Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8290
Heisann freaks! Tenkte jeg skulle prøve å blande alkohol å MDMA om en liten stund så lurer jeg på om noen har noen gode råd å gi bort. Tanken var og drikke til jeg blir i god form å så droppe ca 200mg. Er det evt. noen bedre måter og innta MDMA med alkohol ? takker for alle svar
jeg personlig pleier å gjøre det ikke noe problem for min del. Alkoholen gjør ofte at mdma`n sparker litt mer er min erfaring. Kanskje starte med 100mg å så heller ta litt mer seinere.
Trådstarter
14 0
Har prøvd MDMA engang før å da tok jeg å droppa 100mg å snorta ca 50mg å det ble litt for lite for meg så tenkte å droppe 200-300 denne gangen Men etter jeg har fådd funk i MDMA'en kan jeg fortsette å drikke alkohol? tenker jeg burde drikke litt vann i ny å ne
Går helt fint å drikke mens man er på MDMA(Husk å drikk litt vann også), men personlig mener jeg det begge rusmiddlene demper effekten av hverandre.
Anbefaler deg ikke å droppe 300mg med mindre du vet hvor ren mdma du har!
Sist endret av EyesWideShut; 19. april 2014 kl. 15:45.
Personlig så foretrekker jeg mdma uten andre rusmidler. Alkohol demper effekten, av mdma. Mdma er også såpass intenst alene at det skal være unødvendig å blande med andre rusmidler.

Det er også en unødvendig risiko og blande alkohol og mdma. Du blir mer dehydrert, men mest sannsynlig går det fint, bare pass på at du drikker normale mengder vann til.
Jeg pleier å først ta en stripe, ca. 80 mg, for å kicke det i gang, så dropper jeg ca. 100 mg, og videre utover kvelden fyller jeg på med striper et par ganger. Pleier å ta et par shots, men drikker meg aldri full.
Trådstarter
14 0
Har prøvd akkurat samme MDMA før, følte jeg fikk for liten rus forrie gang så derfor skal jeg droppe 200-300 mest sannsynlig dropper jeg 200mg og snorter litt senere på kvelden. Sist gang snorta jeg rundt 100mg å da fikk jeg det i halsen å spydde endel så blir ikke så mye snorting nå. En annen ting, får jeg noe effekt av og røyke hasj når jeg er på MDMA?
Sitat av jhonnyyy Vis innlegg
Har prøvd akkurat samme MDMA før, følte jeg fikk for liten rus forrie gang så derfor skal jeg droppe 200-300 mest sannsynlig dropper jeg 200mg og snorter litt senere på kvelden. Sist gang snorta jeg rundt 100mg å da fikk jeg det i halsen å spydde endel så blir ikke så mye snorting nå. En annen ting, får jeg noe effekt av og røyke hasj når jeg er på MDMA?
Vis hele sitatet...
Er digg å røyke hasj når du er på MDMA! Bruker å vente et par timer etter jeg har tatt det, når man er på vei ned igjen.
Bruker å få noen fine halliser vist jeg tar nok mdma og røyker i tilegg
It's me bitches
37 6
Jeg kjenner til flere som pleier "Blacke" ut når de spiser mdma sammen med alkohol.
Personlig foretrekker jeg mdma'en uten alkohol inne i bildet.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"sikkert greit" med 1-2 enheter hvis dette er naturlig for deg, men folk mener ofte at rusene kolliderer og begge er også dehydrerende

samtidig har noen av de største høydarene vært "cocktail" kvelder
Jeg vil påstå at MDMA er best alene. Greit å røyke når man begynner å bli ferdig, men jeg synes røyking ødelegger om man gjør det på vei opp. Alkohol er fullstendig bortkastet.

Er det bare meg som synes 300mg er et drøyt dropp? Jeg veier 100+ kg og synes 60 - 100mg holder i massevis. Tok på øyemål engang et sted mellom 120 og 150mg på festival en gang, og det synes jeg faktisk grenset til ubehagelig...
It's me bitches
37 6
Sitat av Judaz Vis innlegg

Er det bare meg som synes 300mg er et drøyt dropp? Jeg veier 100+ kg og synes 60 - 100mg holder i massevis. Tok på øyemål engang et sted mellom 120 og 150mg på festival en gang, og det synes jeg faktisk grenset til ubehagelig...
Vis hele sitatet...
Ifølge erowid er:
*
Oral MDMA Dosages
Threshold 30 mg
Light 40 - 75 mg
Common (small or sensitive people) 60 - 90 mg
Common (most people) 75 - 125 mg
Common (large or less sensitive people) 110 - 150 mg
Strong 150 - 200 mg
Heavy 200 + mg


Personlig så foretrekker jeg 150-200mg. =)

Har møtt på et par folk som har droppa 0.5 i en dropp osv, fy faen, nesten komisk å se på.
Sist endret av Snufsa; 21. april 2014 kl. 14:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
14 0
Ble til at jeg jeg droppet 360mg utover hele kvelden og jeg kan fortelle til alle som er 18-20årene at dette er en STOR dose! Jeg hadde det sykt morsomt men det sliter ut hode og kroppen alt for mye.

