Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7394
Hallo! Så meg nødt til å registrere meg her og søke råd. Det har seg slik at en venn av en venn prøvde kokain for første gang i helgen. Han sliter nå med søvnløshet og har vært våken i litt over 40 timer. Han fikk ikke sove når han kom hjem fra festen på søndagsmorgen, men sliter nå snart 24 timer senere fortsatt med dette. Er altså oppe i så mye som 40+ timer i våken tilstand nå, ufrivillig kan man vel si. Han brukte en del kokain, hasj og alkohol, hadde det veldig kjekt, og har ingen andre "problemer" enn at han som nevnt ikke får sove. Han er faktisk ikke trøtt i det hele tatt, sier han.

Har prøvd å lese litt rundt på nettet om dette, men har ikke lyktes med å finne svar. Hva er spørsmålet mitt? Neeei.. detta går over ikke sant? Sovner til slutt veh? Eller bør det kontaktes lege?
Sist endret av Pusur88; 21. april 2014 kl. 02:33.
har opplevd lignende selv og det gikk bra, sovnet av til slutt og sov 15 timer. kan jo ikke si noe 100% om situasjonen til kompisen din men dette er ikke veldig uvanlig. si til kompisen din at han må drikke vann og passe på å spise så sovner han nok av etter en stund.
Mest sannsynligvis speed i colaen. Veeeldig vanlig ...
Trådstarter
4 0
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Mest sannsynligvis speed i colaen.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen?
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av Pusur88 Vis innlegg
Hva er forskjellen?
Vis hele sitatet...
At du ikke får sove på speed..
Trådstarter
4 0
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
At du ikke får sove på speed..
Vis hele sitatet...
Mens kokain ikke har det problemet?
Sitat av Pusur88 Vis innlegg
Mens kokain ikke har det problemet?
Vis hele sitatet...
På kokain får jeg som regel sove 1.5 - 2 timer etter siste stripe. Men speed og/eller metaamfetamin kan det hende jeg ligger våken 3 døgn etter siste stripe.

Men jeg sovner som regel 24 timer etter siste linja på speed.

Drikk noen øl eller ta litt benzo
Sist endret av random_kid; 21. april 2014 kl. 11:02.
Klassisk eksempel på litt for mye speed i colaen som flere beskriver. MEN etter en skikkelig fylle kula, kan abstinenser fra alkoholen gi en skikkelig insomnia, hvis man bråslutter med alkoholen. Har opplevd selv flere dager i endeløs søvnløshet 3-4 dager. Vet etter hver kanon fest som har gått over flere dager, båtturer, festival etc, må jeg ha en nedtrapping, for å ikke gå på den smellen. Ta noen pils, drink etc, da er ikke kroppen anspent og hodet kjører i 120 etter litt rock and toll
Spis, dusj og be han legge seg i et svalt, stille og mørkt rom. Han trenger ikke tenke på å sove. Han skal hvile. Ligger han der en stund skal du se han sovner.
Trådstarter
4 0
Han sovnet til slutt etter nærmere 50 timer i våken tilstand, en erfaring rikere!