Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 8237
Hei på deg Gothqueen. Det var jeg som svarte på din epost du fikk fra MessTV, og jeg var kanskje litt sarkastisk, men vi får mye dumme eposter her på MessTV og din epost synes jeg var litt sur og sippete. Jeg svarte greit på det angående MP4spilleren, men beklager det at jeg var veldig sarkastisk i måten jeg svarte på når det gjaldt beltet.

Men kopien av eposten som du gjenga i ditt første innlegg her på freakforum er ikke det du skrev i din epost til meg.

Det du faktisk skrev i eposten til meg var følgende:
"Men ellers vil jeg takke for det stilige beltet jeg fikk.
Bare syns jeg ikke kjenner noen som er så store at det passer."

Men du påstår i dette innlegget at du skrev :
"Men ellers vil jeg takke for det stilige beltet jeg fikk.
Bare synd det ikke passer til meg."

Du har altså endret det du skrev, og gjengir ikke korrekt det du skrev i din epost til oss.

Når jeg leste din epost i sin helhet så virket du som en som bare var ute etter å klage og sippe mest mulig, i stedet for at vi kunne forsøke å hjelpe deg, og når du også i tillegg klagde på at beltet var for langt. Hadde det enda vært for kort så skulle jeg forstått det.

For ordens skyld så må jeg si til alle her at vi har enda ikke fått tilbake verken MP4spilleren, eller beltet, slik at vi kan bytte det for deg. Det er nå den 26 juni, og du kontaktet oss den 8 juni.

Ha en fin dag, og takk for at du ser på MessTV.

Mvh Severin.
Sist endret av Severin; 26. juni 2007 kl. 12:21.
Dette blir bare bedre og bedre.
Dette må bare bli bedre.
Hvor er det man setter sånn abonemang på tråder?

Severin: Forsvarsposisjon i et offentlig rom, eh?
Trodde dere i Mess hadde alt klart forran mengder. Men dette stemmer vel ikke.
Ikke mtp hvordan dere kan skjelle ut folk som kunder hos dere, absurd!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Severin
Hei på deg Gothqueen. Det var jeg som svarte på din epost du fikk fra MessTV, og jeg var kanskje litt sarkastisk, men vi får mye dumme eposter her på MessTV og din epost synes jeg var litt sur og sippete. Jeg svarte greit på det angående MP4spilleren, men beklager det at jeg var veldig sarkastisk i måten jeg svarte på når det gjaldt beltet.

Men kopien av eposten som du gjenga i ditt første innlegg her på freakforum er ikke det du skrev i din epost til meg.

Det du faktisk skrev i eposten til meg var følgende:
"Men ellers vil jeg takke for det stilige beltet jeg fikk.
Bare syns jeg ikke kjenner noen som er så store at det passer."

Men du påstår i dette innlegget at du skrev :
"Men ellers vil jeg takke for det stilige beltet jeg fikk.
Bare synd det ikke passer til meg."

Du har altså endret det du skrev, og gjengir ikke korrekt det du skrev i din epost til oss.

Når jeg leste din epost i sin helhet så virket du som en som bare var ute etter å klage og sippe mest mulig, i stedet for at vi kunne forsøke å hjelpe deg, og når du også i tillegg klagde på at beltet var for langt. Hadde det enda vært for kort så skulle jeg forstått det.

For ordens skyld så må jeg si til alle her at vi har enda ikke fått tilbake verken MP4spilleren, eller beltet, slik at vi kan bytte det for deg. Det er nå den 26 juni, og du kontaktet oss den 8 juni.

Ha en fin dag, og takk for at du ser på MessTV.

Mvh Severin.
Vis hele sitatet...
Kundebehandlere skal:
* Være hjelpsomme
* Hjelpe kundene (Det er derfor dere er der)
* Oppføre seg som folk
* Behandle kundene seriøst.
* Oppføre seg motsatt av det du har gjort.

Begynner du å ta poenget?
Sikkerhetsklarert
haha dette tar kaka..

Hvor ligger det noen stor forskjell i om "beltet er for stort" eller "beltet passer ikke meg"

Uansett hvordan du tolker en mail inn til support, og om du har en aldri så dårlig dag på jobb så skal ikke det gå utover kvaliteten på svaret du sender tilbake. Men det vet du vel.
Alle "kundebehandlere" kan ha en dårlig dag, og det var nok bare en av de dagene, slikt kan skje, rubicon er bare mellom firmaet her, de gir pr for produktene som giis bort.
synes også gothqueen fikk et godt svar når det gjelder mp3 spilleren, og jeg forstår virkelig ikke poenget med å klage på en GAVE?

