Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 501
Hva er egentligt "Remote PC"????
Har egentligt alltid lurt på de men har ikje funnet de ut enda!!
Noen som vet noe???
Det er en PC som du "fjernstyrer" via skjerm, tastatur og mus, i motsetning til "vanlig" kobling i nett hvor du deler ut mapper og kobler deg opp mot disse mappene fra andre PC-er.

I stuen har jeg en PC med VNC installert. Det har jeg også på tre maskiner på et annet rom. Da kan jeg starte VNC i tre vinduer på maskinen i stuen og se hva som er på skjermen på de tre andre maskinene uten å gå inn til de. Jeg kan gjøre det meste fra den ene PC-en i stuen. En skal være klar over at bildet kan bli noe forsinket på de fjernstyrte PC-ene og at overføringen av signalene tar noe kapasitet. Det nytter IKKE å se på en film som vises på en av de.

Windows XP har sannsynligvis et slikt "fjernstyringsprogram".
Er VNC gratis å laste ned eller????
Ja, du får en gratisversjon av vnc på www.vnc.com, men du får flere funksjoner hvis du betaler.
Noen som vet hvordan jeg starter RealVNC
Hvordan bruker jeg det???
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av T3h_pwn3r
Noen som vet hvordan jeg starter RealVNC
Hvordan bruker jeg det???
Vis hele sitatet...
Uhm... prøv sjølv. Last det ned, les i tre minutt på nettsida, og there you go.
Sitat av T3h_pwn3r
Er VNC gratis å laste ned eller????
Vis hele sitatet...
Bare blander meg litt her:

MAKAN TIL GIDDALAUSHET! Det er jo lov til å åpne verdens beste søkemotor å skrive inn et par ord. Gjøre det minste før du i teorien spammer forumet med idiotiske spørsmål. Og hver så snill, ikke overdriv spørsmålstegnbruken.