Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 10123
Hei!

Jeg vet ikke om dette er rett sted og spørre, men siden mange av dere her har erfaring med cannabis hvertfall så prøver jeg her!

Kan først si at jeg aldri har hatt psykiske problemer før, bortsett fra noe depresjon som de aller fleste. For ca over et år siden startet jeg og røyke cannabis. Jeg hadde røyket noen få ganger før jeg begynte, hver dag... Jeg har alt i alt en positiv opplevelse med cannabis, og opplevde det som en alikevel god tid. Jeg røyket ca 4-5 mnd hver eneste dag, før jeg bestemte meg for å ta en pause/slutte. Tok MDMA en gang, det eneste jeg har tatt av psykedelia. Dette var på slutten, når jeg sluttet.

Jeg dro på en ferie når jeg skulle slutte, alene. De første nettene var naturligvis nok litt stress med svetting, og dårlig søvn. Ting gikk fort tilbake til normalen. kom hjem etter 3 uker, og følte meg veldig bra igjen. Hadde mye guts og energi, og var klar., Når jeg kom hjem møtte jeg en kompis jeg røyka med. Jeg tok (dessverre) noen trekk av en joint. Det var digg, og jeg så ikke at det ville gjøre noe skade. Det gikk noen uker lit av og på røykinga..

Så plutselig skjedde det noe, litt gradevis. Jeg begynte å merke psykiske plager når jeg røyket meg fjern... Følte at jeg mistet meg selv, kontrollen, en merkelig, lite digg følelse... Dette er ca 4 mnd siden. Fra da startet dette jeg nå har opplevd. Da gikk det igjen ca 2 mnd med av og på røyking. Jeg merket på de 2 mnd at jeg mistet interessen for ting. Motivasjon, glede, følelser etc...

Så har det vært de 2 siste mnd nå, som har vært et rent helvetes mareritt. Nå har jeg ikke røyka på 5 uker, og har ikke planer om det heller.. Hvertfall ikke før jeg er stabil igjen, psykisk. Det er hvertfall ikke aktuelt nå, det gjør bare verre, vet jeg. Men, uansett; De siste ukene har jeg følt jeg har mistet meg selv totalt. Føler meg helt rar, og har hatt tanker over meg selv. Kan ligge i sengen for å sove, men tankene overstyrer alt. De høyere tankene på en måte.

Jeg mistet meninger, alt jeg stod for.. interesser. energi. meg selv. alt er borte nå. Jeg våkner i full forvirring hver morgen. Å føler jeg ikke kjenner min egen kropp, og meg selv. Er på en måte fremmed i min egen kropp. Det er nesten umulig å beskrive de tankene, men jeg kan ligge i sengen. prøve å tenke naturlig på en ting. Så kommer det en tanke som sier "tenkte jeg dette nå"? var det jeg? Å jeg forstod jo at noe var veldig galt. Begynte å lese litt om psykoser osv... pltuselig får jeg tanker som sier at jeg psykotisk.

Prøver å se en film, så kommer det tanker hele tiden som tenker at jeg er psykotisk osv., Noe jeg i det siste har trodd jeg har vært. Ukene går utrolig fort. Jeg glemmer ting, ord hele tiden. I sta gjorde jeg noe, og slet med å huske om det var i dag, eller i går jeg gjorde dette, men det var i dag. Men jeg lever i en helt annen virkelighetsopfatning. ingenting er som før. og alt er et mareritt.

Ista leste jeg mye om psykiske lidelser, men finner liksom ingen som passer med min. Jeg har ikke halliser, og hører ikke stemmer. Jeg tror ikke jeg har eller er i en psykose. Det nærmeste jeg har kommet fram til kan være; dissoative lidelser.. Denne beskrivelsen passer kanskje best;

Transe og besettelsestilstand :Tilstander med midlertidig tap av egen personlig identitetsfølelse og full bevissthet om omgivelsene.

