Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 21939
Hei.

Jeg får en liten prøvesmak av noe rosa amfetamin i neste uke. Dette skal komme fra en annerkjent vendor fra silkeveien og skulle ifølge feedbacken være veldig bra. Hva er det som gjør amfetamin rosa? Har det noe å si om kvalitet eller produksjon? Det er forresten en litt våt type (marsipan som noen kaller det), hvis det har noe å si.
Konditorfarge eller kutter den med paralgin forte.
Den rosa var legendarisk på 90 tallet så juks er vel mer regelen enn unntaket.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Hvorfor konditorfarge? Og kutte den ned? Dette skulle visstnok være skikkelige saker.

Men uansett, vil denne rosa fargen gjøre det mer risikabelt å skyte denne peppern? Tenker særlig hvis den er kutta med paralgin forte (kodein er farlig å skyte). Men hvorfor kutte ned med paralgin forte som kan være potensielt dødelig hvis man skyter det?

Som sagt, så kommer dette fra en annerkjent vendor med god feedback både på denne varen og alt annet han selger. (Merk: Silkeveien).

Her er et bilde:

http://i59.tinypic.com/2elrzfp.jpg

Bruker ikke pepper så ofte (eller andre ting for den saks skyld), så er mer forsiktig med hva jeg gjør, siden jeg har andre ting i livet mitt nå som er viktigere enn rus.

Så derfor spør jeg for å være sikker på at jeg ikke går på en smell som kan sette ting ellers i livet mitt på spill (familie, utdanning, aap, osv).

Holder rus til en av og til ting nå.
Sist endret av Mexxy; 20. september 2014 kl. 10:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det metamfetamin? Rød fosfor og pseudoefedrin(pga av den røde fargen på noen av pillene) kan gi en rød/rosa farge på stoffet med mindre det blir vasket ordentlig. Det har veldig lite/ingenting å si på kvaliteten.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Er det metamfetamin? Rød fosfor og pseudoefedrin(pga av den røde fargen på noen av pillene) kan gi en rød/rosa farge på stoffet med mindre det blir vasket ordentlig. Det har veldig lite/ingenting å si på kvaliteten.
Vis hele sitatet...
Det skal være god kvalitet i følge vendor og feedback, og det var marketsført som vanlig amfetamin. Men jeg trodde methamfetamin var mer krystallisert. Eller kan det være en blanding av vanlig pepper og meth?

Men hvis det er meth som ikke er vasket/filtrert skikkelig, ville det være veldig risikabelt å skyte dette kontra vanlig pepper?
Sist endret av Mexxy; 20. september 2014 kl. 10:58.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det skal være god kvalitet i følge vendor og feedback, og det var marketsført som vanlig amfetamin. Men jeg trodde methamfetamin var mer krystallisert. Eller kan det være en blanding av vanlig pepper og meth?

Men hvis det er meth som ikke er vasket/filtrert skikkelig, ville det være veldig risikabelt å skyte dette kontra vanlig pepper?
Vis hele sitatet...
Er mye mulig det er vanlig amfetamin og ikke metamfetamin(eller en blanding), da man bruker rød fosfor når man lager det også. Eller så kan det bare være konditorfarge(noe jeg tviler på egentlig).

Er ikke noe mer uheldig å skyte rosa amfetamin enn det er å skyte hvit amfetamin.
Uannset så bruker opplysningene på silkeveien og stemme ganske bra Så det er sikkert kvalitet du har!
Sist endret av EyesWideShut; 20. september 2014 kl. 11:11.
Fargen kommer av efedrin, psuedoefedrin eller iodin som ikke reagerte under kokingen.
Høres mest ut som metamfetamin, da vanlig amfetamin som oftest produserer i stor skala uten disse kjemikaliene.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Fargen kommer av efedrin, psuedoefedrin eller iodin som ikke reagerte under kokingen.
Høres mest ut som metamfetamin, da vanlig amfetamin som oftest produserer i stor skala uten disse kjemikaliene.
Vis hele sitatet...
Så hvis det er methamfetamin, betyr det at det er dårlig greier og at det er mye bistoffer som ikke er bra å skyte? Men jeg trodde methamfetamin var mer krystallisert, og dette ser ut som vanlig marsipan, bare rosa.