Har gådd 4dager siden jeg tok MDMA og drømmene mine er veldig rare, jeg har ofte drømmer som virker veldig ekte og det skjer hele tiden noe skummelt, noen/noe skal hele tiden ta meg enten om det er folk som skal drepe meg eller at jorden går under. Noen som har erfaring med rare drømmer mange dager etter inntak av MDMA?
Sitat av jhonnyyy Vis innlegg
Ble til at jeg jeg droppet 360mg utover hele kvelden og jeg kan fortelle til alle som er 18-20årene at dette er en STOR dose! Jeg hadde det sykt morsomt men det sliter ut hode og kroppen alt for mye.

Har gådd 4dager siden jeg tok MDMA og drømmene mine er veldig rare, jeg har ofte drømmer som virker veldig ekte og det skjer hele tiden noe skummelt, noen/noe skal hele tiden ta meg enten om det er folk som skal drepe meg eller at jorden går under. Noen som har erfaring med rare drømmer mange dager etter inntak av MDMA?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=264975
Trådstarter
14 0
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det du skriver om at du drømmer at du vokner i sengen din kan jeg relatere til, jeg har kanskje drømt det 4 ganger de siste dagene og jeg friker ut like mye hver gang. Har du hatt skumle drømmer mange dager etter MDMA inntak eller bare når du er påvirket av det?

Har et spørsmål angående hvilken måte som er best og innta MDMA på, Sist gang jeg tok fylte jeg på når jeg følte at jeg datt litt ned, er det best og fylle på eller bare ta et stort dropp?
Sitat av jhonnyyy Vis innlegg
Det du skriver om at du drømmer at du vokner i sengen din kan jeg relatere til, jeg har kanskje drømt det 4 ganger de siste dagene og jeg friker ut like mye hver gang. Har du hatt skumle drømmer mange dager etter MDMA inntak eller bare når du er påvirket av det?

Har et spørsmål angående hvilken måte som er best og innta MDMA på, Sist gang jeg tok fylte jeg på når jeg følte at jeg datt litt ned, er det best og fylle på eller bare ta et stort dropp?
Vis hele sitatet...
De drømmene bruker jeg og ha i en 2-3 dager etter jeg har tatt MDMA Er ganske vanlig siden seronotin har noe med søvn og gjøre også.

Måten jeg bruker og innta MDMA på er at jeg tar en passelig stor drop på 150-200mg, deretter snorter jeg 100mg når jeg kjenner droppen fungerer.
Når jeg er på tur ned igjen så tar jeg bare 2-3 striper til.

Men blir litt vansklig å anbefale dosering, da alle reagerer forskjellig på MDMA, og kroppsvekt har litt å si også.
Trådstarter
14 0
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
De drømmene bruker jeg og ha i en 2-3 dager etter jeg har tatt MDMA Er ganske vanlig siden seronotin har noe med søvn og gjøre også.

Måten jeg bruker og innta MDMA på er at jeg tar en passelig stor drop på 150-200mg, deretter snorter jeg 100mg når jeg kjenner droppen fungerer.
Når jeg er på tur ned igjen så tar jeg bare 2-3 striper til.

Men blir litt vansklig å anbefale dosering, da alle reagerer forskjellig på MDMA, og kroppsvekt har litt å si også.
Vis hele sitatet...
Får håpe drømmene mine blir bedre i natt da Siden jeg hadde fest hjemme da jeg tok MDMA måtte jeg sette anlegget mitt opp i stuen så jeg vill tro at vist jeg orker og bære det tilbake blir drømmene mine bedre siden jeg stort sett alltid sover med musikk på og jeg har opplevd skumle drømmer da jeg ikke har musikk på når jeg sover med og uten rusmidler.

Tror jeg går for og droppe 240mg neste gang og ta et par linjer Tusen takk for svar EyesWideShut
MDMA + alkohol gir ALLTID en mindre intens opplevelse. 2-3 øl før MDMA hjelper meg å komme i den riktige stemningen, alt over det fører til black-outs og demping av effektene av mdma. Anbefaler og ikke innta mer enn 2-3 alkohol enheter før mdma.