Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1290
http://tn3-2.deviantart.com/fs18/300W/i/2007/151/f/c/0016B_by_filty.jpg http://tn3-2.deviantart.com/fs18/300W/i/2007/151/b/e/0013_by_filty.jpg http://fc02.deviantart.com/fs16/i/2007/147/3/0/0028A_by_filty.jpg



pokak.
Fine bilder, fikk KP-et jeg hadde liggende, selv om det i midten der er litt sært og vanskelig. Blir forstyrra av bakgrunnen...
Trådstarter
28 0
takker.

ja, når du nevner kan det være litt vanskelig.
jeg måtte ha med kua i bakgrunnen. var så fin og god.
evig fete bilder, eneste negative er at på bildet i midten burde bilde verttatt mere fra høyre slik at du kommer mer direkte på planten
PS: oppløsningen sugde

EDIT: så skulle du fått med bena på Kua
Sist endret av Evelen2; 28. juni 2007 kl. 05:12.
Trådstarter
28 0
takk for kommentar.

ja, er nokså enig med deg.
i både om blomsten og kua.
Jeg likta faktisk det nederste veldig godt, mest fordi jeg ikke ser hva det er bilde av, og det gjør det spennende. Et rør, en gammelmønstrete pute og en oppned-paraply?

Kubildet burde vært svarthvitt, selv om jeg har sett det også ti milliarder ganger før.
Fine bilder.
Det virket som om kua fikk det litt trangt på bildet ditt, du burde prøvd å fått liiitt mer luft over hodet og fått med labbene. Ellers fine farger, fikk sommerstemning av det!
Utsnittet på bilde nr. 2 (blomsterbildet) var litt rart, du burde kanskje prøvd en annen vinkel? Ellers var det litt stilig med den bakgrunnen allikevel, synes jeg.
Det nederste bildet aner jeg ikke hva er, sett bort ifra at jeg er en paraply og slikt, men jeg likte det. Du fikk til en litt mystisk stemning over det, godtgodt.
Epinosa: Har kuene labber i Trondheim?

Jeg likte veldig godt fargene på 1en og stemningen på 3en, men 2ern var bare rotete i mine øyne.
how original.
Finer bilder. Bakgrunnen på den blomsten var litt forstyrrende. Det nederste bildet forstod jeg ikke helt poenget med.
Stilige bilder, det må jeg si. Er også enig med Dontomaso, det nederste var kanskje det stiligste. Og kubildet fikk meg i sommerstemning...


Men det heter forresten ikke et par bilder når det er 3 bilder.

edit: synd at du ikke fikk med hele hodet på kua da...
Sist endret av bendiks; 28. juni 2007 kl. 14:56.
Trådstarter
28 0
takk for kommentarer

bilde #3 er tatt på min allerfavoritt cafè i haugesund, cafè moody. paraply, ett rør, og tapet. bilde #2 har vel som dere sier en rar vinkel, men jeg prøvde få med den vesle mauren og fine kua og alt sammen, og det var ikke så enkelt når de bevegde på seg hele tiden. bilde #1 er jo ett sommerbilde, så jeg tenkte det ville ta vekk litt av følelsen om jeg tok det i svarthvitt.

er fullt klar over at ett par ikke er 3, men så ble det nå slik.

mvh
elisabeth
Sist endret av miketh; 28. juni 2007 kl. 16:07.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Satan det der var jo bra!
likte kua best, selv om man fikk følelsen av at det ble litt for masse ku ala for trangt som Epinosa sa så likte jeg settingen med å fokusere på fjeset og la det ta mesteparten av bildet.

De to andre bildene var litt orginale, utenom det sisste som såg ut så et typisk bile man tar på fylla, vet ikke helt hvor kamera er..
Men du sku holdt det litt mer i ro og fokusert på noe mer enn det som er blitt gjort.

Ellers: Veldig bra!
Ojoj! steike bra bilder!

likte ku bildet best, til tross for att du kunne prøvd å fokusere på øynene, (lett for meg å si )

hva kamera bruker du?
Trådstarter
28 0
tusen takk, polkagrislaila. jeg visste hvor kamera var, og jeg fokuserte som bare det. men jeg har redigert farger og tullball på bildet slik at det skulle bli slik det ble fordi jeg liker det slik, og det er det som er viktigst.

lizzard; takker. jeg bruker for det meste canon eos 350d, men bruker også mye mitt fete digitale olympus som jeg ikke husker nøyaktig navnet på i øyeblikket, som det går ann å ta bilder under vann med.
Jeg må vel egentlig si meg uenig i det dere sier her inne, da jeg finner alle tre bildene ganske kjedelige.

Det eneste jeg må si at jeg liker er fargene på bilde 1, de var direkte nydelige! .. Om du hadde fått vekk båthavnen på venstre side hadde bildet blitt relativt bedre. Vinkelen falt også mye inn i smak, den skal du ha ros for!

Dermed må jeg være kritisk til bilde 2 og 3. Da disse ikke er noe annet enn noe jeg har sett tusen ganger før.
Det eneste positive jeg ser i bilde 2 er bakgrunnen, som jeg fant ganske fasinerende. Men objektet i bildet (blomsten) blir for dus.. Noe som ender med at jeg faktisk ikke vet hvor jeg skal se.

Bilde 3, der vet jeg ikke hva jeg skal si. Da jeg ikke så noe spesielt i det i det hele tatt. Så da dette hadde blitt en søppelkommentar - skal jeg heller holde den for meg selv.
Trådstarter
28 0
moichris: setter stor pris på din kommentar. takk. båthavnen liker jeg ikke noe særlig selv, men tør ikke prøve ta vekk med photoshop ellernoe imed at jeg ikke er flink med slik.
først nå la jeg merke til at det var en ku bak blomsten :P
Sitat av miketh
moichris: setter stor pris på din kommentar. takk. båthavnen liker jeg ikke noe særlig selv, men tør ikke prøve ta vekk med photoshop ellernoe imed at jeg ikke er flink med slik.
Vis hele sitatet...
Det er bra (: Sliter med samme greiene selv.. Å photoshoppe ting vekk ting er jeg virkelig dårlig på!