Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 882
Heisann!
Har hatt en laptop en god stund med en ødelagt HDD som jeg nettop byttet ut. Men når vi skrudde på PC'en kunne vi ikke koble til internettet, og tenkte det var noen drivere vi manglet.
Vet dere om det faktisk er driverne, eller noe annet som kan vært problemet?
I devicemanager er det en gul varseltrekant over internett og bluetooth "driverne" eller devicene, så bare lurer
Takk for svar!
PS: Hvis dere vet om det er drivere, kan dere sende en link så jeg slipper å lete? :P
Ja, da ser det ut som om du trenger driverne. Dog trenger vi modellen ditt nettverkskort har. Er det WIFI, eller kabel-kortet du trenger drivere til?

For at vi skal kunne hjelpe deg er det vel kanskje lettest å gi oss fabrikant og modellen på maskinen din. Det står ofte under laptopen din.
Trådstarter
Maskinen er en Asus K53S, det er WIFI driverne jeg trenger, ettersom at jeg aldri har brukt, eller sikkert ikke kommer til å bruke kable
Bruk google.. "Asus K53S Drivers". Rart hvor langt du kan komme da
Trådstarter
Har gjort det. WLAN driverne man kan laste ned har jeg lastet ned allerede, og ser ikke ut som om de har fungert
Sitat av Speluncus Vis innlegg
Har gjort det. WLAN driverne man kan laste ned har jeg lastet ned allerede, og ser ikke ut som om de har fungert
Vis hele sitatet...
Du har aktivert WIFI med FN+F2 ?
Sist endret av Fuzzybossen; 24. juni 2013 kl. 22:01.
Trådstarter
Vel nei, det har jeg ikke gjordt.. (Har aldri gjort det før..)
Visste ikke at det trengtes. Takk ihvertfall, kommer med en tilbakemelding snart

FN+F2 fungerte ikke. Men når vi plugget inn en internett kabel via strømnettet fungerte det fint
Men igjen, det er fint hvis dere har noen løsninger angpende wifi, hvis det er noen
Nå har jeg vert så snill å prøvd å finne drivere til deg. Modellen du oppgir finnes det flere versjoner av: http://puu.sh/3ntMY.png
Venligst spesifiser hvilken det er.
Lastet du ned driverne du har prøvd fra Asus sin side?
Trådstarter
Den jeg har heter ikke det samme som noen av de, den heter faktisk bare K53S. Men jeg syntes å ha lest at det sto K53S/K53SV på andre sider, så ville isåfall tro at det er mulig å bruke "SV"
Men min heter BARE K53S, som det står på klistremerket utenpå laptoppen
Takk btw! Setter pris på hjelpen!
Not a real gamer
retovio's Avatar
siden du kommer deg på nett med kabel så ville jeg ha prøvd windows updatedu kan ofte finne wifi driverne der
Trådstarter
Holder på og oppdatere nå, vi får se hva som skjer
Du kan bruke
http://www.uniblue.com/no/software/driverscanner/
Dette programmet koster penger, men det du kan gjøre er å laste ned programmet. Skanner pc også ser du hva driverne dine heter og da kan du laste dem ned manuelt.

Du kan bruke dette programmet som er helt gratis å bruke og koster ikke penger.
http://download.cnet.com/SlimDrivers...-75279940.html

Du har nå fått 2 alternativer. Lykke til
Sist endret av Gigolo; 25. juni 2013 kl. 12:18.
Trådstarter
Takk for alle svar!
Tror ikke jeg trenger mer hjelp, men kom gjerne med flere svar e.l