Jeg tenker på at det kan være dårlige greier hvis psuedoefedrin ikke reagerte skikkelig under kokingen.
Sist endret av Mexxy; 20. september 2014 kl. 12:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Så hvis det er methamfetamin, betyr det at det er dårlig greier og at det er mye bistoffer som ikke er bra å skyte? Men jeg trodde methamfetamin var mer krystallisert, og dette ser ut som vanlig marsipan, bare rosa.

Jeg tenker på at det kan være dårlige greier hvis psuedoefedrin ikke reagerte skikkelig under kokingen.
Vis hele sitatet...
Metamfetamin kan se ut som pulver i sulfat form.

Når jeg tenker meg om er psuedoefedrin og efedrin er egentlig ett hvitt pulver, så du kan nok huke bort den påstanden med mindre kokken driver med noe skikkelig amatørmessig smålaging. Coatingen på psuedoefedrin tabletter bør egentlig også løse seg ganske godt opp i en HI/RP reaksjon, og produktet hadde da heller ikke vært en ren rosa farge. Det er også liten sjans for at det kan være det røde fosforet.

Høres ut som du kan ha fått det som kalles for "pink champagne" amfetamin. Det er vanlig amfetamin sulfat hvor det er oppstått en liten feil under produksjonen. Kilder sier den inneholde svovel. Kan også komme av en type medisin-amfetamin som forekommer i form av rosa tabletter.

Har sett ett større beslag av lilla amfetamin i Norge for ikke så lenge siden. Lilla + en eller annen hvit substans = rosa? Vanskelig å si.
Sist endret av Lacertosus; 20. september 2014 kl. 14:45.
Offtopic: Hva med amfetamin som er brun? Den smeller bra,og latterlig billig.Hva gikk galt under produksjon siden den først og fremst er brun og ikke kan selges for vanlig gatepris?
Sist endret av eyecandy654; 20. september 2014 kl. 19:35.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Offtopic: Hva med amfetamin som er brun? Den smeller bra,og latterlig billig.Hva gikk galt under produksjon siden den først og fremst er brun og ikke kan selges for vanlig gatepris?
Vis hele sitatet...
Siterer meg selv fra tråden min om stimulanter:

"Det er en av de substansene som er enklest å fremstille, og krever ikke spesielt avansert utstyr. Jeg personlig er i alle fall svært skeptisk illegale amfetaminpreparater fra, ja, la oss si Øst-Europa eller gud vet hva som ofte iblandet melkesukker, fenmetrazin, koffein og fenazon eller andre stoffer som skal forlenge virkningen av amfetamin. Som sagt, når amfetamin har en distinkt farge som [COLOR="Red"]brun, oransje, rødaktig[/COLOR] og så videre kan det være på grunn av urenheter i stoffet eller fordi det er illegalt syntetisert på ulike metoder. Hvis jeg skulle ført det der opp i slimhinnene ville jeg sjekket substansen først. Man vet aldri hva folk kan finne på å kutte disse stoffene med. Jeg ville aldri fått i meg noe som brenner lettere enn bensin kun for å få en liten, ekstra elektrisk oppkvikker som i grunnen er mer ødeleggende enn noe annet. Det er dessverre mange som tror at Amfetamin skal smelle måte som startgass/andre giftstoffer. Men dette vil være intenst, og vare kort. Det vil også overdøve effekten av selve amfetaminen. Det er muligens noe man vil merke lettere om man tar det intravenøst, og ikke nasalt men det er noe jeg advarer alle å gjøre på det sterkeste."

http://freak.no/forum/showthread.php?t=237197 - Tråden med informasjon om stimulanter. Den er enda ikke komplett, selvfølgelig. Hvis noen ønsker å legge til mer informasjon settes alle innlegg stor pris på! Er svært opptatt for tiden, og har derfor ikke like mye tid til å skrive slik som før, og beklager dette til de som ønsket flere innlegg i ulike tråder.

Håper det var til litt hjelp!

