Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 841
Heisann!

Jeg er interesert i å vite hva fordelene er ved å bruke de ulike typene windows. Selv bruker jeg en legit versjon av ultimate, men lurer på om jeg har kastet bort penger ved å kjøpe det.

Hva er fordelene i de ulike versjonene, og hva er egentlig forskjellen? Jeg føler at dette er noe som er vanskelig å finne på sidene til microsoft, og at eneste forskjellen er prislappen.

Håper noen kan bringe klarhet her!
Sikkerhetsklarert
Kort fortalt: Det eneste ulitmate gir deg utover professional er bitlocker og mulighet til å kjøre egne språkpakker.
Sist endret av Pjukern; 9. november 2012 kl. 09:58.
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Det er jo det Windows viser uttad i forhold til salg, men er det virkelig ikke flere forskjeller enn det?
Sitat av TheShadyJester Vis innlegg
Det er jo det Windows viser uttad i forhold til salg, men er det virkelig ikke flere forskjeller enn det?
Vis hele sitatet...
Det Microsoft viser utad. Og de skjuler neppe forskjellene på produktene hvis det er det du antyder.
Home edition mangler og mulighet for remote desktop. Som ikke er nevnt der. Du kan koble til andre, men andre kan ikke koble til deg.