Jeg gir ofte bort gaver til mine kunder, feks en kunde som i forbifarten fortalte att han skulle bli far og trengte styling til stv bil, da har jeg sendt han noen gaver, hvis jeg da får ett negativt svar om att det var en stygg farge elns så blir jo jeg ganske irritert.


Når det gjelder og unngå slike ting i fremtiden så er det lurt å lukke e-mailen i 10 minutter og roe seg ned i mellom tiden, jeg kan bli veldig forbannet av natur så slike ting er for meg helt livsnødvendig heldigvis er det sommer nå så alt er lyst å vakkert

men back.to.point: Rubicon skulle tatt en timeout å forstått att sarkasme ikke er noe som må forekomme i kontakt med kunder eller tjenestekjøpere.
Tror du Severin att han får særlig lyst til å følge med på konkuransene deres i fremtiden?
Man burde også tenke på att alt kan havne på internett og derfor er nå hele freakforum innformert om deres behandling av tjenestekjøpere.

Ellers så skal vel firmaet som importerer disse produktene ta ansvar for reklamasjoner og det er derfor ingen vits i å overfortelle og klage om hvor mye som var galt med produktet til en mellommann.

poenget er altså: avogtil er det beste og telle til ti og ikke la alt du tenker inni deg komme ut igjennom fingrene og på tastaturet.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Tang0
Alle "kundebehandlere" kan ha en dårlig dag, og det var nok bare en av de dagene, slikt kan skje, rubicon er bare mellom firmaet her, de gir pr for produktene som giis bort.
synes også gothqueen fikk et godt svar når det gjelder mp3 spilleren, og jeg forstår virkelig ikke poenget med å klage på en GAVE?
.
Vis hele sitatet...
Dette var heller ikke en gave, det var et lotteri/konkurranse. Du kan sammenligne det med å klage på at Norsk Tipping sier at man vinner 1 million men utelater å nevne at det er snakk om Yen.

Dette er helt latterlig dårlig kundebehandling, og bekrefter i grunn alle fordommer om de som jobber i SMSTV-bransjen.
Vel jeg skrev jo at jeg beklaget at jeg var så sarkastisk.
Men når Gothqueen ikke gjengir sin epost korrekt, så er det vel greit å fortelle dette?


Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV.
Litt OT: Hehe, GothQueen, dra til Severin klokka fem du.. Da er det bare en time til klokka er sex.. (Et av Severins favorittsitater, "Kom til meg klokka fem, så har vi en time til sex." , tatt fra tvnorge.no) Synes kundebehanliga var helt på trynet jeg.
Sitat av nso
Dette var heller ikke en gave, det var et lotteri/konkurranse. Du kan sammenligne det med å klage på at Norsk Tipping sier at man vinner 1 million men utelater å nevne at det er snakk om Yen.

Dette er helt latterlig dårlig kundebehandling, og bekrefter i grunn alle fordommer om de som jobber i SMSTV-bransjen.
Vis hele sitatet...
Når jeg sier gave så mener jeg jo beltet i denne saken.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Severin
Hei på deg Gothqueen. Det var jeg som svarte på din epost du fikk fra MessTV, og jeg var kanskje litt sarkastisk, men vi får mye dumme eposter her på MessTV og din epost synes jeg var litt sur og sippete. Jeg svarte greit på det angående MP4spilleren, men beklager det at jeg var veldig sarkastisk i måten jeg svarte på når det gjaldt beltet.

Vis hele sitatet...


Severin, selv om hun var litt sur og sippete, er det ingen måte å svare en kunde på.
Har aldri likt messTV selv. Alt går om og om igjen. Like kjedelig hver gang ^^
Sitat av Severin

Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV.
Vis hele sitatet...

Nå er vel tiden inne for å slutte å skrive dette på slutten av hvert innlegg?
Sitat av Stickyshift
Severin, selv om hun var litt sur og sippete, er det ingen måte å svare en kunde på.
Har aldri likt messTV selv. Alt går om og om igjen. Like kjedelig hver gang ^^
Vis hele sitatet...

Jeg skrev at jeg beklaget at jeg var litt sarkastisk, men synes det var rart hun klagde på at beltet var for langt. Hadde det vært for kort, så hadde jeg skjønt det hvis hun hadde vært misfornøyd.
Det er ingen tvang å se på MessTV, men det virker jo som om alle dere ser på det allikevel.

