Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2003
Yo, jeg kjøpte så og si nettop ei lita grammer med amfetamin. Jeg var fullt klar over at dette var meta da jeg kjøpte det. Men nettop meta har ikke jeg store erfaringer med. Klumpene i posen smaker rett og slett bare havsalt, det lukter lite til ingenting av stoffet og det svir godt i nesa, karen som solgte meg det satt selv å skjøt dette i kroppen sin så jeg må spørre, er dette amfetamin på noen som helst måte eller har han bare pakka inn litt havsalt i en pose til meg?
Er umulig for oss å si, legg ut et bilde
Mest sannsynlig har du tatt metamfetamin før, da meste parten av "amfetaminen" i Norge er metamfetamin.
Tviler på at du får tilbake penger fra han om det faktisk var salt, siden du sier han skjøt det selv, og er derfor antakelig vis død. Amfetamin skal ikke smake salt uansett, og det var ikke rart at de svei da du sniffa salt. Mulig han har brukt salt til og blande ut amfen i, noe som er latterlig dumt.