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy
[/COLOR]
Før i tiden fikk var det ikke uvanlig at noe speed hadde rosa skjær i seg eller en svak rosa farge. Kommer av ingrediensene brukt under framstilling Den type speed ble og sett på som et kvalitetstegn slik som andre ting i narkoverden som "rocks", "marsipan" osv osv. Så rosa pulver som det der derimot er enten pga. feil i produksjon og feil ingredienser, eller det som mest sansynlig er, det er gjort med vilje. Spes. på salg over internett vil rosa speed være noe folk vil fronte som kvalitet og henvise til 'pink champagne' og andre urbane myter. Funker helt sikkert greit, ingen som vil kunne fortelle deg hvor bra eller dårlig den er uten å prøvd den. All amfetamin er uansett kutta, og når de gjør noe så rosa med mengder stoff, så er det nok helt sikkert et rimelig ufarlig fargestoff som har kostet minst mulig
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hei.

Jeg får en liten prøvesmak av noe rosa amfetamin i neste uke. Dette skal komme fra en annerkjent vendor fra silkeveien og skulle ifølge feedbacken være veldig bra. Hva er det som gjør amfetamin rosa? Har det noe å si om kvalitet eller produksjon? Det er forresten en litt våt type (marsipan som noen kaller det), hvis det har noe å si.
Vis hele sitatet...
Rosa farge skyldes enten produksjonsfeil, eller at det rett og slett er tilsatt farge, noe jeg mistenker i dette tilfellet.

Hvis du har tenkt å skyte så ville jeg personlig tatt en aceton vask av produktet så forsvinner både fargen og endel biprodukter. Hvordan du gjør det finner beskrevet på forumet. Du vil mest sannsynlig miste noe av mengden, men det du mister er uansett bøff som du IKKE vil ha i blodbanen din.

Når det gjelder det spesifikke vendoren og produktet så ville jeg skrudd ned forventningene litt. Er visst helt OK kvalitet, men ikke noe 70% + greier.
Har igrunn ikke noe fornuftig å komme med, foruten om at lys rosa og lys blå er den garantert beste pepperen jeg har vert borti! Regner med det er tilfeldig, men nå vet du ihvertfall at det kan være bra, nett som alt annet
Bare litt nysgjerrig, har du fått testa den enda?
Sist endret av king123; 22. september 2014 kl. 16:30.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av king123 Vis innlegg
Bare litt nysgjerrig, har du fått testa den enda?
Vis hele sitatet...
Får ikke testa før på torsdag. Ligger på en trygg plass, men har ikke tilgang før den tid. Tenkte å kjøre på med en smell på 0,3 elns.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Får ikke testa før på torsdag. Ligger på en trygg plass, men har ikke tilgang før den tid. Tenkte å kjøre på med en smell på 0,3 elns.
Vis hele sitatet...
Kan ikke være mer enn èn uke siden jeg så deg skrive at du ikke skulle skyte mer, har jeg drømt?
Sist endret av Kalyx; 22. september 2014 kl. 22:15.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Kan ikke være mer enn èn uke siden jeg så deg skrive at du ikke skulle skyte mer, har jeg drømt?
Vis hele sitatet...
Mener du denne? Isåfall, så gjaldt det dolcontin.

Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det er det jeg helst vil unngå. Dolc rett i armen er farlig godt.
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=273143
Var den jeg mente ja.
Tolket det bare som at du mente alt jeg. Litt rart at du vil skyte amfetamin som har 75-100% biotilgjengelighet men ikke dolcontin som har så lav biotilgjengelighet oralt at man kan miste over halve effekten. Men det er bra at du setter deg noen små grenser uansett, så kudos for det.
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Kan ikke være mer enn èn uke siden jeg så deg skrive at du ikke skulle skyte mer, har jeg drømt?
Vis hele sitatet...
Håper du kommer med en oppsummering av hvordan den var. vært interessant å hørt hvordan rusen var i forhold til de andre
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Var den jeg mente ja.
Tolket det bare som at du mente alt jeg. Litt rart at du vil skyte amfetamin som har 75-100% biotilgjengelighet men ikke dolcontin som har så lav biotilgjengelighet oralt at man kan miste over halve effekten. Men det er bra at du setter deg noen små grenser uansett, så kudos for det.
Vis hele sitatet...
Å skyte amfetamin er noe helt annet enn å skyte dolcontin. Dolcontin skyter man bare fordi den har så lav biotilgjengelighet. Rusen er den samme, bare biotilgjengeligheten er høyere og den kommer fortere.

