Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 139615
Sitat av z10an
[color=white]Det er han dedmond eller hva han heter som jeg tror sitter i båten. Siden han sprang når de vanlige folka kom til hatchen. Var ikke han en kar som reiste verden rundt?, Siden øya har supertiltrekningskraft til båter og fly så suger den vel til seg båten hans..[/color]
[color=#ffffff][/color]
[color=#ffffff]Fikk jo vite hvorfor michal gjorde det han gjorde.. Omtrent det jeg trodde [/color]
Vis hele sitatet...
Jeg tror båten er til Michael, som the others lovte ham. Når han har fått de fire på listen til the others, så får han og Walt gå fri, og han skulle få en båt. Er hva jeg tror. Syntes det var en kjedelig episode, der de drar det for langt med at vi vet at michael er morderen, men ikke de. Er bare en episode igjen, noen som vet om det er en dobbel episode, har hørt noe om det??

prison break ftw
Walt sa: "They are not who they say they are. They are pretending" når han fikk se faren..

Jeg tror at the others har kontakt med omverdenen. Forskere som driver ulovlige eksperimenter? Eller tror de at hele verden er smittet av en slags sykdom, og prøver å finne friske folk de kan bruke til noe?

Dice: The others har flere våpen enn de 2 riflene.. Pluss at the others har overnaturlige krefter. De kan se ting uten å fysisk være på plassen de ser på(Hvis jeg ikke husker helt feil. Står noe om det på lostpedia siden)
Hviskingen du hører i mange av episodene er the others som snakker.
Sitat av Cybergasm
Walt sa: "They are not who they say they are. They are pretending" når han fikk se faren..

Jeg tror at the others har kontakt med omverdenen. Forskere som driver ulovlige eksperimenter? Eller tror de at hele verden er smittet av en slags sykdom, og prøver å finne friske folk de kan bruke til noe?

Dice: The others har flere våpen enn de 2 riflene.. Pluss at the others har overnaturlige krefter. De kan se ting uten å fysisk være på plassen de ser på(Hvis jeg ikke husker helt feil. Står noe om det på lostpedia siden)
Hviskingen du hører i mange av episodene er the others som snakker.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, det HAR flere våpen ja. Nå hadde jo Jack og de 14 totalt? :P
Uansett, Jeg har ikke sett noen bevis på at de har overnaturlige krefter, eller at det er The others som visker. link Kilde?
Promo for den to timer lange sesongavslutningen:

http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...p2x23promo.zip
http://lostpedia.com/wiki/Whisper

Det står en plass om disse evnene til the others, finner det ikke nå.. En av dem er blandt annet at de ikke etterlater seg spor. Utenom ethan.
Sist endret av Cybergasm; 19. mai 2006 kl. 18:20.
Sitat av Cybergasm
http://lostpedia.com/wiki/Whisper

Det står en plass om disse evnene til the others, finner det ikke nå.. En av dem er blandt annet at de ikke etterlater seg spor. Utenom ethan.
Vis hele sitatet...

Først står det dette: "The sounds of whispering voices frequently appear when characters are in peril or other moments of tension. These are not random noises, but can be decoded using audio software."

Og på Teorier :

*The whispers are the ghosts of people who were close to those living on the island.

*They are the thoughts/voices of "Remote Viewers" from the Hanso Remote Viewing Facility (as referred to in Hugh McIntyre's messages on the Hanso Foundation call center).

*The island is a Matrix like simulation, the whispers are the voices of the people that have died, thus left the dream world.

*The whispers are coming from The Others who are hidden behind a nearby bush or something, and aren't really saying anything important or cannon to the plot. Using anything other than your own two eyes and ears will lead you down a rabbit hole with this show.
Vis hele sitatet...
Ergo, det er bare en Teori at dette er The Others som snakker, og ikke fakta : )
Did he see us?
Maybe
Open it
Did you see what direction he went?
Right through those trees
Go and get him

What if he shoots us or something

Intruder, Intruder
Hide against the bushes
Open the door

Maybe we should just talk to him (woman's voice)
No if he see us it will ruin everything (man's voice)
What did he see (man's voice)
They could help us (woman's voice)
Can't trust (man's voice)

Høres ikke ut som spøkelser ihvertfall..
Jeg sa heller aldri at det er spøkelser, MEN;

She likes this guy

Dying sucks

Hi sis

Here she comes, here she comes

His mouth

She drives me crazy

Hurry up

I see eye to eye

I see...

