Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1346
Jeg har ordnet meg en ny hotmailkonto, og lurer på om det går ann å inportere mailer som jeg allerede har fra den gamle kontoen og over til den nye?

Eller må jeg sende en og en mail til den nye kontoen fra den gamle, i så fall vil det ta laang tid...

Takker for hjelp.
tror du må sende alle ja. kan du ikke bare merke alle og videresende?
Trådstarter
Sitat av eclipze Vis innlegg
tror du må sende alle ja. kan du ikke bare merke alle og videresende?
Vis hele sitatet...
Nei, fines ingen funksjon for å gjøre dette..
Tidligere kunne du iallefall bruke outlook til å hente ned epost fra hotmail, men husker dette ble sperret og vet ikke om det fungerer lengere.

Isåfall er det jo easy peasy å hente ned mailene og lagre de i et arkiv lokalt, eller merke alle og videresende fra outlook.
Om du skal ha backup av mailen, så tror jeg du kan laste ned en egen "hotmail applikasjon" og ta backup med den
Jeg fikk i hvertfall tilbud om å instalere hotmail klient når jeg instalerte live messenger
du kan jo merke hele siden med mail hvis du trykker på ruten over rutene før mailen, kommer fortsatt til å ta litt tid hvis du har mange sider med mail da
Hotmail har nå fått pop3-konto (pop3.live.com tror jeg)

Sett opp den gamle hotmailkontoen din i Outlook/Thunderbird/whatever. Merk alle epostene, og videresend til din nye hotmail-konto. Husk å merk av for "La meldingene ligge på serveren" i epostklienten din, siden den vil slette alle epost som ligger på serveren som default.

P.S: Det vil ikke fungere å sette opp begge hotmailkontoene dine i en epostklient og dra dem over fra den gamle adressen din til den nye, siden mail blir lagret lokalt med pop3-protokollen.
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Hotmail har nå fått pop3-konto (pop3.live.com tror jeg)

Sett opp den gamle hotmailkontoen din i Outlook/Thunderbird/whatever. Merk alle epostene, og videresend til din nye hotmail-konto. Husk å merk av for "La meldingene ligge på serveren" i epostklienten din, siden den vil slette alle epost som ligger på serveren som default.

P.S: Det vil ikke fungere å sette opp begge hotmailkontoene dine i en epostklient og dra dem over fra den gamle adressen din til den nye, siden mail blir lagret lokalt med pop3-protokollen.
Vis hele sitatet...

Outlook støtter ikke hotmail lenger, bare gmail osv. jeg er ganske sikker på at hotmail har et eget program eller noe lingnende for dette.

Kanskje du kan bruke outlook hvis du la til en hotmail acc for lenge siden, men det funker ikke å legge til nå
Sist endret av Chmarkussen; 9. oktober 2009 kl. 11:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Chmarkussen Vis innlegg
Outlook støtter ikke hotmail lenger, bare gmail osv. jeg er ganske sikker på at hotmail har et eget program eller noe lingnende for dette.

Kanskje du kan bruke outlook hvis du la til en hotmail acc for lenge siden, men det funker ikke å legge til nå
Vis hele sitatet...

Windows Live Mail gjør susen her!
Jo, hotmail støtter oulook. Basta bom.
Sitat av reklame Vis innlegg
Windows Live Mail gjør susen her!
Vis hele sitatet...
Enig med den. Windows Live Mail er samme opplegget som Outlook, bare beregnet for Hotmail. Bruker det selv..