Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 5728
Det med datoen er jo bare å gjøre om på dataen sin, eller photoshoppe om man har lyst til det.
Jeg kunne jo gjort om datoen, så kunne jeg sagt at jeg fant opp windows sitt operativsystem i 1959 for å så saksøke windows for tyveri!
Hadde Osama Bin Laden vært i live hadde det blitt avslørt av Osama selv.

At han er i fangenskap er ikke umulig, men da kan det umulig være mer enn ett knippe med mennesker som er vet dette.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Okay sorry, folkens. kansje jeg ikke skulle dradd det her opp, siden jeg faktisk ikke har peiling, har gjort en god del research og jeg var vel feil, sorry hvis jeg har direkte fornærma noen.
Vis hele sitatet...
Er bare riktig og stille spørsmål, du skal ikke tro på allt du ser på nyhetene.., dem som mener noe annet er bare mindre smarte!
"Bildet av Osama er for groteskt for at allmennheten skal se det."
Har ingen kilder nå, men jeg tror det var Obama som sa det... Dette får meg til å tvile litt på hvor legitimt det er.
Jeg synes det er litt artig at Osama hadde grått skjegg i 2005-2008 perioden så kom det ett "dagens" bilde av Osama i 2010 der han hadde svart skjegg

Må si alderdom er snodige ting i Midtøsten
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Jeg synes det er litt artig at Osama hadde grått skjegg i 2005-2008 perioden så kom det ett "dagens" bilde av Osama i 2010 der han hadde svart skjegg

Må si alderdom er snodige ting i Midtøsten
Vis hele sitatet...
Ja, barna kommer jo ut med hår =P.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Jeg synes det er litt artig at Osama hadde grått skjegg i 2005-2008 perioden så kom det ett "dagens" bilde av Osama i 2010 der han hadde svart skjegg

Må si alderdom er snodige ting i Midtøsten
Vis hele sitatet...
Det er helt umulig at:

1.Han farget det.
2.Det er photoshoppet.
Hjelpe meg.... Denne diskusjonen er jo bare helt rar.... konspirasjonsteorier? Neida...
Vel om han ikke er dø nå vil han sikkert dø veldig snart av å bli gammel eller no. Vi burde bry oss mer om de som er helt moco-loco i hue isteden for en fyr som er sikkert dø...
Jeg tror han lever i beste velgående fordi man kan brette en amerikansk seddel slik at det står, "OSAMA".

Skulle likt å se dette beviset bli ned-argumentert.
Tenk at folk fortsatt tror det var Osama som sto bak 9/11..

Før dere velger å angripe budbringeren, vennligst se ihvertfall de 20 første minuttene av denne dokumentaren:

http://www.youtube.com/watch?v=QU961SGps8g
Ikke at jeg støtter denne mannen, men mener å ha lest at USA har drept tre ganger så mange sivile i afganistan en taliban har drept i USA.
Sitat av Smetown Vis innlegg
Jeg tror han lever i beste velgående fordi man kan brette en amerikansk seddel slik at det står, "OSAMA".

Skulle likt å se dette beviset bli ned-argumentert.
Vis hele sitatet...
jeg kan brette penis-skaftet mitt så det stor bolama også beviser ingenting.
Sitat av dagfinmikkel Vis innlegg
Tenk at folk fortsatt tror det var Osama som sto bak 9/11..

Før dere velger å angripe budbringeren, vennligst se ihvertfall de 20 første minuttene av denne dokumentaren:

http://www.youtube.com/watch?v=QU961SGps8g
Vis hele sitatet...
Vær så snill, det er ingen tvil om at det var Al-Qaeda som sto bak terrorangrepet 11. september 2001. Alt som disse "dokumentarene" har kommet med har blitt tilbakebevist av uavhengige fra hele verden. Vet du hva som skjer hvis du blander aluminium med vann under høyt trykk?
Sitat av Deezire Vis innlegg
Vær så snill, det er ingen tvil om at det var Al-Qaeda som sto bak terrorangrepet 11. september 2001. Alt som disse "dokumentarene" har kommet med har blitt tilbakebevist av uavhengige fra hele verden. Vet du hva som skjer hvis du blander aluminium med vann under høyt trykk?
Vis hele sitatet...
Ingen tvil? Si meg hvor du har dine bevis på at det var Al-Qaeda, please, do it. Og ikke link med videoer til der USA forteller at det var dem. USA er til dags ikke til å stole på i mine øyne.

Og GJERNE forklar meg hvordan i helvette fly-bensin kan gjøre 2 av verdens største bygninger fra stål til støv, med free-fall speed.

Folk tenker faen meg aldri logisk.

Edit: Og la oss ikke glemme WTC 7 som bare kollapset til Støv også, men ikke vart truffet av en drit, pluss at BBC kom 20minutter FØR den kollapset og sa at den HADDE kollapset..
Sist endret av Sprengt; 17. november 2012 kl. 19:26.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Og GJERNE forklar meg hvordan i helvette fly-bensin kan gjøre 2 av verdens største bygninger fra stål til støv, med free-fall speed.
Vis hele sitatet...
Fordi buckling-styrken til stål synker dramatisk med høgare temperatur. Grafen under gir ein illustrasjon:
http://www.mace.manchester.ac.uk/project/research/structures/strucfire/materialInFire/Steel/FireResistantSteel/fig29.gif

Flydelar strippa brannisolasjon frå bærande konstruksjoner, som deretter vart varma opp av brann. Dei mista styrken, og kollapsa.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Edit: Og la oss ikke glemme WTC 7 som bare kollapset til Støv også, men ikke vart truffet av en drit, pluss at BBC kom 20minutter FØR den kollapset og sa at den HADDE kollapset..
Vis hele sitatet...
Neida, bare dettande bygningsdeler....

Seriøst, du sparker inn åpne dører, utan fagkunnskapen til å gjere det. Du er ikkje interessant, for alle påstandane dine har blitt tilbakevist framlengs og baklengs.