Amfetamin derimot, gir en helt annen rus når du skyter den kontra å snorte/droppe. Jeg vet ikke om du har prøvd å trykke pepper, men veldig mange som gjør det, går ikke tilbake til snorting/dropping.

Men jeg har mine grenser. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har satt en smell de siste 6 månedene.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hvis det er samme vendor som jeg tror, har jeg lest et rykte som gjør meg litt skeptisk, men hvorfor ikke sende han en melding og spør hvorfor den er rosa? Hvis han ikke har en god grunn er det generelt ikke en fyr jeg ville kjøpt fra igjen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Ble ingen smell, siden jeg valgte å dele denne 0,5'eren med en vennine. Men vi er begge enige i at dette er bedre enn det man vanligvis får tak. Har selvfølgelig prøvd bedre, men skal ikke klage når det er en liten sjanse for at man har brukt noen lapper på en slags random blanding av ukjent pulver med litt amfetamin i, og man kan jo ikke akkurat sende inn klage til forbrukerradet. Man kan jo gå hardt mot hardt, men det ender som regelt stygt. Hvis noen selger deg fettsjit, så la være fremover å kjøpe fra vedkommende og informer alle i miljøet ditt om vedkommende. Gjelder selvfølgelig ikke ved kjøp av random pushere fra gata, men benytter du deg av de, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke synes synd på de som blir bøffet.
Sist endret av Mexxy; 26. september 2014 kl. 02:18.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det skal være god kvalitet i følge vendor og feedback, og det var marketsført som vanlig amfetamin. Men jeg trodde methamfetamin var mer krystallisert. Eller kan det være en blanding av vanlig pepper og meth?

Men hvis det er meth som ikke er vasket/filtrert skikkelig, ville det være veldig risikabelt å skyte dette kontra vanlig pepper?
Vis hele sitatet...
Metamfetamin blir ofte markedsført som amfetamin, og folk flest opplever den som bedre enn vanlig makka, da den gir en litt kraftigere og lengre rus og ett mer rush, kontra amfetamin som i ren form gjør deg stort sett kun våken, meth kommer som regel som pulver i Europa og ikke krystallisert, amfetamin i Norge er også ofte utblandet i meth for å få kjøpere til å tro at dem har kjøpt god amfetamin, metamfetamin er også billigere å produsere. Det ble Ifjor beslaglagt mer metamfetamin enn amfetamin i Norge.
Sier bare, kynisk bransje...
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Ble ingen smell, siden jeg valgte å dele denne 0,5'eren med en vennine. Men vi er begge enige i at dette er bedre enn det man vanligvis får tak. Har selvfølgelig prøvd bedre, men skal ikke klage når det er en liten sjanse for at man har brukt noen lapper på en slags random blanding av ukjent pulver med litt amfetamin i, og man kan jo ikke akkurat sende inn klage til forbrukerradet. Man kan jo gå hardt mot hardt, men det ender som regelt stygt. Hvis noen selger deg fettsjit, så la være fremover å kjøpe fra vedkommende og informer alle i miljøet ditt om vedkommende. Gjelder selvfølgelig ikke ved kjøp av random pushere fra gata, men benytter du deg av de, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke synes synd på de som blir bøffet.
Vis hele sitatet...
Hmm, ca 0,25 på hver da, for meg hadde det sikkert kicka noe jævlig, da jeg ikke har rørt det på hvertfall 1 år om ikke mer. Skøyt du det? Hvor lenge varte det?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av king123 Vis innlegg
Hmm, ca 0,25 på hver da, for meg hadde det sikkert kicka noe jævlig, da jeg ikke har rørt det på hvertfall 1 år om ikke mer. Skøyt du det? Hvor lenge varte det?
Vis hele sitatet...
Vi snorta det bare. 0,25g er alt for lite til å begynne å ty med nåla. Har stor respekt for den spisse lille tingen og bruker den bare en sjelden gang når det virkelig er verdt det. Og både jeg og venninen min er typen som tolerer store mengder amfetamin, selv om vi begge bruker det bare en sjelden gang. Vi blir rolige og merker sjeldent noe nedtur heller (Selvfølgelig går det nedover etterhvert, men mange forbinner ordet "nedtur" med en negativ og ubehagelig opplevelse med rus).