Hvertfall, føler jeg at tap av egen personlig identitetsfølelse, og full bevisshet om omgivelser.

Det er i de siste dagene nå jeg virkelig har forstått at dette er uten for min rekkevidde. Jeg må ha hjelp? Jeg har gått med alt dette inn i mitt eget hode, og aldri fortalt det. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Alt oppleves bare som en transetilstand, hvor jeg bare ønsker å våkne. Komme tilbake til meg selv, gjøre de tingene jeg elsket og drive med, og fyre løs. Det er det enste jeg ønsker. Føle kjærlighet igjen.

Jeg vet ikke om dette gir noe mening, men det var godt å få skrivet ut litt. Jeg har tenkt selvmord "tanken" men den trigger INGENTING. absolutt ikke. det er bare et ork, og jeg vil heller ikke dø sånn her. alt jeg vil er tilbake.

Har noen neongang opplevd noe lignende? noen råd? hvordan går jeg frem? osv. jeg sliter med alt nå, bare det å se en film er vanskelig. prøver bare rett å slett overleve fra dag til dag. Det er leit og fortvilenes.

FORRESTEN! Jeg skylder ikke på cannabis, har kun meg selv å takke. Jeg synes at cannabis er et fantatisk rusmiddel, tilskudd i livet. men dessverre har ting gått over mitt lik.

Om noen ønsker skriv gjerne en pm til meg.
Sist endret av heylo123; 10. september 2014 kl. 21:51.
Kan si jeg kjente meg litt igjen i beskrivelsen din. Det jeg gjorde når jeg følte det slim var bare å tvinge meg selv til å gjøre ting som jeg likte å gjøre før. En god stund var det bare ett helvete og et forferdelig ork, men etter en stund ble det på en måte bedre. Du har en gang hatt ting du elsket å gjøre, du kan "forelske" deg på ny.

Leit å lese om hvordan du beskriver følelsene dine og jeg er kanskje ikke så god på å gi råd, men håper du kommer deg gjennom dette

Stå på!
Jeg er ingen psykiater, men har en del erfaring innen dette. Det du beskriver minner meg litt om depersonalisering/derealisering som er trigget av cannabis. Det kan være en litt sterk depresjon også, og muligens en kombinasjon hvor depersonalisering og derealisering er en reaksjon på depresjonen. Har nemlig opplevd akkurat det samme, og da mener jeg AKKURAT det samme. Alle "symptomene" du beskriver; tanker om en muligens psykose, veldig mange tanker og lite fokus på omverdenen og fremmedopplevelsen av seg selv. Var helt jævlig et par måneder før det gikk seg til mer og mer. Føler du at hendene ikke hører helt til kroppen og at når du ser deg i speilet ser personen litt fremmedaktig ut? Bare lurer. Håper det ordner seg for deg
Hei!

For det første. Tusen takk for begge's svar! marthhor og Sozial

Det gjorde på en måte litt godt i sjelen, og vite at jeg ikke er alene.

marthhor;

Jeg har prøvd og gjøre de tingene jeg elsker mange ganger, for eksempel høre på favoritt musikken min. Men det gir meg ingenting. Føler jeg da ødelegger de gode minnene/opplevelsene med disse her. Det gjør bare "vondt" egentlig. Nå har jeg liksom gått tom. Har bare prøvd så mye mange ganger...

Sozial;

Takk for svar!

Jeg føler ikke det med hendene som du sier, men litt interessant det med speilet. Ja, det stemmer nok, til en grad. Det var en periode hvor jeg til og med prøvde å unngå å se meg selv i speilet. Jeg er ikke stygg, ikke derfor, ser ganske bra ut. Men det har forandret seg å se meg i speilet, ser en litt annen person, ikke meg liksom. Også når jeg har sett gamle bilder av meg selv, ser jeg også den jeg ser i speilet nå, i bildene... på en måte..... jeg ser liksom problemene og tankene i meg selv, i øynene. det er bare en merkelig og uhyggelig opplevelse.

