Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2188
Hei.

Jeg sitter her med ca 0.2-0.3 hasj. Det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg kan få best mulig rus ut av det lille jeg har? Jeg har heller ikke tobakk (Noe annet jeg kan bruke?)....
Jeg har lest litt rundt, og sett at folk annbefaler litt av hvert.. Men med tanke på at jeg har så lite, hva er best?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Med så lite kan du lage deg kakao eller yoghurt og bli skikkelig balle i 4-5 timer.
Oppskrifter finner du her.
Blande med tobakk og bong! 0,2-0,3 holder også til en fin jay også da?
Kjip situasjon du er i.. Ta å bruk dopapir istedet for tobakk også fyrer du det av på bøtta. Det er det jeg kan tenke meg har best funk
Hvordan er 0.3 lite?? Jeg har røyket så og si hver helg + - i 3 år å får god effekt av den mengden.
Hei.

Jeg sitter her med ca 0.2-0.3 hasj. Det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg kan få best mulig rus ut av det lille jeg har? Jeg har heller ikke tobakk (Noe annet jeg kan bruke?)....
Vis hele sitatet...
Sitat av Fantabolic Vis innlegg
Blande med tobakk og bong! 0,2-0,3 holder også til en fin jay også da?
Vis hele sitatet...
Ser hvertfall ut som om du har blanda litt hasj og tobakk i bong.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Med så lite kan du lage deg kakao eller yoghurt og bli skikkelig balle i 4-5 timer.
Oppskrifter finner du her.
Vis hele sitatet...
Har aldri forstått meg på folk som kan spise så lite, og få effekt. Ikke at jeg mistror deg altså :-)
Selv må jeg spise hvertfall ett, opp mot halvannet, for å få god effekt, uten å være innrøkt. 0.5 merker jeg lite til ingenting av.
Det jeg spiser er god kvalitet fra Christiania, oppløst i smør.
Sist endret av stranger; 22. april 2014 kl. 00:10.
Slenger meg på at jeg ikke ville spist den, da burde du ha større mengder.
For å få best utbytte av den burde du egentlig ha tobakk, ellers går det ofte dårlig.
Bong eller flaskebong er tingen.
Mekk den med litt under en sigg og ta den på bøtta. Lager du et brukbart loom av alufolie får du utnytta det meste av det hasjen, i forhold til å røyke joint. Har ingen erfaring med å spise så lite, men best shot du har der er vel å lage yoghurt med den. Pros av å stupe bøtte er også nikotinkicket du får med deg på oppturen.

Edit: Ai, du hadde ikke sigg nei, så det nå. Kan bruke dasspapir, men kommer til å smake rimelig dritt. Nei, lag deg en yoghurt og se hva som skjer du, worst case kjenner du ikke noe. Best case chiller du godt i noen timer.
Sist endret av T.J; 22. april 2014 kl. 01:11.
Sitat av stranger Vis innlegg
Har aldri forstått meg på folk som kan spise så lite, og få effekt. Ikke at jeg mistror deg altså :-)
Selv må jeg spise hvertfall ett, opp mot halvannet, for å få god effekt, uten å være innrøkt. 0.5 merker jeg lite til ingenting av.
Det jeg spiser er god kvalitet fra Christiania, oppløst i smør.
Vis hele sitatet...
da må det ha vært varmet opp feil, til og med innrøkt får jeg effekt av 0.1g oralt.
Trenger ikke blande ut med verken tobakk eller dopapir...Serriøst, røyker folk dopapir?
Alt du trenger er et lum av noe slag med rist, så bare smuldrer du hasjen godt. Stapp lite oppi, men nok til at du klarer å få alt i et hit, så hitter du heller flere ganger. På denne måten utnytter du maksimalt av bruningen, og ingenting går til spille.
Det går helt fint an å røyke uten tobakk. De fleste urkulturer røyker cannabis uten tobakk, og ja, de er jo mye mer opplyst enn oss når det kommer til visse ting....

Mekk deg en pipe så liten som mulig uten at du kommer til å brenner leppene av deg av varm røyk. Ta en bit oppi lumet/pipehodet/whatever og bruk lighter til å varme biten litt mens du innhahelerer. Kakk hasjen i hånden og smuldre og gni den opp. Tilbake i pipehodet og bruk lighter og varm opp det som ligger i pipehodet litt til du ser det er rett før du ser glo eller røyk. Og så, får du deg et skikkelig trekk.

Det er sånn man røyker såkalt "RK"

(Man varmer biten i pipehodet om man er veldig påpasselig med å sløse, ellers kan den bare varmes i hånden før du gnir. Når du røyker det rent bør det varmes og gnies på forhånd for å få hasjen til å brenne opp skikkelig. Finner du teknikken så får du deg skikkelige trekk du ikke kunne tro du klarte på "RK-røyking")
Sist endret av Naturgrønn; 22. april 2014 kl. 04:31.