Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 519
Her om dagen fikk jeg plutselig en trang til å spille dette gode gamle spillet. Jeg fant det frem i min spillhylle og installerte det. Altså en kjøpt og betalt versjon.

Så startet jeg det, opplevde ingen problemer før jeg skulle lagre, da fikk jeg feilmeldingen:
"Failure, Not enough system memory. Please free up some more and try again."

Dette forsto jeg lite av, så jeg minimerte spillet for å sjekke harddisken og om den eventuelt var blitt full. Men neida, 14 gb ledig plass.

Nå får jeg ikke en gang startet en ny fil på spillet uten å få denne meldingen.

Er det noen som har peiling hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke?

På forhånd takk..
Jeg vet at dette spørsmålet har blitt tatt opp og blitt svart på på www.fmnorge.com mange ganger. Leit deg fram i guidene, eller spør på forumet. Du finner garantert svar!

0001, ja... Er det ikke der Peterborough er stappullt av fantastiske talenter som Gareth Jellyman og Matthew Etherington? Og Sverige har verdens beste u-21-lag med Zlatan, Muslimovic, Touma og Bakircioglü? Gode minner, i hvert fall
Sitat av Duckyuck
Her om dagen fikk jeg plutselig en trang til å spille dette gode gamle spillet. Jeg fant det frem i min spillhylle og installerte det. Altså en kjøpt og betalt versjon.

Så startet jeg det, opplevde ingen problemer før jeg skulle lagre, da fikk jeg feilmeldingen:
"Failure, Not enough system memory. Please free up some more and try again."

Dette forsto jeg lite av, så jeg minimerte spillet for å sjekke harddisken og om den eventuelt var blitt full. Men neida, 14 gb ledig plass.

Nå får jeg ikke en gang startet en ny fil på spillet uten å få denne meldingen.

Er det noen som har peiling hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke?

På forhånd takk..
Vis hele sitatet...
Det pleide og løse seg ved å reboote maskina, spelte det spillet for en tid tilbake (3-4mnd)...