Mest av alt er jeg kanskje skuffet over meg selv, og sliter med å akseptere hva som skjer. men jeg føler absolutt ingenting, så og si. Jeg føler meg ikke deprimert, eller ikke trist liksom. Ikke glad, og ikke trist. kan ikke huske sist jeg faktisk ledde, uten å tvinge det fram selv. Tenker over alt jeg gjør liksom, så ingenting blir naturlig, alt er bare helt i tåka.

Men takk for støtten! Alt jeg håper er at det ordner seg, og jeg kommer tilbake til meg selv. Det er jo tross alt der jeg hører hjemme... Å uten kjærlighet for meg, finnes det ikke noe godt. Nå har jeg ingen kjærlighet, og da heller ikke den motivasjon.

Men uansett; Godt å få det ut egentlig, føler at det hjelper. Burde kanskje ha gjort mye annerledes. Men nå er jeg her, og får ikke forandret på ting som har skjedd. Må bare gjør det beste ut av det. prøve så godt jeg kan.
Sist endret av heylo123; 10. september 2014 kl. 22:40.
Jeg er ikke noe lege eller psykolog. men vil påstå at jeg vet ganske mye om cannabis både av egne erfaringer og hva personer som er kyndige på feltet har fortalt meg.

jeg røykte daglig selv tidligere og brukte nesten 5 mnd før kroppen hadde skillet ut stoffene som hang igjen etter THC'en. En av tingene som skjer når du røyker uten å gå så dypt inn i det kjemiske er at kroppen får et tilskudd av dopamin når du da røyker over tid stopper kroppen selv å produsere dette stoffet og gjør at du ikke syntes det er samme virking som før. Når du da stopper bruker kroppen tid å restarte produskjonen. om du da tar deg et trekk underveis vil kroppen bare bruke enda lengre tid siden du forvirrer den.

jeg pleier kalle dopamin et "lyst stoff" å det simulerer gleden av ting du opplever. du kan leser dypere om det her: http://da.wikipedia.org/wiki/Dopamin

Dette forklarer hvorfor du ikke har glede av ting lengre, men det kommer tilbake, så frykt ikke!

jeg hørte en gang at det er 16 registeret abstinenser knyttet til THC uten at jeg kan vise til noe kilder. selv har jeg opplevd: søvn vansker, aggresjon, ukontrollerte tanker, svette i hender, rastløshet, depresjoner osv..

bare hold ut, blir det veldig ille finn noen du kan snakke med for det kommer til å gå over
selv er jeg for cannabis og røyker fremdeles men ikke på samme måte som jeg gjorde før.
Om du vil forsette å bruke det, så bruk det som du ville tatt "en pils med noen venner", når det du opplever er borte.
bianchi_89

Hjertelig tusen takk!

Jeg setter utrolig mye pris på det dere deler med meg, og støtten.

Å kun ha hatt dette i mitt eget hode, så er det på en måte ikke rart at jeg har følt meg også "bedre, men sykere"...
Å gå i den forferdelig uvitehenten over hva som skjer, og ikke ha noe kontroll selv....

Jeg fryktet mest av alt med innleget mitt at jeg ville bli kalt psykisk gal, og at jeg burde vært tvangsinnlagt. At jeg er veldig syk i hode... Kanskje derfor jeg valgte freak, som har erfaring med dette, og ikke skrevet det på kvinneguiden lol... da hadde jeg vel fått sånne svar, men da bare snakk uten erfaring... for det høres ikke bra ut, kan jeg tenke meg:P

så det varmer hjertet mitt, med positiv støtte. tusen takk!

