Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 501
Jeg kan ikke skrivelange innlegg i phpbb forum....

I alle andre typer forum kan jeg skrive lange innlegg. Med lange så mener jeg over ca 10-15 linjer med tekst. Ikke maskinen min det er noe galt med, da jeg får det til på andre trådløse nett enn mitt eget. Har denne routeren:

http://x-micro.com/wlan-11g-brouter54.htm

Noen råd om hva jeg kan gjøre for å få det til å virke?
Trådstarter
Eller for å si det på en annen måte: hva ville dere gjort for å løse problemet hvis dere var i min situasjon? Firmware, evt noen brannmurinnstillinger?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hva skjer når du skriver lange innlegg da? Hvis du bruker proxy, prøv å ta den vekk. Hvis du ikke bruker proxy, prøv å sett den på.

Har sett et lignende problem tidligere og da gikk det i orden med å trikse med proxy-innstillingene.
Trådstarter
For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva en proxy er, men ifølge denne siden er det en slags nettverksserver? Da har jeg det vel ikke.