Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 36789
Ser på forumet att noen av dere har veldi peiling på kjemi,,har dere noen gang prøvd å mekke amfetamin? hva er oppskrifta :P
Å lage amfetamin krever en del kunnskaper og utstyr. Du må nok regne med ganske store kostnader hvis du skal begynne å produsere amfetamin så du kan jo like godt gå til innkjøp av denne:
http://www.erowid.org/library/books/...yntheses.shtml
Tror amf er laget på ephedrin, som er et kost-tilskudd...(men regnet som dopingpreparat allikevel)
Ephedrin igjen er vel laget på noe urter som heter ephere-urt eller noe...
(tror jeg....)

Du kan titte litt her:
http://www.erowid.org/chemicals/amph...hemistry.shtml
Og hvis du skjønte noesomhelst av dette, kan du lese her:
http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth_faq.shtml

Og hvis du skjønte noe av DET så har du hatt mer kjemi enn meg på skolen

Noe av poenget med å vise deg dette er å forklare litt om hvor mye peil man bør ha før man setter igang.
En feil-lest setning her og et uvasket glass der og du ender opp med 0,003% EVIL-CHEMICAL i meth'n din og woops. du er ansvarlig for 30 + menneskers død.

Ikke for å skremme deg ass HEHE....


edit: Jeg HAR laget Ghb da, men det er et forferdelig møkkastoff og er IKKE å anbefale
Sist endret av Odne; 10. juni 2005 kl. 00:19.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hva du tror driter vel igrunn folk i.. Efedrin kommer fra planten ephedra, og blir brukt som en precoursor for å fremstille metamfetamin.

Du vil trenge bl.a.

* Efedrin
* Toluene/
* Acetone
* HCl
* NaOH
* Rødt fosfor
* jod krystaller
Trådstarter
2 1
oioi de der tingene får jeg vell ikke fatt i,i norge?.
Fant foresten en kjøkken oppskrift på nette?

4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion)

1. Först måste du tillverka eter (dietyleter). Ta en flaska med startgas,
och spraya med den i en behållare (burk med lock) så att all den
utsprayade vätskan fångas upp. Fyll burken till hälften. Fyll den andra
hälften av burken med vatten, sätt på locket, och skaka det hela i fem
minuter sä att det riktigt blandar sig. Lät innehället i burken lugna
sig och dela upp sig i två lager. Det översta lagret suger du upp med
en pipett, häller i en burk med lock, och sätter i kylskåpet tills du
skall använda den. Har du möjlighet (över 18 år + bra ursäkt) att köpa
dietyleter på apoteket, så ska du göra det. (75kr/l, bra mycket
billigare än startgas.)

2. Skaffa 12 st VICK'S inhalatorer mot täppt näsa, bryt upp dem, och ta ut
de impregnerade bomullstussarna och lägg dem i en burk med lock.

3. I en skål häller du upp 10 cl vatten och 5 cl saltsyra. Klipp sönder
Vicks-bomullstussarna och låt dem bada i denna syralösning. Ta på dig
ett par gummi- eller plasthandskar och knåda dessa bomullstussar under
vätskeytan i ca fem minuter för att få ut alla kemikalier. Lyft upp
massan, krama ur den ordentligt, och släng den.

4. Filtrera den kvarvarande syralösningen genom kaffefilter några gånger.
De aktiva kemikalierna har bundits till saltsyran och den starkdoftande
oljan skall nu skiljas från lösningen. Krama ur kaffefiltren och släng
dem.

5. Häll syralösning i en liten flaska så att du fyller den till 1/3. Spara
överbliven syralösning till nästa omgång.

6. Häll 1/2 tesked kaustiksoda i flaskan och rör om. Gör detta försiktigt,
och lösningen kommer att bli varm och en gas kommer att avges. Häll i
mer kaustiksoda tills lösningen förblir grumlig.

7. Fyll denna flaskan ända upp med eter. Sätt på lock, och skaka i ungefär
åtta minuter. Det är viktigt att alltihopa blandas MYCKET väl.

