Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1021
Har vurdert å begynne å streame lage CoD videoer. Men hva vil egentlig folk se?
Tenkt mest på gameplay med commentary. Kanskje noe top-10 greier etterhvert. Noe annet som kunne hvert fett å laget?
Tenker ikke lage noe montage drit, siden det ikke er min greie.

Tenkte eventuelt å laget videoer av flere spill. Blant annet BO2, WarZ. Kanskje streame litt Cod og League innimellom.
Kanskje laget weekly gameplay's der du snakker om forskjellige classes, våpen, attatchments osv.
Våpen review's kansje?
BO2 og Dayz standalone
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har vurdert å begynne å streame lage CoD videoer. Men hva vil egentlig folk se?
Tenkt mest på gameplay med commentary. Kanskje noe top-10 greier etterhvert. Noe annet som kunne hvert fett å laget?
Tenker ikke lage noe montage drit, siden det ikke er min greie.

Tenkte eventuelt å laget videoer av flere spill. Blant annet BO2, WarZ. Kanskje streame litt Cod og League innimellom.
Vis hele sitatet...
Jeg savner egentlig en form for interaktiv streaming. Alle som streamer gameplay snakker i hytt og pine, enten rett til publikumet eller med venner han spiller med. Noen prøver jo også å snakke, men blir for oppslukt i spillingen til at de klarer å si noe fornuftig. Begge deler er både uoriginalt og langtekkelig kjedelig.

Jeg tror det hadde vært utrolig mye kulere hvis man setter opp en livestream og annonserer tider du spiller og hvilke(t) spill du kommer til å spille, så andre kan bli med deg i både et game og en samtale. Særlig hvis du har talent for å underholde eller er veldig god i et spill, kan dette være kult.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Why so serious?
Trådstarter
Tenkte kanskje jeg skulle begynne å streame litt LoL, men noen som i det hele tatt vil se på 1500 elo ish?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Tenkte kanskje jeg skulle begynne å streame litt LoL, men noen som i det hele tatt vil se på 1500 elo ish?
Vis hele sitatet...
Hva med å heller prøve å kommentere kamper som andre (gode) spillere spiller - og så legge det på youtube i stede for å streame? Da får du lært deg å snakke til "publikum", selv om du i begynnelsen vil ha et veldig lite publikum. Du har og muligheten til å gå tilbake og klippe ut ting som blir dårlig.

Og en viktig tips til alle som vil streame og/eller lage youtube filmer. Skaff dere en ordentlig mikrofon. Om jeg skal se en review, lets play eller en kommentering av en SC2 kamp og personen har en dårlig mic - så skrur jeg av med en gang.

Standard headset mic er det jeg definerer som dårlig mic her.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Tenkte kanskje jeg skulle begynne å streame litt LoL, men noen som i det hele tatt vil se på 1500 elo ish?
Vis hele sitatet...
Skal du streame og få mange seere så må du enten være idiotisk god i spillet eller så må du være underholdene som pokker.

Å være bare ''god'' vil neppe gi deg altfor mange seere alene.
Sist endret av Bombasa; 30. november 2012 kl. 02:02.
Jeg vil bare se morsomme filmer som denne.
Sjekk også ut "Fun House"-filmene hans, som er en salig blanding av lulz fra varierende spill