Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1670
jeg tok lsd 2 dager etter min første lsd trip men den gangen følte jeg ingen ting bare irritert nakke og var ukomfertabel
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg ikke husker feil er ca. to uker eller lengre sweetspotten for å miste toleranse på LSD og sopp.


Vil si at det egt bare er heldig for dem som bruker LSD at det tar moderat tid å miste toleranse for den drugen, fordi det er en drug som bør holdes hellig og for planlagte opplevelser, og ikke noe man tar yolo i hverdagen.

Lykke til TS, ta deg en pause og om du enda er sulten for å trippe , bruk heller pausen din på å planlegge en enda bedre trip
Du følte ikke noe den andre gangen, men første gangen var bra? Det gir mening det. Brukte du samme dosering den andre gangen også?

Vent minimum 3 mnd mellom hver trip, helst mer. Helst så lenge som mulig dersom du kun gjør det for moro skyld.
Trådstarter
49 1
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Du følte ikke noe den andre gangen, men første gangen var bra? Det gir mening det. Brukte du samme dosering den andre gangen også?

Vent minimum 3 mnd mellom hver trip, helst mer. Helst så lenge som mulig dersom du kun gjør det for moro skyld.
Vis hele sitatet...
nei 3x dosen første gang var det rundt 125ug og den andre gangen var det rundt 400ug
Nesten litt rart. Folk er forskjellig, heldigvigvis ��
Trådstarter
49 1
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Du følte ikke noe den andre gangen, men første gangen var bra? Det gir mening det. Brukte du samme dosering den andre gangen også?

Vent minimum 3 mnd mellom hver trip, helst mer. Helst så lenge som mulig dersom du kun gjør det for moro skyld.
Vis hele sitatet...
første gang var helt utrolig
vent en måned, 2-3 uker fungerer sikkert det også men en måned minst, helst.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du tatt 400 ug med LSD så kan jeg nesten love deg verden hadde spunnet mer enn bare en irritert nakke og en ukomfortabel følelse.
Vent helst et par tre uker i mellom, men det er ikke sånn at man ikke føler noe om man tar de tettere på hverandre men litt toleranse vil man bygge over tid ved tett tripping.
Beste effekten er om man bruker dette som noe til helt spesielle anledninger.
At du ikke kjente 400mikrogram, da har du enten blitt bøffa eller så er de oppbevart feil så det ikke var noe virkestoff igjen.
Den tiden 'back in the day' nåe jeg holdt på med slikt så hendte det vi kjørte tett, men en dobling av dosen gikk aldri upåaktet hen.
Trådstarter
49 1
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Vent helst et par tre uker i mellom, men det er ikke sånn at man ikke føler noe om man tar de tettere på hverandre men litt toleranse vil man bygge over tid ved tett tripping.
Beste effekten er om man bruker dette som noe til helt spesielle anledninger.
At du ikke kjente 400mikrogram, da har du enten blitt bøffa eller så er de oppbevart feil så det ikke var noe virkestoff igjen.
Den tiden 'back in the day' nåe jeg holdt på med slikt så hendte det vi kjørte tett, men en dobling av dosen gikk aldri upåaktet hen.
Vis hele sitatet...
jeg følte bare ubehag ingen tripping han sa det var 200 mikrogram i hver tab jeg tok 1 følte ingenting også tok jeg den andre(som gjorde jeg følte velding ubehag)
Det tar to uker for at toleransen resettes.

Du burde ha følt noe. Tviler på noen her kan komme med en logisk forklaring på hvorfor du hadde akkurat din opplevelse på din andre reise på lsd.

Sitat av pollen Vis innlegg
jeg følte bare ubehag ingen tripping han sa det var 200 mikrogram i hver tab jeg tok 1 følte ingenting også tok jeg den andre(som gjorde jeg følte velding ubehag)
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du å ta 125 mcg på trip nr 1 når du fikk 200 mcg lapper?
Sist endret av IneartheDx; 12. oktober 2023 kl. 16:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
49 1
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det tar to uker for at toleransen resettes.

Du burde ha følt noe. Tviler på noen her kan komme med en logisk forklaring på hvorfor du hadde akkurat din opplevelse på din andre reise på lsd.



Hvordan klarte du å ta 125 mcg på trip nr 1 når du fikk 200 mcg lapper?
Vis hele sitatet...
125mcg fikk jeg fra en kompis (samme som trip sittet meg første gang) og han køpte 200 mcg lapper dagen etter
Anonym bruker
"Rik Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pollen Vis innlegg
125mcg fikk jeg fra en kompis (samme som trip sittet meg første gang) og han køpte 200 mcg lapper dagen etter
Vis hele sitatet...
De siste lappene har enten vært bøff eller oppbevart feil så det ikke var noe virkestoff igjen.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vits med det da? Bare ta 1 skikkelig trip psykedelika er fint, men blir jævlig slitsomt også etter 6 timer med turing. Fleinsopp er mer lættis!
Trådstarter
49 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vits med det da? Bare ta 1 skikkelig trip psykedelika er fint, men blir jævlig slitsomt også etter 6 timer med turing. Fleinsopp er mer lættis!
Vis hele sitatet...
har letet etter flein hele sesongen i beitemarker 6/7 om morningen finner aldri flein :/
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det finner man fort ut av, jeg hadde en god del syre liggende, jeg ble grådig og det ble fort litt for mye, trippa vel en drøy uke med ulike doser. I min erfaring så ble jeg litt mett på det hele selvom det var gøy. Jeg venter gjerne en god stund for å få mest ut av det
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD er noe dritt, kan aldri være helt sikker selv med test om det er ordentlig. Sopp er sikrere, potensiell høy eufori, visuelt også en klar vinner, samt om du har tatt for lite er det mye enklere å dosere opp pga varigheten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD er noe dritt
Vis hele sitatet...
En manns dritt er den nestes middag
Sitat av pollen Vis innlegg
jeg tok lsd 2 dager etter min første lsd trip men den gangen følte jeg ingen ting bare irritert nakke og var ukomfertabel
Vis hele sitatet...
Jeg får også vond nakke av LSD, en av grunnene til at jeg ikke tar LSD. Det må være noe med at muskler blir anspente ellerno
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg får også vond nakke av LSD, en av grunnene til at jeg ikke tar LSD. Det må være noe med at muskler blir anspente ellerno
Vis hele sitatet...

Det kan ha å gjøre med renhet for akkurat den syra du har skaffet deg.
Men dette er en akademisk diskusjon.
Andre rapportererer f.eks. pulsering i kjeven el.
Alle som har lyst / er nyskjerrig bør prøve å tøye ut på god cannabis og tilogmed som del av en sopptur
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Alle som har lyst / er nyskjerrig bør prøve å tøye ut på god cannabis og tilogmed som del av en sopptur
Vis hele sitatet...
Yin yoga på tripp er så behagelig