8. Låt blandningen lugna sig. Det kommer att bli tre lager i flaskan.
Knacka på flaskan i höjd med mittenlagret, och försök att få detta
lagret så tunt som möjligt.

9. Sug upp det översta lagret med en pipett. Se till att du VERKLIGEN inte
får med NåGOT av de mellersta lagret. Spara vätskan du sög upp, och
släng resten.

10. Fyll en flaska halvvägs med vatten, och ca 10 droppar syra. Häll i
vätskan från det övre lagret du just sög upp, sätt på locket och skaka
flaskan i två minuter. Låt blandningen lugna sig. Sug upp och släng det
översta lagret. Amfetaminet finns nu i syralösningen.

11. Låt lösningen indunsta på svag värme, som ovanpå ett element eller
liknande.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
* Efedrin - Ved resept på apoteket, på gata, innhalatorer, ekstraksjon fra ephedra planten
* Toluene - xylene eller en annen ikke-polar veske
* Acetone - neglelakkfjerner
* HCl - Saltsyre
* NaOH - Kaustisk soda
* Rødt fosfor - Er ikke ulovlig å importere til Norge, så det skal ikke være umulig å finne en utanlandsk netshop
* jod krystaller - kan du lage selv


www.wetdreams.ws og www.rhodium.ws kan du finne en god del informasjon angående synteser.
Vær klar over at Methamfetamin, som dere legger ut oppskrifter på her, ikke er det samme som vanlig Amfetamin. Methamfetamin er MYE skadeligere enn vanlig Amfetamin som du får kjøpt på gaten i Norge. Det er fysisk skadelig, og meget avhengighetsskapende, i motsetning til vanlig Amfetamin. Les om vanlig Amfetamin her og Methamfetamin her.
Sitat av z0p
Hva du tror driter vel igrunn folk i.. Efedrin kommer fra planten ephedra, og blir brukt som en precoursor for å fremstille metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Og derfor er det jo extra hyggelig at du bekrefter det jeg trodde
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om man har dårlige kjemi-kunnskaper, så bør man ikke i det hele tatt PRØVE å lage Amfetamin en gang.
Som sagt, hvis man leser en linje feil, og det er feil stoff som dannes, så kan det i værste fall ende opp med død.

Ikke lek med kjemikalier. Skumle saker.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Om man ikke kan å lese vil det jo ikke ha noe å si om en har gode kjemikunnskaper heller..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor får man kjøpt toulene?
Hvordan lager man jod?
Og er det ikke rødt fosfor på fyrstikker?

Making it from ephedrine or pseudoephedrine is possible. The only difference
between methamphetamine and (pseudo)ephedrine is that damn alpha-hydroxy group.
Reacting your ephedrine with thionyl chloride replaes the OH with Cl to produce
N-methyl-alpha-chloroamphetamine as an intermediate. Hydrogenating this product
is easy: use lithium aluminum hydride, sodium borohydride, or even hydrogen gas
with nickel or platinum metal as a catalyst. The product of this step is
N-methylamphetamine and HCl. Evaporate off the water and you have methamphetamine
hydrochloride.
Vis hele sitatet...
Noen som kan fortelle meg om denne er til å stole på?? Fant den på totse.com..
Og hvis den er til å stole på kan noen fortelle meg hva de forskjellige kjemikaliene er??
tror nok dem boka er mest å stole på, eller syntesene til alexander schulgin.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Atombomba: rødt fosfor er i fyrstikkesker.

Men om du ikke vet / greier å finne svaret på disse spørsmålene, bør du vel ikke prøve deg på en syntesering
Sitat av z0p
Atombomba: rødt fosfor er i fyrstikkesker.
Vis hele sitatet...
Psst. Nei, det er det ikke.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Zero
Psst. Nei, det er det ikke.
Vis hele sitatet...
Folk virker så dumme når de motsier fakta man lett kan hente kildehenvisning til.

Fyrstikkeskene har knust glass og rødt fosfor på utsiden.
http://nn.wikipedia.org/wiki/Fyrstikk
Sitat av Kakcoo
Folk virker så dumme når de motsier fakta man lett kan hente kildehenvisning til.

