å laste ned en demo bare sånn at jeg hadde et spill jeg kunne spille imens jeg ventet på det nye spillet, det fulgte ikke med et spill så jeg kunne gå ned i morgen å få et nytt et. Når jeg skulle gå inn på XboxLIVE så fikk jeg beskjed om at jeg måtte laste ned en sånn jævla update som tok godt over halvparten av minnet mitt så jeg fikk ikke lastet ned et jævla spill, noe som er veldig irriterende. :P
Derfor kjøper man heller en skikkelig maskin med en gang, dvs en ps3
Hvorfor det?
Min disk ankommer på tirsdag fra http://www.xboxstorageupgrade.com
For min del, så er 360 en rå konsoll. jeg liker og de titlene som er xbox exclusive.
Da er ikke PS3 et valg for meg..
Smak og behag det, atomet.
Kjøp deg en 20GB harddisk, så skal jeg poste en guide så snart eksamensperioden/jobbperioden er over som du vil finne behjelpelig. :-)
Kjøpte meg en 20GB disk til 150kr ink frakt og 3mnd live gold fra xboxstorageupgrade nå nettopp, slett ikke ille

Men jeg burde fortsatt gått for Pro/Premium, da jeg hadde fått med komponentkabler, 60gb disk og headset for kun 600kr ekstra..
Sist endret av Phun Q; 14. desember 2008 kl. 20:51. Grunn: 60gb, ikke 80
Sitat av juzz Vis innlegg
Hvorfor det?
Min disk ankommer på tirsdag fra http://www.xboxstorageupgrade.com
For min del, så er 360 en rå konsoll. jeg liker og de titlene som er xbox exclusive.
Da er ikke PS3 et valg for meg..
Smak og behag det, atomet.
Vis hele sitatet...
Den siste delen var en liten spøk, derav "". Den første var derimot ikke det - kjøp ordentlig til å begynne med, så ender det opp billigere (og ikke minst mer brukbart og morsomt) i lengden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei eg låner bare denne tråden litt, jeg bestillte en harddisk fra xbox sine sider. Det jeg lurer på er når vil den komme? har ikke fått noe sporingsnummer, ikke noe informasjon om hvordan den vil bli sendt eller noe? noen som har noe peiling på dette ?