Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 622
Har tatt 1 ksalol i dag. Vil dette ødelegger for mdma rock i morgen? Mtp eufori osv? Har tatt 1 mg i et par dager

Og kan noen fortelle meg forskjellem på rock og piller?
Er rusen d samme, mtp på rock er ren virkestoff vil jeg tro? Jeg bare antar nå
Sist endret av Hasjmonsteret5; 4 uker siden kl. 18:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
MDMA er virkestoffet i ecstasy piller. Rene MDMA krystaller er gjerne sett på som tryggere, da man kan veie opp nøyaktig dose. Og ecstasy piller kan også inneholde andre ting en MDMA, uansett; bruk altid testkit!

Alprazolam, som skal være i ksalol (om det er det, er en heelt annen og lang diskusjon her inne på forumet), har kort halveringstid så det skal gå greit å rulle etter 24 timer. Om det legger en demper gjenstår å se. Vil du være sikker, så vent 3-4 dager / 1uke.

Mvh
x piller så vet du ikke hvor mye mdma det er i, + det oftest er blanda med koffein og i blant litt amf. I krystaller har du en mer pekepinn på hvor mye du veier opp, men husk mdma i krystaller er heller ikke 100% rent så 150mg krystaller betyr ikke 150mg ren mdma.
takk for alle svar! gikk bra, får ikke slettet tråden hehe
Sist endret av Hasjmonsteret5; 3 uker siden kl. 18:29.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
x piller så vet du ikke hvor mye mdma det er i, + det oftest er blanda med koffein og i blant litt amf. I krystaller har du en mer pekepinn på hvor mye du veier opp, men husk mdma i krystaller er heller ikke 100% rent så 150mg krystaller betyr ikke 150mg ren mdma.
Vis hele sitatet...
100 mg MDMA er egentlig 86mg MDMA hvis det er 100% rent, og hvis mulig velg alltid MDMA fremfor Xtc med mindre du kjenner personen svært godt, eller kjør det gjennom en eztest.

Det jeg ikke skjønner er folk som klager over denne kombinasjonen/interaksjonen. En benzo vil gjøre det mindre intenst og er i min mening bedre enn uten, det er bare den sinnsykt stimulerende delen som blir noe redusert, ikke selve godfølelsen jeg mener er det eneste MDMA er verdt å ta for.

Skal du på rave/fest der alle er fucked up uansett, så kommer den stimulerende effekten godt til gode though