Fyrstikkeskene har knust glass og rødt fosfor på utsiden.
http://nn.wikipedia.org/wiki/Fyrstikk
Vis hele sitatet...
Ah, beklager så meget
Jeg leste feil. Trodde det sto at det var rødt fosfor i FYRSTIKKENE. Tilgi meg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Problemet her blir altså å skaffe efedrin. Hvis det må skaffes på gata og er like illegalt som amf er vel vinninga gått opp i spinninga eller .....?

Hva er gatepris på efedrin ?
Hva lovelighet angår vet jeg ikke. Men gatepris pr pille(30mg) er en 2-4 kr.
Turamann: Det beste er nok å bestille efedrinpiller på nettet. De er reseptpliktige i Norge, men ikke på narkotikalista så strafferammen er nærmest ikkeeksisterende.

Strafferammen for å bli busta med en amf-lab er imidlertid betydelig større
Sitat av adrian nor
Vis hele sitatet...
Ephedrine HCl 12.5mg
Guaifenesin 200mg

Mye drit her da...
▼ ... flere år senere ... ▼
4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion)



10. Fyll en flaska halvvägs med vatten, och ca 10 droppar syra. Häll i
vätskan från det övre lagret du just sög upp, sätt på locket och skaka
flaskan i två minuter. Låt blandningen lugna sig. Sug upp och släng det
översta lagret. Amfetaminet finns nu i syralösningen.


Står 10 dråper syre, hva syre?

Saltsyre eller syre du lager i punkt 3,4,5 som noen som kan svare på dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Saltsyre.

Men jeg fraråder deg sterkt å prøve oppskriften, om du likevel ignorerer det jeg sier: Ha i det minste på deg beskyttelsesutstyr, som syrefaste hansker, værnebriller og for guds skyld ikke gjør dette på gutterommet, men et godt ventilert sted.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Saltsyre.

Men jeg fraråder deg sterkt å prøve oppskriften, om du likevel ignorerer det jeg sier: Ha i det minste på deg beskyttelsesutstyr, som syrefaste hansker, værnebriller og for guds skyld ikke gjør dette på gutterommet, men et godt ventilert sted.
Vis hele sitatet...
Ikke noe jeg har tenkt til å prøve med det første, men har det noe å si hvilken rekkefølge syre/vann blir tilsatt i?

Syre i vann går ann, vann i syre blir pang
Sist endret av Grisefett; 25. august 2014 kl. 14:59.
Saltsyre og vann kan blandes om hverandre. Går ikke opp i røyk av den grunn. Er enten konsentrert svovelsyre eller konsentrert salpetersyre som ikke burde blandes feil (en av dem men husker ikke hvilken)
Sitat av Grisefett Vis innlegg
men har det noe å si hvilken rekkefølge syre/vann blir tilsatt i?

Syre i vann går ann, vann i syre blir pang
Vis hele sitatet...
Som regel er det ikke noe problem å tilsette vann i syre, men visse konsentrerte syrer som f.eks. konsentrert svovelsyre reagerer svært eksotermt (genererer mye varme) med vann. Hvis man da heller vann i syre (svovelsyre, som regel) vil de første vanndråpene som treffer overflaten begynne å koke noe som fører til at det kan sprute syre. Det er derfor viktig å røre i væsken selv om man tilsetter syre i vann slik at det ikke dannes områder med stor syrekonsentrasjon.

Nå har jeg ikke lest "syntesen" i denne tråden, fikk bare med meg saltsyre og regner da med at "dere" bruker 30%. Saltsyre ved så lav konsentrasjon reagerer ikke veldig eksotermt med vann i forhold til svovelsyre og det er ikke noe problem å tilsette vann til saltsyre med denne konsentrasjonen. Men siden det finnes tusenvis av syrer og at folk ikke gidder å gå rundt å huske på hvilke syrer som reagerer eksotermt og hvilke som ikke gjør det så har man laget seg en generell regel om at man aldri skal helle vann i syre. Og da skal det som regel gå bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg prøvde lage 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) men fikk problemer når jeg skulle blande syreløsing og kaustiksoda ( er det noen som vet hvor mye kastiksoda som skal i ca) problemet jeg fikk var når jeg blandet

Syreløsing og kastiksoda og blandet litt og litt kastiksoda til det ble en grøtaktig masse, fylte så på med ehter.