Vis hele sitatet...
The whispers "Dying sucks...Hi sis...Here she comes, here she comes" almost begs one to think that Duckett and Boone are ghosts discussing what is transpiring with the living.
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som levende mennesker iallefall : )
Sitat av helgefar
Promo for den to timer lange sesongavslutningen:

http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...p2x23promo.zip
Vis hele sitatet...
Jeg gleder meg til torsdagen
Sitat av Cybergasm
Walt sa: "They are not who they say they are. They are pretending" når han fikk se faren..

Jeg tror at the others har kontakt med omverdenen. Forskere som driver ulovlige eksperimenter? Eller tror de at hele verden er smittet av en slags sykdom, og prøver å finne friske folk de kan bruke til noe?
Vis hele sitatet...

Det jeg tror, er at Walt refererer til at de ikke er beboere på øya som har vært der lengre enn resten, men at de faktisk er overlevende fra en og samme flystyrt.
den er bra, men begynner og bli alt for langtrukken. serier som 24 og Prison break er MYE bedre : )
Er jo en del som tyder til at "The Others" ikke er de de utgir seg for. F.eks. sjegget til han "sjefen" demmes, og uttalelsen til Walt. Jeg tror at alt er ett forsknings eksperiment, for å sjekke hvordan mennesker takler slike situasjoner.
tror lost har tatt noe av utgangspunktet i en film kalt Flight of The phoenix
Sitat av junkpal
tror lost har tatt noe av utgangspunktet i en film kalt Flight of The phoenix
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg sett den filmen, men står at den handler om et fly som kræsjer i en ørken, også bygger de et nytt + at det er noen slemme røvere der. Hørtes ikke så veldig likt ut med tanke på alt som har skjedd i andre sesong.
I like turtles
Skyfex's Avatar
MartinB: Det virker for meg som om det har vært et slikt eksperiment der, men at noe har skjedd. Tror det er mer enn bare det liksom.
Sitat av Skyfex
MartinB: Det virker for meg som om det har vært et slikt eksperiment der, men at noe har skjedd. Tror det er mer enn bare det liksom.
Vis hele sitatet...
Nå trodde jeg det var slått fast for lenge siden, at de ikke er noen forsøkskaniner i et stort forskningsprosjekt. Alerede i sesong en var manusforatterne ute å sa at det ikke hadde noe med eksperimenter og forsøk å gjøre.

Men man skal ikke alltid tro det man leser!!

Blir bra i morra, da vi får en (midlertidig) slutt på dette. Synd at de skal trekke det ut i (minst) tre sesonger...
Sist endret av Leroy; 24. mai 2006 kl. 22:02.
Mulig jeg surrer nå, men sa ikke mannen på videoen nede i luke som overvåker at det var et åsykologisk eksperiment? Som sagt, det er mulig jeg surrer.
Sitat av XnoN
Mulig jeg surrer nå, men sa ikke mannen på videoen nede i luke som overvåker at det var et åsykologisk eksperiment? Som sagt, det er mulig jeg surrer.
Vis hele sitatet...
Joa, men det er vel ikke han som forfatter serien Lost :P
Jeg var kanskje litt uklar (?) men med manusforfatter mener jeg de som skriver serien. De som skriver hva Sawyer gjør og sier. Og disse folkene har sagt at Lost ikke er et eksperiment. Men de kan jo skrive inn i serien at noen sier det er et eksperiment!!!

Savvy
lost: forjævlig dårlig etter første sesong var ferdig.
rett og slett LOST
LOST er på tur, altfor langt dratt ut
Jeg synes også at lost er litt lost, men jeg klarer fremdeles ikke å la være å se det. Så de har vel gjort jobben sin som de skal
Vet ingenting
Lost blir bare bedre å bedre spør du meg. Hvis man virkelig setter seg inn i historien og det som kommer fram etter 1 episode, så blir serien utrolig bra
Sitat av holta
den er bra, men begynner og bli alt for langtrukken. serier som 24 og Prison break er MYE bedre : )
Vis hele sitatet...
Nå kommer sesong 2 av Prison break til høsten, og jeg er avventende til om de klarer å holde trøkket oppe i den sesongen.
Pengene bestemmer her. Man tar ikke en inntektsbringende serie av lufta fordi enkelte synes det drar ut.
Rimelig syk sesongavslutning iallefall. Om Lost har noen episoder midt i sesongene som er trege, så skal det sies at sesongavslutningene sålangt har vært verd hver eneste minutt! Vanvittig spennende!
så de to siste episodene for et par timer siden, og må bare si fy faen! gled dere!
Beste sesongavsluttningen jeg har sett til noen tv-serie. Nøster opp i mange løse tråder og får klarhet i mange av teoriene som har verset rundt på nett de siste 2åra. Må si jeg gleder meg noe helt vilt til ses3.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Uff. Jeg skalv til og med 10 minutter ETTER at sesongfinalen var ferdig. Dette er bedre enn en god film! Gled dere folkens.

