Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 560
Skal sies at jeg har hatt en liten mikrodose på 0,7 før, men kjente ikke mye. Skal nå i helgen ta 2 gram sammen med noen kompiser jeg stoler på. Hva burde jeg forvente å var forberedt på? Noen forslag?
Finnes såpass mange guider her inne og andre steder at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Ang. disse kompisene, du stoler på dem ja, men hvor mange er de ? Bør ikke være så mange, og dessuten; hvilket forhold har de til hverandre ? Dersom f.eks. to av dem ikke kjenner og eller liker hverandre kan truren farges av det i ulike grader.
Sist endret av [protus]; 5. oktober 2023 kl. 23:33.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
I min erfaring doserer de som har vist eller selv mener de tåler å spise ferske eller tørkede fruktlegemer for lite.

Psilocybe sopper også nok typen psilocybe cubensis er rangert lavt på analyse av skadelighet, og de midlertidige skadene og risiko som oppstår, subjektivt og relativt referert, er selvstendig uten andre faktorer, ikke av en karakter som går i retning av permanent og ubøtelig kostnad, men mer som noe du glemmer eller vokser litt av, enten ubevisst eller bevisst

2-3g bør være ok for en førstegangs prøver hvis man selv ønsker å oppleve mest mulig effekt, for normale cubes

Edit: og så kan du oppleve helt magiske ting litt over kanten heller enn under

Mo
Sist endret av meaculpaUIO; 5. oktober 2023 kl. 23:46.