Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1332
Har nå ergret meg over dette i laaang tid!
Når man trykker på mail knappen i msn(det lille brevet)så åpnes det i IE.
Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bytte det til f.eks Firefox?

Har lett så godt jeg kan gjennom msn for å finne det, men uten hell. Kan jo også være at det er litt for tidlig på dagen for meg å drive på med sånt der jeg trenger skjerpede sanser

Mvh Yellowpillow
Husker jeg knota for å få til det selv. Jeg tror ikke det er mulig. Det var iallefall ikke det når jeg prøvde det ut.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg tror faktisk ikke det er mulig og gjøre.
Har selv irritert meg over dette!

MSN er et Microsoft produkt, derfor er det låst til Internet Explorer.
Må vel sette firefox som standard nettleser.
Slike linker åpnes automatisk i din standard nettleser, enten det er IE, Opera eller FF

Ser ut som jeg overvurderte MS ja.
Sist endret av Unsub; 2. mars 2009 kl. 11:00.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Nubeland Vis innlegg
Må vel sette firefox som standard nettleser.
Slike linker åpnes automatisk i din standard nettleser, enten det er IE, Opera eller FF
Vis hele sitatet...
Dette hjelper ikke.
Mailen åpnes automatisk i IE, uansett standard-nettleser i systemet.
Haha så enig, første man til og finne på noe smart?
Man kan vell egentlig ikke forvente at MS gjør noe for noen andre firmaer. De må jo i rettsak bare for at folk skal få velge hvilken nettleser de vil ha når de kjøper pcen...
Kanskje deg går an å endre i regedit?
Takker turbolego
Herlig! Det første programmet er å anbefale, man trenger ikke WLM pluss og det er ikke store instalasjons prossesen
Skal ikke være nødvendig med ekstra programvare for å åpne hotmailen med opera ihvertfall. Tror jeg fiklet litt med innstilingene på opera/msn så den åpner det i opera.
Har hatt dette problemet selv. Men etter en stund ble plutselig alle linker åpnet i FF.
Øøø, på meg så åpner det seg i google chrome, og det er min standard nettleser.
Ja, men hvis du trykker på e-postknappen så åpnes den i IE. Vanlige linker kan man få åpnet i standar nettleser, men e-post åpnes i IE.
Åpnes ihvertfall automatisk i Opera til meg. Nyeste Messenger, nyeste Opera satt som standard nettleser. Jeg har ikke gjort noe spesielt..
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ja, men hvis du trykker på e-postknappen så åpnes den i IE. Vanlige linker kan man få åpnet i standar nettleser, men e-post åpnes i IE.
Vis hele sitatet...
Ehh, jo, jeg trykka på e-post knappen..
Den ligger under "HKEY_CLASSES_ROOT - CLSID - xxx xx xx xx - LocalServer32 - (Default). " hos meg.

..firefox forstår dog ikke strengen msn opprinnelig gir til IE, uten en mer spesifik kommando.

Ettersom både Opera, og Chrome tar den, antar jeg de tolker dette bedre enn FF.
I nyeste WLM så kan du velge hvilken nettleser du vil bruke, men det er også det eneste som er bra med den. Jeg bruker fortsatt WLM 8.5 med msn plus og discovery live. funkjer fjell.
WLML er kun god etter noen heftige addons. MSN Plus og aPatch.
Har ikke peiling på hvordan jeg gjorde det... men min åpner automatisk i chrome, så ja, det er mulig.
Sitat av bJQRN Vis innlegg
Haha så enig, første man til og finne på noe smart?
Vis hele sitatet...
Use digsby!
www.digsby.com