Det som skjedde var at eter begynte og boble og laget en tykk har hinne oppå den grøtaktige massen slik at det ikke gikk og blende dette sammen.

Hva gjorde jeg feil?

1. For mye kaustiksoda?
2. ikke tok lokket på fort nokk etter jeg tok i ether
3. Skulle jeg vente til kastiksoda og syreløsing ble kald før jeg blandet ehter

noen som vet hva som gikk galt ?
Sist endret av bernt76; 20. september 2014 kl. 23:03.
Hvis du greier og bake kake, vil du lett greie og lage meth. Shake and bake vil jeg tro er den letteste måten.

http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q

les videre ned på kommentarene hvis du vil vite hvilke ingredienser dem utelukket.

Vil fraråde deg på det sterkeste og prøve dette selv, fort gjort at den kan sprenge i hånda di!
Er vel snart blitt hverdagskost for nordmenn å lage halvfabrikat om til amfetamin/metaamfetamin siden det er slik det leverest fortiden. Dagene da det faktisk var kjemikere på lønningslisten vedrørende amfetaminproduksjon i Polen etc. er nok offisielt over. Skal vel legge godviljen til for å hevde at de fleste ingrediensene i dagens metaamfetamin er stabile, så om man ikke har en lab og skikkelig utstyr er det rimelig høy innsats for liten verdi. Husker fortsatt et par gram som bare eksploderte og svei hull i alt av klær og tepper, med foreldra i etasjen over. God sus!
Så det du mener er at 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) beskrevet tidligere i innlegget ikke virker slik den er?
Alle oppskrifter fungerer vel i utgangspunktet og i teorien....
Prøvde og lage denne 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) og det gikk fint men ikke med (VICK'S inhalatorer) men en annen inhalatorer. prøvde bare for moro skyld. og kastet alt som ble laget.

Noe jeg ønsker svar på for moroskyld, ikke det at jeg har tenk og lage noe mer er det ikke mulig og røyke flasken på 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) slik de gjør i slutten av denne filmen http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q Så slipper du vente til det tørker.

Hva er det dem bruker for og røyke flasken på slutten av filmen?http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q


Det jeg vil frem til:

- Kan du ikke røyke flasken på 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) som vist i, slutten av filmen http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q

- Hva bruker dem og røyke flasken med?
Sist endret av bernt76; 23. september 2014 kl. 21:59.
Sitat av bernt76 Vis innlegg
Prøvde og lage denne 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) og det gikk fint men ikke med (VICK'S inhalatorer) men en annen inhalatorer. prøvde bare for moro skyld. og kastet alt som ble laget.

Noe jeg ønsker svar på for moroskyld, ikke det at jeg har tenk og lage noe mer er det ikke mulig og røyke flasken på 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) slik de gjør i slutten av denne filmen http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q Så slipper du vente til det tørker.

Hva er det dem bruker for og røyke flasken på slutten av filmen?http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q


Det jeg vil frem til:

- Kan du ikke røyke flasken på 4.0 Metamfetamin (Metod B, Køksversion) som vist i, slutten av filmen http://youtu.be/FC_xWQzHW4Q

- Hva bruker dem og røyke flasken med?
Vis hele sitatet...
Fra utlandet? Du får ikke kjøpt efedrin her i Norge uansett.

Han bruker helt sikkert ren ammoniakk, altså i gassform. Du ser han har flere flasker stående der, disse er nok koblet sammen med slanger. Er mye som mangler (tatt ut av videoen for at andre ikke skal gjøre det).
Først vil jeg gratulere med en nesten 10 år gammel bump.

Videre vil jeg fraråde absolutt alle å ikke prøve å utføre noen som helst synteser når man ikke engang besitter grunnkunnskaper om enkle stoffer som ble gjennomgått på ungdomsskolen, som både TS og Atombomba har vist at de mangler.
Sist endret av Paradigm; 23. september 2014 kl. 23:21.