Jeg ser lysere nå, og skal bare holde ut. Å selfølgelig ikke ta meg et trekk eller to, som jeg har gjort... Dette har vel bare forlenget prossesen, og gjort det kanskje værre at jeg har holdt på sånn..... som du sier

jeg kan litt om serotonin, etter mdma, som forøverig var en fantastisk opplevelse. Har alltid elsket pink floyd, men etter MA, ja, dere vet sikkert :P dopamin og serotonin er ikke det samme opplegg? så og si.?

Men jess, får bare holde ut, og håpe det blir bra til slutt. Jeg var jo faktisk klar over at det fantes en risiko for psykiske problemer mens og før jeg røyket, men man tenker jo som regel at det ikke skjer en selv...
Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Serotonin og Dopamin tilskudd kan garantert hjelpe
Jeg vil betrygge deg med at det kommer til å gå over, og om du føler du trenger noen å prate med så kan fastlegen din ordne en psykolog for deg, ikke tenk at du er gal for at du oppsøker psykolog da det er mange som drar mye nytte ut av å prate med en fagkyndig, uansett om det er kjærlighetssorg eller rusmidler som forstyrrer tankegangen
Dette hørtes merkelig likt ut som min situasjon for 1 år siden. Prøvde å slutte, dro på ferie, alene. Kom tilbake, møtte en kompis og smakte par trekk, og derfra gikk det nedover igjen.

Jeg har akkurat samme tanker og følelser som du beskriver, og jeg var rein i 9mnd uten forbedring. Mista interesser som jeg brant ekstremt for før i tiden, kjente ikke meg selv lenger, overtenker alt mulig piss som man ikke skal tenke over engang. Alt du nevner samsvarer med det jeg opplevde, og fortsatt opplever etter 1 år. De første ukene så var alt konge, full av energi, skaffa meg skoleplass og leiligheten var klar, men endte opp hos mor og far uten motivasjon eller plan videre i livet.

Det eneste som faktisk hjalp var å henge med kompiser og være ekstremt aktiv, ha mer enn full timeplan for dagen. Få hue ditt på riktig tankekjør.
Har selv tenkt å slutte nå etter 1 måned i utlandet, har følt meg veldig motivasjonsløs og lite produktiv, i tillegg så har jeg bygd opp litt angst i sosiale sammenhenger, overtenker for mye. Røyka ganske mye i over 1 år .. i tillegg så føler jeg at det er mye vanskeligere å fokusere på ting i lengre tid, og vanskeligere å huske - minnet er veldig redusert.

Det som kommer til å bli et problem er at en del venner røyker, blir nok en utfordring å være den eneste edru ...
Sist endret av Arialis; 12. september 2014 kl. 16:14.
Slutt røykinga! Opplevde akkurat det samme, men derealisering og depresjon var ikke nok til å få meg til å stoppe. Var til slutt så koblet fra meg selv at jeg fikk panikkanfall, og utviklet en panikklidelse som har gitt meg anfall regelmessig nå i ett år.

Man må huske at cannabis er et rusmiddel og at det kan føre til psykisk skade, bruk det med måte! Anbefaler å ta en pause over lengre tid. Ta tida til å fikse opp i hodet før du røyker igjen
Har slutta helt å røyke nå. 5 uker siden siste trekk...

I dag har det vært helt jevli. Tok en tur til en kompis som bor 2 timer unna der jeg bor. Kom dit, og jeg måtte dra etter en time. Bare satt der å kjente så sykt mye plasgome forrstyrrelser i hode. Klarte nesten ikke snakke, så bare helt space ut. Måtte bare dra igjen, var helt jevli. Verste marerittet jeg har levd i noengang.

Begynner nesten å se helt håpløst nå. Jeg klarer ikke leve i det her så mye lengre nå. jeg opplever ikke ting bedre, men blir vel bare værre
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Om du føler at du ikke klarer dette selv så ta kontakt med lege, kjenner meg igjen i situasjonen og vet hvor jævligt det føles.
Som jeg sa i PM, stikk til legen din og bli henvist til psykolog asap før det forverrer seg.
Jeg var hos fast legen min i går, og det er 4 mnd venteliste.... har heller langt i fra råd til privat psykolog, som jeg ble anbefalt.. Jeg sa det var helt krise og akutt , men ikke bra nok. må i såfall være selvmordstanker, da kan jeg få akutt behandling.. aner ikke hva jeg skal gjøre
NFFs husbedreviter
Hmmm.

