Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1914
Halla folkens, har altid likt sanbox spill, der jeg bare kan gå rundt å utforske å se morsomme ting uten at jeg er "tvunget" til å gjøre oppdrag.

Mine favoritter er GTA serien og Dead Rising 2.

Hadde vært kult om dere kunne anbefalt meg noen?
Skyrim. Du kan bruke mange timer bare på å løpe rundt og utforske, og finne små events.
Klassikeren Garry's Mod Utrolig mye fett du kan gjøre der
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Saints Row III
Sleeping Dogs
Sist endret av RabbitPen; 16. desember 2012 kl. 14:31.
Hadde vært fett om folk kunne forklart litt om hvordan spillet er
Nå må du huske på å skille mellom Open World/Freeroam-spill og Sandbox. Openworld er f.eks GTA hvor det ikke er en bestemt sti du må følge, mens Sandbox er f.eks Minecraft eller Gmod hvor du "lager spillet ditt selv".
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Hadde vært fett om folk kunne forklart litt om hvordan spillet er
Vis hele sitatet...
Sleeping Dogs er Grand Theft Auto: Hong Kong. De har ett dritbra kampsystem og mye å gjøre.
Har brukt utrolig mange timer i Gmod. Når du lærer deg Wiremod og slike ting kan du lage noe utrolig fancy shit
Gmod er en "mod" som bruker spillene dine som er laget på Source engien (Valve sin spillmotor). Garry's Mod koster penger, men ikke mye. Du bruker alle tingene fra spillet, objekter, ragdolls og alt slik. Også kan du sette alt sammen og bygge ting. Med Wiremod så har du elektristet og datakjerner osv, så da kan du programere ting. feks om du er veldig flink kan du lage en giga mech bot som kan gå rundt. Det finnes utallige addons til spillet på Garrysmod.org i tillegg. Youtube gogo
Helt klart farcry 3 mye og gjøre der som ikke har med oppdrag og gjøre
Far Cry 3 er et Open World-spill, ikke Sandbox.
Minecraft, kanskje det spillet jeg har brukt mest timer på.

Ellers er GTA SA og IV to svært bra spill når du er ferdig med historien.
Minecraft er nesten et must hvis du liker sandbox spill.

Ekstra artig blir det med mod packs som Feed The Beast, en samling med mods som gjør at minecraft blir mye mer fokusert rundt industri.
Sist endret av Mort96; 16. desember 2012 kl. 15:37.
Just Cause 2. Anbefales til alle
Som vanlig i alle tråder jeg deltar i som handler om spill nevner jeg Morrowind. Bedre spill har jeg aldri spilt!
Gothic 1 og 2, selv om de er latterlige utdaterte.
Minecraft ?
Mount & Blade: Warband.
Et spill jeg har brukt veldig mye tid på selv. Det er klassifisert som Action RPG av steam. Anmeldelse av spillet:
http://www.gamer.no/artikler/53817/a...blade-warband/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Sleeping Dogs er Grand Theft Auto: Hong Kong. De har ett dritbra kampsystem og mye å gjøre.
Vis hele sitatet...
Nei, der tar du feil. Sleeping dogs er egentlig "True Crime: Hong Kong", men de fikk ikke lov å bruke navnet True Crime pga spillet "skifa eier", så de måtte skifte navnet.
this is how we do
instar's Avatar
Sitat av Daffie Vis innlegg
Gothic 1 og 2, selv om de er latterlige utdaterte.
Vis hele sitatet...
THANK YOU! Trodde aldri jeg skulle få se disse spillene anbefalt av en her fra Freak! Gothic serien er en klassiker i mine øyne.
G3 tok det hele til et nytt nivå, men etter å ha testet ArcaniA var jeg rett å slett skuffet over hva de gjorde med spillet..