Ha en fin dag og takk for at du ser på MessTV.
(Vil ha med dette hver gang, fordi kravet om å være høflig er jo så sterkt, og dessuten så mener jeg det også)
Sist endret av Severin; 26. juni 2007 kl. 13:04.
Gleder meg til å se konklusjonen

Edit:
Ikke dra oss alle under èn kam Severin.
Jeg kan gjerne tenke meg en form for kompansasjon for det jeg har brukt på bare mess i fylla. Så ikke kom å si at vi liker det!
Sist endret av tomiz; 26. juni 2007 kl. 13:05.
Første gang jeg leste epost svaret ditt, Severin, tenkte jeg at det enten måtte være en psykopat eller en blond kis som skrev det. Så sjekket jeg på tvnorges nettsider, og oi sann, du var jo blond!

(Ikke ta dette innlegget så veldig alvorlig.. )
Sitat av tomiz
Gleder meg til å se konklusjonen

Edit:
Ikke dra oss alle under èn kam Severin.
Jeg kan gjerne tenke meg en form for kompansasjon for det jeg har brukt på bare mess i fylla. Så ikke kom å si at vi liker det!
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg skrev : "Det er ingen tvang å se på MessTV, men det virker jo som om alle dere ser på det allikevel."
Jeg påsto ikke at noen av dere likte det.
Sist endret av Severin; 26. juni 2007 kl. 13:14.
Ehy, du kom til oss. Ikke motsatt
Velkommen!
For en fantastisk tråd! Ikke bare får man fortalt at de som jobber med mess-tv er klovner, severin kommer faktisk inn hit og viser oss hvor ille det står til. Godt jobbet!

Til trådstarter; Jeg nekter å tro at alle som jobber i rubicon har like lite mellom ørene som det severin har så var jeg deg ville jeg tatt dette opp med noen høyere oppe i systemet. Det vil garantert få noe å si for severin (neppe mer enn en irettesettelse fra ledelsen, men de vil bli gjort oppmerksom på hans ekstremt useriøse måte å jobbe på!) legg gjerne med en link til denne tråden!

Og er du heldig vil kanskje rubicon redde det de har igjen av ære og sender deg kansje en mp3 spiller som virker (og kanske også et belte som passer)
Hehe, takk for hyggelig innlegg. Gothqueen har ikke sendt oss tilbake noen av premiene ennå, men når/hvis hun gjør det så bytter vi selvsagt. Det er jo bare 18 dager siden hun klaget, så hvis hun har sendt den, så får vi den nok snart i posten.

Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV.
Sist endret av Severin; 26. juni 2007 kl. 13:32.
Er vel mer det at han er ute etter litt snik-reklame.

Burde ha stått "Sist endret av Administrasjonen" i stedet for Severin.
"Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV." er noe som dog hører til programmet.

Ikke mye konstruktivt som kommer opp vertfall, takk!
Sitat av Cikey
og kanske også et belte som passer
Vis hele sitatet...
Tror du det? De må jo ha experthjelp til det:P haha
Sitat av tomiz
Er vel mer det at han er ute etter litt snik-reklame.

Burde ha stått "Sist endret av Administrasjonen" i stedet for Severin.
"Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV." er noe som dog hører til programmet.

Ikke mye konstruktivt som kommer opp vertfall, takk!
Vis hele sitatet...
Tja, at severin tror dette er god PR ser jeg ikke bort i fra. Jeg tror forsåvidt også at flere Freaker kan bli fristet til å se på mess-tv neste gang, for å få seg en god latter, men jeg tror kanskje terskelen for å delta i konkuransene, om mulig, er blitt høyere...

Fullogga; Godt poeng Men de har sikkert noen venner i området som kan hjelpe dem...
Jobber med salg og kundeoppfølging selv, og dette svaret er rett å slett horribelt. Samme faen hvor frekk, sinna eller spydig kunden er så skal han svares høflig. Det ække alltid så enkelt, men det går jo nesten ann.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Jeg var da ikke sååå frekk i mailen jeg sendte til Mess ^^,
Bare litt forbanna på en spiller som fungerte best som bokstøtte!
(HoHo!)