Jeg får vel begynne som alle andre med å påpeke at jeg hverken er psykolog eller lege, men at jeg har min skjerv at erfaring og - i mine øyne - innsikter.

Det jeg kommer til å legge frem nå er tanker det nok er vanskelig å finne referanser til, men, det har ihvertfall ankepunkt i eksisterende litteratur.

Jeg vil hevde, at det du opplever er en eksistensiell krise utløst av ditt år lange forhold til cannabis.
Det er veldig vanlig - som du ser i denne tråden - og jeg har selv opplevd det.

Det umiddelbaret spørsmålet som melder seg er om det er farlig. Tja, hva kan man si?
Her kunne jeg lirt av meg pompøse fraser om eksistensen og meningsløsheten - som jeg har gjort andre steder -, men jeg skal heller prøve å være litt mer konkret.

Hvis du slutter å røyke og trer inn i en rolig hverdag uten friksjon, så vil de forskjellige formene for angst som du har opplevd, men også nå opplever av varierende intensitet, mest sannsynlig minimeres til det ubemerkelige.

Men, om du velger å stirre ned i eksistensens mørke og grunne over den, samtidig som du røyker - det valget jeg har tatt -, så er det en smule mer ubehagelig.
Det kommer rett og slett ann på individet.
Noen takler det, veldig mange ikke.

Det virker på deg som om det siste alternativet ikke er noe for deg, så da vil jeg anbefale at du holder deg unna røykinga, forteller dette til et menneske øye til øye, og prøver å få deg litt frisk luft og aktivitet.
Gjør du dette, og samtidig prøver å ha noen mennesker rundt deg, så kommer dette til å ordne seg!
Du blir "bra" igjen. Du blir kanskje ikke helt den samme igjen, men er det noe mål da?

Alle mennesker har angst, men det manifisterer seg på ufattelig mange måter og noen takler det bedre enn andre.

Ps: Med bevisstheten om at andre enn TS kan lese dette og oppfatte mitt innlegg som en oppfordring til å ta "den mørke veien", så må jeg påpeke at dette ikke er noen oppfordring - de som eventult skulle velge den veien trenger uansett ikke oppfordring, de bare går.
Om noen eventuelt gjør det, så må jeg nevne viktigheten av å ha noen faste holdepunkter, en sparringspartner og relevant litteratur!
Sist endret av Dsverre; 12. september 2014 kl. 20:21.
Kontakte lege om rusproblemer/ problemer etter rus, er noe man burde tenke godt igjennom.
Er ikke kult å være stemplet som narkis.
Vanedannende medikamenter får man "aldri" utskrevet etterpå.

Lappen ryker også ofte.

Min erfaring er at leger driter i hvordan du har dratt på deg problemene dine, jobben dems er å løse de.
bortsett fra at NARKIS er det første man ser i legejournalen, etter man har tilstått sine synder :P
I går og i dag har vært et helvetes mareritt..

Sliti helt sykt med tap av virkelighets følelse. Har som regel ikke problemer med å sove, men i natt så lå jeg en time med øynene oppe, uten at jeg viste det egentlig. I dag prøvde jeg og rydde litt, noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Skulle tømme søpla så kom det en million småe fluer ut. Tittet rundt meg og så hvor jevli det så ut. Tror jeg plutselig fikk et panikkanfall, hvor alt bare raste sammen. fikk selvmordstanker og ville gjøre det, men ante ikke hvordan...