"Ms. Widmoore, it's us. We've found it"
Kommer det en sesong 3? Jeg trodde de skulle slutte etter sesong 2?
Kommer det flere episoder i sesong 2?
Hørte om noen lange episoder?
Sitat av x3m187
Kommer det en sesong 3? Jeg trodde de skulle slutte etter sesong 2?
Kommer det flere episoder i sesong 2?
Hørte om noen lange episoder?
Vis hele sitatet...
Det er planlagt iallefall 6 sesonger, og også en film såvidt jeg vet.

Det kommer ikke flere episoder i sesong 2, siste episoden er nå sendt i usa og er en dobbeltepisode (episode nr 23).
6 sesonger til, og en film? Lurer på hvor mange som digger Lost etter fjerde, femte sesong
Så nettopp episode 23, venter på at ep.24 skal laste ned. Gleder meg noe sjuuukt
Er det bare meg, eller var det aller siste i den siste episoden litt uklart? Det der opplegget med de der gubbene som holdt til i snø-storm-landet Jeg tror kanskje det bare er jeg som er litt "vekke" der..
Noen som vet noe om når sessong 3 kommer?
Jeez for en episode, tok seg grundig opp. Må si meg enig med zeth, kjedelig i midten av sesongen, men mot slutten nå tok det seg virkelig opp. Men blir så grenseløst irritert over at de avslutter med det de gjorde. Jeg regner med at Ms. Widmoore har hyret de kara i snø land til å finne desmond, mer skjønte jeg ikke (hvis det overhode stemmer).

Syns det også er teit med det elektromagnetisme greiene, og at det kom en sånn lyd, og himmelen ble fiolett (hvit), for alt skal jo ha en naturlig forklaring!!

anyways, drit bra sesongavslutning
Sesongen tok seg virkelig opp nå på slutten, men har ikke sett siste episode enda. Holder på å laste ned nå, gleder meg som en unge.
Lost er helt konge har sett absolutt alle episodene!! er ny her på forumet
Hm, fy steike!
Skal si jeg var lei av Lost en stund, men nå har de klart det!

Offisielt sett er det bare planlagt 3 sesonger forresten.

Men episode 23 og 24 er faen meg det beste jeg har sett på lenge!
Å HERREGUDLOLWTF?

Sykt sykt sykt...sykt..

men...(SPOILER2K) er Locke og Eco...døde? Og hva i helvete skjer med Jack, Kate og Sawyer
Heiane, siste episode var sinnsykt spennende :O Gleder meg til sesong 3, og å få vite sammenhengen (SPOILER) mellom øyen og nordpolen, eller hvor det nå enn var. Lurer på hva "the others" egentlig gjør der, og hvorfor de ikke bare drar, siden de viste Michael og sønnen hvordan de skulle bli reddet...
Så måtte post nr 1337 være en warez-post.
http://gryxor.com/bilder/jack.JPG
spoiler
De ligna veldig, men åssen kan det være?
Fy faen til en episode..Eat shit alle Lost hatere,Lost eier.Sesongavsluttninga var rettogslett rå..faen ta Michael..

Sitat av Nimrad
Så måtte post nr 1337 være en warez-post.
http://gryxor.com/bilder/jack.JPG
spoiler
Vis hele sitatet...
Fy faen han lignet da?

Noen som har dato på sesong 3?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Nimrad
Så måtte post nr 1337 være en warez-post.
http://gryxor.com/bilder/jack.JPG
spoiler
Vis hele sitatet...
Det er jo lett å se (når man ser på selve filmen) at fyren har en helt annen ansiktsstruktur enn doktoren.
etter å ha vært inne på gryxor siden, fant jeg denne

http://gryxor.com/bilder/mc.gif

og den var så bra at den må bare deles videre

Btw evig bra sesong avlutning ja, gjorde opp for en god del som hadde gått tapt iløpet av sesongen
Jeg synes slutten ble litt uklar jeg...
Lurer fremdeles på hvem de forbanna folka var, hvorfor de kidnappet folka osv og hvorfor alle disse fenomenene skjedde på øya(?)

