Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3787
Nå har jeg nettopp fått åpna iphonen min siden jeg glemte koden. Så kommer :SIM-kort ikke installert. sett inn et gyldig simkort uten PIN-lås for å aktivere iphonen.

Problemet er at jeg ikke har noe aktivt simkort uten pin lås.

Noen som har en ide om hvordan komme seg rundt systemet?
Har du kjøpt telefonen ny? Brukt? Skiftet abbonement?
Fant min gamle iphone liggende i en skuff, trodde jeg hadde mistet den. Jeg har byttet abonnemang 2 ganger siden jeg hadde den og simkort er byttet.
Sitat av J Press Vis innlegg
Fant min gamle iphone liggende i en skuff, trodde jeg hadde mistet den. Jeg har byttet abonnemang 2 ganger siden jeg hadde den og simkort er byttet.
Vis hele sitatet...
Siden telefonen har operatørlås må du enten kontakte den gamle operatøren din og få de til å bestille opplåsning via itunes for deg. ( hvis telefonen er utenfor bindingstid)

Hvis ikke kan du jailbreake med redsnow og unlocke med ultrasn0w (google)
så det funker altså å jailbreake den også funker hvilket som helst sim kort?
Sitat av J Press Vis innlegg
så det funker altså å jailbreake den også funker hvilket som helst sim kort?
Vis hele sitatet...
Hvis du forteller meg hvilken modell du har, hvilket OS du kjører og hvilken modenfirmware du har, kan jeg sende deg noen nyttige linker. Har nettop gjort det på min egen

Momedfirmware finner du på instillinger ---> generell ----> om ---> modemfirmware
Versjon finner du på insillinger ---> generell ---> versjon
Sist endret av Atec; 9. februar 2011 kl. 09:55.
Du har satt inn ditt nye simkort i den?
Atec: kan sende det senere idag

Dezire: Jeg har satt det inn en gang for å skjekke om det funket. Noe det ikke gjorde
Kan aktiveringssim være en løsning her? Jeg har aktivert en iPhone 3G uten problemer. Denne var ikke opperatørlåst dersom det har noen relevanse.
http://www.dealextreme.com/search.dx...tivation%20sim
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Har du prøvd å koble den til iTunes når det simkortet du har står i? Jeg har fått aktivert en operatørlåst iPhone med et simkort fra en annen leverandør.