Det varer vel ennå til en viss grad. Tok det rundt 9-tiden igår kveld. Men vi poppa også en "blue superman" (XTC-pille med bare ren MDMA ca 160-180mg i per tablett) hver utover kvelden, snorta litt oxycontin og tok oss noen trekk. Vi satt oppe hele natta og prata om alt mulig. Føler meg i helt fin form nå, selv om jeg ikke har sovet og ikke har mer. Har jo seff noen rivotriler hvis nerver skulle dukke opp utover dagen pga manglende søvn, men jeg trenger de sjeldent.

Eneste grunnen til at jeg anskaffet denne halve grammern, var fordi jeg fikk den nesten gratis, siden det var en slags "sample", så "hvorfor ikke" tenkte jeg og slo til. Gratis pepper sier man sjeldent nei takk til.
Sist endret av Mexxy; 26. september 2014 kl. 08:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hørtes jo ut som en artig natt .
Ja det var kanskje litt lite, aldri vært på nåla så det er ukjent for meg.

Greit og ha litt rivo liggende, jeg har alltid fått en helvetes nedtur de få gangene jeg har tatt det, men folk reagerer jo helt forskjellig..

oxycontin høres kjent ut, en slags sterk smertestillende?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av king123 Vis innlegg
oxycontin høres kjent ut, en slags sterk smertestillende?
Vis hele sitatet...
OxyContin (Oksykodon) er et semi-syntetisk opioid. Så ja, det er et sterkt smertestillene preparat. Ca. 50% mer potent enn morfin (F.eks 20mg oksykodon tilsvarer 30mg morfin).
Hvis jeg rent hypotetisk skulle begynt å selge speed,så hadde jeg blandet i rosa konditorfarge etter å ha lest denne tråden.Gjerne tatt en hundrelapp mer for den og.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hvorfor konditorfarge? Og kutte den ned? Dette skulle visstnok være skikkelige saker.

Men uansett, vil denne rosa fargen gjøre det mer risikabelt å skyte denne peppern? Tenker særlig hvis den er kutta med paralgin forte (kodein er farlig å skyte). Men hvorfor kutte ned med paralgin forte som kan være potensielt dødelig hvis man skyter det?

Som sagt, så kommer dette fra en annerkjent vendor med god feedback både på denne varen og alt annet han selger. (Merk: Silkeveien).

Her er et bilde:

http://i59.tinypic.com/2elrzfp.jpg

Bruker ikke pepper så ofte (eller andre ting for den saks skyld), så er mer forsiktig med hva jeg gjør, siden jeg har andre ting i livet mitt nå som er viktigere enn rus.

Så derfor spør jeg for å være sikker på at jeg ikke går på en smell som kan sette ting ellers i livet mitt på spill (familie, utdanning, aap, osv).

Holder rus til en av og til ting nå.
Vis hele sitatet...
Det kan være veldig bra eller det kan være noen som utgir seg for at det skal være bra. Prøv og finn det ut
Har selv vært borti rosa pepper en del år tilbake, som regel vært veldig bra nesten for bra vil jeg si, glad jeg er ferdig med et søplestoffet der, men det er jo min mening da!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Den var god. Har testa to andre typer etter jeg prøvde rosaen, en marsipan og en vanlig type, og rosaen var mye bedre enn begge.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hvordan var den?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hvis jeg rent hypotetisk skulle begynt å selge speed,så hadde jeg blandet i rosa konditorfarge etter å ha lest denne tråden.Gjerne tatt en hundrelapp mer for den og.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du den er rosa i utgangspunktet?