At dama til han tidligere hatch vokteren leter etter han syns jeg ikke hadde så mye med resten av historien, eller missforstår jeg helt?
Slik jeg oppfatter det, er det en geologisk prosess som skjer med jorda hvor en av jordas poler blir elektromagnetisk utladet, mens ladningen forflyttes til denne øya. Grunnen til at de trykker denne knappen hvert 108. sekund er for å lade ut denne elektromagnetismen for igjen å balansere polene. Som vi vet, har dyr "innebygde kompass" i hodene sine. Dette kan forklare at det er observert isbjørner på øya. Det er også derfor Desmond ikke greier å seile bort fra øya, fordi kompasset hans hele tiden leder ham tilbake til øya som om den var en av polene. Da Desmond brukte den nøkkelen i gulvet, vet jeg ikke helt hva han gjorde, men folka på Nordpolen oppdaget i hvert fall en endring i hele elektromagnetismen der oppe.
de siste episodene i sesong to var drit spennende kanke vente til neste!
Sitat av dadyd
Slik jeg oppfatter det, er det en geologisk prosess som skjer med jorda hvor en av jordas poler blir elektromagnetisk utladet, mens ladningen forflyttes til denne øya. Grunnen til at de trykker denne knappen hvert 108. sekund er for å lade ut denne elektromagnetismen for igjen å balansere polene. Som vi vet, har dyr "innebygde kompass" i hodene sine. Dette kan forklare at det er observert isbjørner på øya. Det er også derfor Desmond ikke greier å seile bort fra øya, fordi kompasset hans hele tiden leder ham tilbake til øya som om den var en av polene. Da Desmond brukte den nøkkelen i gulvet, vet jeg ikke helt hva han gjorde, men folka på Nordpolen oppdaget i hvert fall en endring i hele elektromagnetismen der oppe.
Vis hele sitatet...
Det der hørtes faktisk veldig logisk ut. Takk for at du ryddet hodet mitt.
OBS! SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT EPISODE 2x21 ''?''

1. Det er hvert 108 minutt (måtte kverulere )

2. I episode 2x21 ''?'' finner de bunkersen ''The Pearl'' det er en overvåknings stasjon som overvåker ''The Swan'' som jack og gjengen er på. Der er det en orientasjons kasett som det var i ''The Swan'' hvor en som kaller seg for Dr. Mark Wickman sier at de folka i ''The Swan'' tror de må taste inn en kode for hvert 108 minutt hvis ikke går verden under osv... Ergo alt er bare et ekspriment for å ''kødde med dem''... Locke klikker og sånn... så desverre er den teorien feil

EDIT:
3. hvorfor forklarer det at det er isbjørner på øya? Isbjørner greier uansett ikke å leve i et så varmt klima, samme faen om de har et kompass i huet eller ikke. Det gjør de bare mer forvirra... Eneste jeg kan skjønne der er at den isbjørnen har rømt fra Dharma stasjonen ''The Arrow'' som driver med zoology og gått helt spinnvill siden det var så varmt og den holdt på å dævve å løpt rundt i skævven, for så å støtte på Kate og gjengen...

4. Dette minner med om den ''Fly og Båter blir sugd mot øya pga elektromagnetismen'' teorien igjen... JA, greit, okey! MEN hvordan greide det Dharma Initiative flyet å sleppe forsyningene på øya da? (kan nesten ikke ha vært helikopter for det hadde lost folka hørt) et fly derimot er mer stille osv hvis det er i en høy høyde)
Sist endret av simdal; 28. mai 2006 kl. 21:36.
Kom ikke de Isbjørnene med båten til hunn franske dama da?
Også vet vi jo ikke om the other prisioner trykte inn tallene eller hva han gjorde.
også kom han jo tilbake, hvorfor det hvis the other skulle redde han alikavell?


Også hva med de greiene att du ikke kommer deg derifra, desmund hadde jo seila i 4 uker får og så ende opp med og komme til øya igjen.
The others sa også att hvis du drar så kommer du ikke tilbake, til faren til walt (vet ikke ossen navnet skrives )
Sist endret av CrimsonSunrise; 28. mai 2006 kl. 21:51.
Det som jeg gleder meg aller mest til å få klarhet i var statuen, og bakgrunnen for den. (Foten med fire tær).