Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1823
Hei jeg bestillte en Vaporizer til en kompis fordi han ikke ville ha det i sin egen post. Men kan tollvesenet åpne den og arrestere meg for det? er 16 år gammel. Jeg er litt bekymra, det er ikke nikotin i den.
Er vel ikke ulovlig å kjøpe det. Tollvesenet kan kanskje varsle politiet, men det tror jeg ikke de gidder..
En vaporizer er ikke ulovlig, derfor vil ikke tollvesenet kontakte politiet, de vil heller ikke kontakte deg ettersom det er helt lovlig og den vil gå rett gjennom tollen.
Sitat av En deling Vis innlegg
En vaporizer er ikke ulovlig, derfor vil ikke tollvesenet kontakte politiet, de vil heller ikke kontakte deg ettersom det er helt lovlig og den vil gå rett gjennom tollen.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Det var bra fordi mora mi sa det var greit så lenge purken ikke kom på døra! Tusen takk for svar!
Jeg fikk en vaporizer selv for kanskje 1-2 uker siden. Det går helt fint.
På min stod det til og med "NOT FOR WEED" på sendelappen (på pappesken den ble fraktet i).
Det er ganske obvious at det er for weed når det står på pakka
Men det gikk helt fint altså
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg fikk en vaporizer selv for kanskje 1-2 uker siden. Det går helt fint.
På min stod det til og med "NOT FOR WEED" på sendelappen (på pappesken den ble fraktet i).
Det er ganske obvious at det er for weed når det står på pakka
Men det gikk helt fint altså
Vis hele sitatet...
Haha! di hadde seg sikkert en god latter på tollvesenet da!
Det er lovlig, men om du vill ungå toll tror jeg www.pothead.no og www.headshop.no selger vaporizere
Det er IKKE ulovlig, og du vil IKKE få politiet på døra, eller noe som helst slags reaksjoner, uansett hvor du bestiller fra. Det spiller ingen rolle om vaporizeren er ment for weed eller ikke. Det samme gjelder for alt røykeutstyr og annet narkoutstyr.