lå i sengen en time nå, og fikk roet meg ned. kanskje på tide at jeg oppsøker lege? føler alt er ute av kontroll. å leve i uvitenhet om at det skal bli bedre eller ikke.

edit; var hos legen for par dager siden, men spurte kun om psykolog, og fortalte ikke noe annet.
Sist endret av heylo123; 14. september 2014 kl. 19:09.
Gå til legen på nytt og si det som det er, overdriv gjerne for å få frem poenget, du trenger nok en form for behandling/oppfølging og noen medisiner for å dempe ubehag
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
Gå til legen på nytt og si det som det er, overdriv gjerne for å få frem poenget, du trenger nok en form for behandling/oppfølging og noen medisiner for å dempe ubehag
Vis hele sitatet...
Takk. Vet du om jeg kan risikere og miste førerkort?
Sitat av heylo123 Vis innlegg
Takk. Vet du om jeg kan risikere og miste førerkort?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, men kjenner til lignende situasjoner der førerkortet ikke har blitt inndradd
Gjør deg selv en tjeneste. Si til legen at du kun har røyket noen få ganger. Du stiller litt bedre mtp. førerkortet.

Kom deg ut mest mulig. Ikke sitt inne med den formen du føler nå. Du kommer deg fortere med trening og et sunt kosthold. Det kan ta lang tid før du blir helt bra igjen, men ikke isolere deg selv. Depersonalisering er noe du er inne på, tror jeg.
Ok, takk.

Jeg har bestemt meg for å ikke gå til legen, da det er stor sannsynelighet for at lappen ryker. Ikke kun fordi jeg har tatt rusmidler, men leste også at man kan miste den ved psykiske lidelser.

For meg er bilkjøring den beste terapi, og jeg kan ikke miste den muligheten. Ut å ta en tur, og høre på musikk så slipper jeg løs på tankene.

Psykologen kan også rapportere om dette.

Noen som vet om private psykologer også kan dette?
Hey

Du holder mest sannsynlig ikke på å bli gal, og alle jeg vet om som har hatt det som deg har blitt normale igjen, inkludert megselv. Gå til legen igjen og fortell hvordan du har det, og be om å få medisiner ( antidepressiva eller lign. ) evt. noe hurtigvirkende antipsykotika osv. Medisinene vil få slutt på tankekjør og roe deg ned og du vil etter hvert komme til deg selv. Ikke vær redd for å prøve ut medisiner, trenger det gjerne bare over en periode. Bedre å la være å fortelle legen om hasj, da kan du risikere å få tregere hjelp dessverre. Lykke til, det ordner seg veldig sikkert
Jeg har lusket rundt samme tankegang før. Prøv å ha så mange samtaler du kan med folk du kjenner fra overalt. Du ringer de. Skolekamerater, tanter, kusiner og fettere, fjerne venner, andre og bare snakk med normale folk og ikke fortell hvorfor du ringer (de smarte vil skjønne). Verdt å bruke en dag på det før du blir svi materiale for psykologer.
Sitat av Sommersol Vis innlegg
Hey

Du holder mest sannsynlig ikke på å bli gal, og alle jeg vet om som har hatt det som deg har blitt normale igjen, inkludert megselv. Gå til legen igjen og fortell hvordan du har det, og be om å få medisiner ( antidepressiva eller lign. ) evt. noe hurtigvirkende antipsykotika osv. Medisinene vil få slutt på tankekjør og roe deg ned og du vil etter hvert komme til deg selv. Ikke vær redd for å prøve ut medisiner, trenger det gjerne bare over en periode. Bedre å la være å fortelle legen om hasj, da kan du risikere å få tregere hjelp dessverre. Lykke til, det ordner seg veldig sikkert
Vis hele sitatet...
Riskerer jeg fortsatt ikke å få førerkort inndratt?

http://www.mssenteret.no/mssenteret/aktuelt/endring-av/

Btw;