Men nå har det ordnet seg vettu!
I dag fikk jeg en telefon fra en mann i Rubicon, som var så hyggelig, serru! (<- fjortiss språk, wiii!)
Så nå skal jeg bare returnere spilleren til dem, og få en ny en.
En som nok kan spille mer en tre sanger før batteriet går tommt, og som jeg slipper å holde på ledningen for å lyden ikke skal forsvinne.
Kanskje jeg til og med kan spille videoer på den? :-O

Det var forresten en MP4 spiller, og ikke en MP3 spiller
(Selv om den ikke kan spille MP4, men AMV)
Og for aller siste gang, jeg er ikke av hannkjønn!
Queen = Dronning = Hunkjønn.
Do'H!
>_<

Edit: Noen spesifik grunn til at du bestemte deg for å unnskylde i dag, Severin? O.o
Var det fordi jeg fikk telefonen i dag kanskje!
(HoHo!)
Nei, men nå er alt bra, nå skal man ikke ripe mer opp i bengal lakken til Rubicon!
Sist endret av GothQueen; 26. juni 2007 kl. 15:37.
er det mulig og synke på ett så lavt nivå ?
snakker da om severin.
Sitat av Severin

Ha en fin dag og takk for at dere ser på MessTV.
Vis hele sitatet...
Vi ser ikke på MessTV.
Sitat av Dr. Hansen
Vi ser ikke på MessTV.
Vis hele sitatet...
Sist jeg så på Mess TV, så satt han johannes og slengte ut slengkyss mens han sang til en kasettspiller og laget trutmunn. Etter det så har jeg ikke turt å sett mer, siden det skal godt gjøres å toppe den dritten.

Severin har rett og slett feilet i jobben sin, og bør se seg om en jobb som er mindre utfordrende for han.
Den eneste grunnen til at TVnorge sender slikt boss, er vel fordi en viss prosent av det de sender må de ha laget selv? Har hørt noe om dette. Og er sikkert billig å få noen fjortis-ungdommer til å sitte å bable foran et kamera, og sende ut crappy premier som koster like mye som å sende én SMS til MessTV.

Og støtter Dr. Hansen sitt innlegg, og vil igjen presisere at vi ikke ser på MessTV.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ja, så fikk du tilbake spilleren? eller sendte du den aldri inn?
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Sitat av torsken
Ja, så fikk du tilbake spilleren? eller sendte du den aldri inn?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke fått sendt den inn enda...
Man trenger penger for å sende pakker...
Sitat av GothQueen
Jeg har ikke fått sendt den inn enda...
Man trenger penger for å sende pakker...
Vis hele sitatet...
Ja, det er jå rådyre for tiden.
Har en kompis, som kjenner en kompis som igjen har kontakter i både postkontoret, og Kiwi.
Så han kan sikkert ordne en boks til og pakke den i, og de 30 kr for og sende den.
Send meg pm hvis du er interrisert da,
Sist endret av torsken; 3. august 2007 kl. 21:39.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
30kr... Å ja! Det er en hel dag med mat det!
Hmm.. Der røyk budsjettet, gitt!
Er det ikke noe som heter "what comes around, goes around" ?

Uansett, unødvendig med sarkasme fra kundebehandling. Noe å tenke på i ettertid kanskje? Vil du ha høflig tilbakemelding, oppfører du deg høflig

Du kan jo tenke deg hva en kundebehandler føler selv, når han/hun mottar en uhøflig klage. Forøvrig forsvarer jeg på ingen måte sinte kundebehandlere
Sist endret av catolh; 6. august 2007 kl. 10:52.
Sitat av SergeGainsbourg
Såvidt jeg kan se har Goth-dronninga ganske enkelt blitt forespeilet en "mp4-spiller" som premie, dette gir tynt grunnlag til å kreve en rekke andre funksjoner for spilleren.
Vis hele sitatet...
Sitat av GothQueen
Spilleren kan forresten ikke spille MP4 filer.
Heller ikke MPI, MP2, WMA, WMV, ASF eller WAV som lovet i bruksanvisningen.
De fleste programmene som følger med på cden til spilleren er heller ikke kompatible med spilleren.
Vis hele sitatet...
Leser du innleggene?
Sitat av SergeGainsbourg
Dette må nærmest kunne anses som et slags lotteri, da spillet/konkurransene stort sett vil gi premie basert på slump eller flaks.
Vis hele sitatet...
Hva om du hadde hatt syv rette i Lotto, bare for å finne ut at Norsk Tipping som lovet utbetaling i kr, sender deg istedet masse monopolpenger?
Sist endret av Emptyy; 6. august 2007 kl. 11:27.