Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2132
Halla

JEg er bare ute etter et veldig lettforståelig fotofilm redigeringsprogram.
Jeg ønsker kun å ha et enkelt program hvor jeg kan sette sammen fotografier i en film, som en slags presentasjonn hvor jeg kan skrive litt i overgangene mellom hvert bilde...Sette inn lyd og kanskje et videoklipp hvis jeg føler for det...

Dere har sikkert forrstått ha jg mener nå?!
Til dette kan du vel bruke Windows Movie Maker?
Sonyericsson sine mobiler har jo VideoDJ
windows movie maker må da komme som 2. valg
Jeg synes det høres ut som om han er ute etter MS Powerpoint eller Impress (OpenOffice)
visst ditt OS er windows, så har du allerede Windows Movie Maker...
last ned demoversjon av soundslides plus. enkleste og definitivt det beste programmet jeg har vært borti.

www.soundslides.com

på demoversjonen vil du få opp et lite banner i begynnelsen som sier at det er lagd med demoversjonen, men denne forsvinner etter noen sekunder.
Sist endret av ErikH; 17. januar 2009 kl. 19:06.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av xhacktly Vis innlegg
pinnalce studio passer bra for deg!

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Home/
Vis hele sitatet...

Pinacle høres bra ut ja
Et lite, mulighetsbegrenset, enkelt og kjedelig program kalt "Photo Story 3", er noe vi på skolen bruker til dette formålet. Tho, tviler på at du kan putte inn videoklipp. Ellers har du jo WMM som standar i Windows. For Mac har man iVideo. Sony Vegas er enkelt, og ubegrenset med muligheter. Pinnacle Studio har ikke jeg helt sansen for, men det er sikkert brukbart det også.