Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1785
Er det sant at Nrk 3 kommer ut til høsten?


Skulle sjekke om det finnes en serie på tv .. Og da så jeg at serien kommer .

På Nrk 3 ..
Sist endret av ElensarX; 7. juli 2007 kl. 22:58.
Jepp, første treff på google.
men det kommer ikke til å bli mange som får den inn. pga lite plass i bakkenett osv.. Regner med rundt et års tid før dette fikses.
Jeg så det også ^^
Planen er vel at den skal være med i det digitale bakkenettet fra starten av, og er sikkert også tilgjengelig via kabel/parabol fra høsten av.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hva kan nrk tilby når tv2 kjøper alle rettigheter? Jeg tipper nrk3 blir en overflødig kanal med svisj sendinger 23/7
som noen sikkert har fått med seg så forsvinner tv2 og tvN ut av listen med de 4 gratis kanalen, altså kun nrk igjen. Nrk lanserer da nrk3, som blir en slags kanal tilrettelagt for ungdommer, lokaltv, for lokalefolk så klart og nrk super, hittil ukjent.
NRK 3 er vel ment som en slags nyhetskanal på dagtid, og aktualitetskanal på kvelden. Med dokumentarer og debatter. Den vil vel også fyre en del sport (NRK er jo også tungt inne i Viasats Sport'n).
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Vi får krysse fingrene for at nrk snart får tippeliga dekning igjen, så man slipper å bestille flere titalls kanaler for å se Lyn eie det som er.
Lyn??????????????
NRK 3 skal dele sendetid med barnekanalen NRK setter opp. Og den kommer på det digitale bakenettet, det er naturlig at andre aktører tilbyr den snart etter dette...
▼ ... over en måned senere ... ▼
NRK 3 er ute på reklamer nå
FEM også, det er fra TV Norge:P
NRK3 blir en av de absolutt beste kanalen vi kan få tak i. NRK3 vil bli film og seriekanalen. NRK1 blir som før, NRK2 tar kultur og nisjeprogrammer og NRK3 skal sende heite filmer og serier. De har blant annet skaffet seg en avtale med HBO om ekslusiv visning i Norge av alt HBO lager to år fram i tid. For de ulærde så er det HBO som står bak Band of Brothers, The Sopranos, Six Feet Under, Oz, The Wire, Rome, Carnivalé, The Wire og Entourage. Med andre ord, alt fett dere har sett på det siste året.
Sist endret av TipeX; 2. september 2007 kl. 11:02.
Om jeg ikke husker feil, skal NRK3 sende Heroes. Det var på tide at en norsk kanal sender serien!
yay! håper nrk3 holder til forventningene. film og kvalitetsserier ftw
Er vel på tide at NRK kvitter seg med det dønn kjedelige pensjonist- og volvo stasjonsvogneierstempelet de har på seg uansett. NRK3 høres faktisk lovende ut.
nrk3 kommer imorgen, så får se om det blir noe bra
NRK3 blir en av gratis-kanalene da?
Sitat av Scr0tum
NRK3 blir en av gratis-kanalene da?
Vis hele sitatet...
Ja, så lenge du har en dekoder til det digitale bakke nettet.