Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2929
Noen her som vet hvor man kan få kjøpt ninjakostymer i Oslo området?
Linker? Hva ville noe sånt koste?
Gjerne lignende de dra Kommandør Treholt & Ninjatroppen

http://ninjatroppen.montages.no/files/2010/05/IMG_7996-768x1024.jpg
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Er det ikke bare å mekke selv? Kjøper hette et sted, bukse et sted, genser et sted, gadgets på nettet...
Liste over nødvendige våpen():
5 (eller flere, the more the merrier) shuriken's
1 nunchaku
1 sett sai
15 caltrops
2 kastekniver
1 katana
=
Respect
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Det eneste han duden på plakaten har på seg som er litt ninja er vel støvlene. Resten er en eller annen camo-drakt (Kan sikkert kjøpes på en jaktbutikk), ett jalla belte, diverse klokker dykkere har (Dybde/Tid/Oksygen osv), og til slut en eller annen finnlandshette?

ja, pluss noen "Ninja" merker han har sydd på på armene...
Veldig sant Tomacco.

Jeg ser også et pistolhylster?
En forferdelig etterligning av en ninja.
Han er en norsk ninja ikkesant. Bildet var mest ment som en illustrasjon.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg er av typen som får kreft i begge ørene av å høre ordet "ninjavåpen"(great, im blind!) så jeg antar dette er en film jeg kan se hvis jeg ønsker full indre organsvikt... Maria er dritkul, btw...
Korfor er norske filmer så dårlige? Blir så sårt flau.

Men kan ikkje du bare stikke på ein leketøysbutikk? Dei selger hallowen kostymer for barn og våksene.
Bare eit forslag! Ingenting nedlatende med det heller! (Vertfall ikkje meininga).
Sist endret av Fyllingz; 3. juli 2010 kl. 02:59.
Ninjakostyme..Errh, jeg ville gått for svart tights, svart superundertøy (eller annen lignende tettsittende enkel svart genser) og sånn hette som han på bildet har. Jeg har en sånn hjemme som jeg fikk av kjøreskolen, da de visstnok skal brukes mens man kjøre motorsykkel. De hadde tonnevis, så du kan jo gå innom en kjøreskole/motorsykkelforretning og se om de har




Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Korfor er norske filmer så dårlige? Blir så sårt flau.[/i][/i]
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at filmen er dårlig når den kommer ut 13 august? Norsk film har forsåvidt også tatt seg opp de siste årene, se max manus, siste revejakta, villmark osv.
Sitat av UncleSam Vis innlegg

Hvordan vet du at filmen er dårlig når den kommer ut 13 august? Norsk film har forsåvidt også tatt seg opp de siste årene, se max manus, siste revejakta, villmark osv.
Vis hele sitatet...
Traileren hinta veldig, den var vertfal ikkje så bra.
jeg har sånne sko! de er utrolig behagelige
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Miza Vis innlegg
jeg har sånne sko! de er utrolig behagelige
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du tak i det? Har hatt lyst på sånne lenge
En t-shirt blir en kjempeflott ninjamaske http://www.youtube.com/watch?v=2ifK9lqNPVA
her er i hvertfall hvordan du lager ninjamasken
scopex kom før meg, glemte å refreshe siden mens jeg letet etter bildet :P
Sist endret av ynkey; 3. juli 2010 kl. 22:43.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hvor fikk du tak i det? Har hatt lyst på sånne lenge
Vis hele sitatet...
e-bay. de heter tabi. Det inkluderer alle sko med splittet tå, er mye kult der ute!
"skoene" er vell bare vanlige dykke-sokker?
Kjøp en svart kampsport-drakt med belte, svarte tøfler (eller dykkersokker som Blackkoz nevner) og en finlandshette med én åpning. Alt dette burde være lett å få tak i i Oslo.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Kjøp en svart kampsport-drakt med belte, svarte tøfler (eller dykkersokker som Blackkoz nevner) og en finlandshette med én åpning. Alt dette burde være lett å få tak i i Oslo.
Vis hele sitatet...
Noen kompiser av meg gikk en stund på ninjitsu, de ble ofte spurt om de var ninjaer (og det er vel det nærmeste du kommer i Norge) på vei til kostymefest eller noe. Lag deg en annonse på Finn.no om at du ønsker å kjøpe en brukt ninjitsu drakt eller ta kontakt med din lokale ninjitsu skole og se om de vil selge deg en, noe jeg ikke hadde gjort (drakten skal gjerne representere, og derfor er den ikke for alle og enhver).
Sist endret av Sio; 4. juli 2010 kl. 01:38.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Personlig synes jeg en hette, et par tabi'er og noen behagelige mørkeblå klær du kan bevege deg fritt i, men som samtidig ikke er for løse, utgjør et perfekt ninjakostyme Nå er jeg mer opptatt av hvordan drakten ikke ser ut fremfor hvordan den ser ut, men sånn er jeg...