Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1240
Har nå fått meg ny TV, og tenker også på å kjøpe meg en X360. Men nå har jo også PS3 kommet på markedet. Men jeg er ganske sikker på at jeg skal gå for en X360, modde den og spille "gratis" spill. Men så har jeg lest litt rundt om "The red ring of death" Altså at X360 svikter og må bli sendt inn på reparasjon. Ved modding vil jo garantien gå ut og jeg må da kjøpe ny...

Det jeg lurer på da, er hvor stor er sjansen for at jeg får "The red ring of Death" på X360'en min, og er det noe jeg kan gjøre for å ikke få det?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
slapp av alle jeg kjenner som har moddet 360'n sin sjøl har ikke kommet i the red ring of death
Sist endret av Thagodfather; 12. juni 2007 kl. 22:36.
hvordan modder man en xbox360. Noen som har en sikker og god oppskrift
Er bare å flashe firmware på DVD-romen, er man litt oppegående er det umulig å drepe boksen.
Det er ikke større sjanse for at xboxen går i stykker hvis den er moddet. Men det kan jo skje og da har man som sagt ikke noen garanti.

Sjekk ut http://xbox360guide.wub.no/ veldig god norsk guide. hent de nyeste firmware versjonene hos xbins bare.

//J0ppe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Og får du de tre lysa finnes det måter å fikse dette på.. Fikk de for en uke siden, men nå spiller jeg forza2 online ^^
Kjøp en Xbox 360 Ferdig modda fra modnet.no:

http://www.modnet.no/index.php?cPath...3a42fa041ef955

Xbox 360 TV-Spillkonsoll - Pro m/iXtreme firmware
Dette er et modifisert microsoft produkt med ny og oppdatert firmware i dvd spilleren. Denne firmwaren gjør at du i tillegg til de vanlige funksjonene i xboxen, også kan spille av dual-layer plater (backups). Dette er perfekt for deg som ønsker å ta sikkerhetskopi av orginalplatene dine for deretter å kunne spille de av i 360 konsollen din.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 21. juni 2007 kl. 18:53.
Hvorfor gidde betale så enormt mye for noe som er såpass enkelt å gjøre selv?
ProXhimo's Avatar
Trådstarter
Vis det er garanti på det er det jo verdt det :P
Tja, garanti fra Microsoft får du neppe.
Garanti fra de vil ikke hjelpe stort om feks. hovedkortet ryker.

Tviler på at de gidder gi deg en helt ny konsoll.
Sist endret av Goophy; 21. juni 2007 kl. 19:25.
De må jo det hvis de har solgt deg noe med garanti...
spørs jo på hva garantien er.
garanti på modchippen deres eller at du senere fucker opp selve xboxen?