Det går på en måte gått bedre nå, i går, og i dag. Har fått roet tankene ned en del, og prøver ikke å tenke på alt negative. men føler meg fortsatt veldig rar, og ikke som meg selv. har minimal motivasjon til å gjøre noe som helst også, og jeg er helt apatisk.
Sist endret av heylo123; 16. september 2014 kl. 17:47.
Sitat av heylo123 Vis innlegg
Riskerer jeg fortsatt ikke å få førerkort inndratt?

http://www.mssenteret.no/mssenteret/aktuelt/endring-av/

Btw;

Det går på en måte gått bedre nå, i går, og i dag. Har fått roet tankene ned en del, og prøver ikke å tenke på alt negative. men føler meg fortsatt veldig rar, og ikke som meg selv. har minimal motivasjon til å gjøre noe som helst også, og jeg er helt apatisk.
Vis hele sitatet...
REIS DEG OPP! Det er det eneste som er å gjøre her. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Begynn med å clean hele kåken shinings. Hele dagen omså, da føler du deg 10 ganger bedre. Og seriøst hvis du ikke klarer å reise deg opp å få kasta søppla å shit før fluene kommer så er det bare latskap. Er ikke akkurat vanskelig å gjøre det. Om du føler det er vanskelig så betyr ikke det at du skal la deg styre av følelser og la vær og gjøre det. Hvis ikke du er en Alien eller noe så tror jeg du føler deg mye mer ryddig i hodet hvis det ser bra ut rundt deg. Funker for folk flest.

Å gjøre seg selv opptatt med ting er stort sett det som hjelper om man har hengt seg opp i noe eller føler seg dårlig. Og synes synd på seg selv vil aldri hjelpe, da er du i nedoverbakke dessverre.

Og prøv dette. Dette er min livsfilosofi nesten =
Med engang et snev av negative følelser tar tak eller det knyter seg inni deg så PUST rolig inn! Veldig viktig å puste og også spørre seg selv, hvorfor føler jeg meg dårlig nå? Har jeg grunn til det?

Ønsker deg alt godt =)
Sist endret av chrox; 19. september 2014 kl. 08:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Har noen erfaring med milde angst lignende symptomer/uroligheter i kroppen, i sammenheng med pause fra cannabis?
Dette høres ut som angst. Spis regelmessig, gjør ting og TREN!

Fysisk aktivitet = dopamin, enorfiner etc.
Om du ikke er i form, gå tur i naturen! Gjerne med venner.
Prøv å balansere hormon produksjonen naturlig, ikke gå til legen og spør om å få noe. Gå gjerne til legen, men unngå å bli hekta på værre stoff/"medisiner".

Gidder ikke å skrive en guide, dette kan du Google selv.
anabolicmen.com er en fin plass å starte iom. at han tar for seg mere enn bare T.
Takk så mye for svar.

Generelt sett føler jeg meg i god form, men har gjerne denne urolige følelsen i kroppen fra morgenen av til ett/to tiden på dagen. Nesten som at jeg ikke våkner skikkelig før litt utpå. Jeg har røyket regelmessig i omkring 6 år nå, og har ikke latt disse "bi-effektene" gå nevneverdig innpå meg, så jeg har ikke tenkt til å gå til legen med "problemet".

Hvis jeg røyker potente saker, gjerne grønt - kvelden før, er denne milde morgen-angsten gjerne sterkere og henger lenger i enn om jeg røyker brunt. Det mest nærliggende er vel å tro at for høyt thc- kontra cbd-nivå i sakene trigger angsten hos meg.

Jeg har et relativt fint og fornuftig bruk av røykings i ukedager, sett i mine øyne. La oss si jeg røyker ca 0,2g.(+/-) daglig, hvor lenge burde jeg ha pause når jeg først bestemmer meg for dette? Er det nødvendig og få det helt ut av systemet, altså ca 30 dager, eller er en liten uke til en uke (5-7 dager) i ny og ned ok?

Takker igjen, på forhånd.