Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1658
Rent hypotetisk sett, er det noen som vet om det hadde vært mulig å få en postkasse bombandert av jalla-post og reklame?
e-post eller brevpost?
Brevpost i en postkasse
Freakregel 1; Inget scenario er hypotetisk.

Men det går vel ann å bestille en hel haug med kataloger og diverse til adressen.
Bestill masse kataloger til vedkommende..

http://www.gjerrigknark.com/index.ph...category&id=97
Tenker noe sånn når det først er bestilt er det ingen vei tilbake, bare en haug med drittspam. Postkassen skal helst eksplodere.. Og det skal ikek være stress
Sist endret av pumkin22; 25. oktober 2012 kl. 18:46.
Tror du at postmannen kommer til å stappe postkassa til den revner?

Hvis du bor i nærheten kan du vel sprenge den med hjemmelaga eksplosiver, eller liknende.
Evt. samle opp egen reklame i en ukes tid og stappe i vei.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Nå er det vel ikke meningen å destruere en postkasse, men å irritere postkassens eier, tenk å tømme postkassen hele tiden, av spam. Se også for deg at du har bestilt en pakke som _egentlig_ passer i postkassen, men så er den full av søppel, så postmannen legger den på poskontoret, da må du helt ut dit.
Haha, helst progressiv tilflytning av reklame.
Gidd og gi idioter tips til sånn, og trådstarter, hvorfor går du ikke og banker opp vedkommende istedetfor sånn jalla greier som det der.
Hvem har sagt at dette i det hele tatt har noe som helst med et annet vedkommende enn meg selv? Hvis noen lurte, skal lage falsk post kasse, og vil ha jevn tilstrømning med post slik at postmannen ikke lurer på hvorfor det bare kommer 1 eller 2 brev av og til.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Gidd og gi idioter tips til sånn, og trådstarter, hvorfor går du ikke og banker opp vedkommende istedetfor sånn jalla greier som det der.
Vis hele sitatet...
blablabla, moralprekner er aldrig noe vits her... hold deg til tråden

kjøp ukeblader eller lignende, disse tror jeg inneholder sånn greier du sender inn så får vedkommende bladet i posten. usikker på om dette koster penger tho.
Noe du også kan gjøre er og spørre naboer om du kan få reklamen deres og stapp det nedi postkassen til personen. hvis de lurer på hvorfor du skal ha mye reklame sier du at du har en vedovn og reklame er altid greit og fyre opp med på vinteren
Selvfølgelig kan du få masse dritt i en postkasse - det er bare å bestille alle mulige kataloger ol på nett. Skjønner du ikke det uten å få hjelp av andre?

Og nei, postmannen kommer ikke til å sprenge postkassa. Når det er fullt skjønner vel han også at det ikke er plass til mer?
Stålskuff, moralpreken? jada.... Viss han har greid og finne ut han skal bestille noe på nettet og lage fake postkasse forstår jeg ikke hvorfor han ikke fant utav det med gratis reklame etc, du sitter på en pc som regel når du er på freak. google.com liksom..

men for all del, la oss lære opp de som spør de mest idiotiske spørsmålene...


Å sprenge postkassen var et overdrevent litterært bilde. Jeg vil ikke bare ha kataloger, jeg vil ha brev, eller ting som ligner på brev, masse unødig jallapost som kommer i konvolutter i tilegg til reklame. Håpet på at det var noen sider som man kunne melde seg på som man fikk alt dette pisset i en smekk utenom å måtte gjøre det på hver side for seg..
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Stålskuff, moralpreken? jada.... Viss han har greid og finne ut han skal bestille noe på nettet og lage fake postkasse forstår jeg ikke hvorfor han ikke fant utav det med gratis reklame etc, du sitter på en pc som regel når du er på freak. google.com liksom..

men for all del, la oss lære opp de som spør de mest idiotiske spørsmålene...
Vis hele sitatet...
Vell, var kansje litt feil av meg og kalle det moralpreken men du skjønner hva jeg mener(håper jeg)
Om det er slik at du virkelig ønsker reklame så kan jeg anbefale deg å handle fra forskjellige postordrefirma. Kjøp vitaminer og medisiner, lesebriller og alt du kommer over av dritt. Om du kan krysse av for reklame så gjør du det. Kan nesten garantere at din adresse vil bli videresolgt til allverdens lotterier som lover deg at du nesten har vunnet både bil og båt. Det blir en jevn strøm av reklame i alle former. Kataloger, brev, postkort, kundemagasiner jo kort sagt det garanterer deg en postkasse som nesten aldri er tom.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Stålskuff, moralpreken? jada.... Viss han har greid og finne ut han skal bestille noe på nettet og lage fake postkasse forstår jeg ikke hvorfor han ikke fant utav det med gratis reklame etc, du sitter på en pc som regel når du er på freak. google.com liksom..

men for all del, la oss lære opp de som spør de mest idiotiske spørsmålene...
Vis hele sitatet...
Ja, for disse usmakelige kommentarene du kommer med er vel så mye bedre eller?

Ts kommer vel dessuten med et helt greit spørsmål som han lurer på, kan godt hende det er noen brukere som sitter på noe informasjon de kan komme med.

Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Gidd og gi idioter tips til sånn, og trådstarter, hvorfor går du ikke og banker opp vedkommende istedetfor sånn jalla greier som det der.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg synes virkelig at du er den riktige personen til å uttale seg om hvem som er idioter og ikke.

Ontopic, er det ikke nesten mer mistenksomt om det kommer overdrevent mye reklame hver dag og et par brev i ny og ne?
Sist endret av Kladdebok; 25. oktober 2012 kl. 22:52.
Det fine med DM er jo at det ofte kommer som adressert post i konvolutt. Dette fordi forskjellige selskaper kjøper adresselister fra andre selskaper. Og når de så sender ut reklame kun til adresserte postkasser slipper de at mange har reservert seg mot reklame. Så det er mye brukt og lite mistenksomt.