Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 675
Jeg bruker uTorrent og når jeg laster ned bruker den alle mine 25 mbits. Slik at YT og andre ting går tregt, noe som selvsagt er litt irriterende.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Og evt hvilke instillinger jeg kan bruke? Jeg vil selvsagt at nedlastning skal gå fort, men jeg vil kunne gjøre ting samtidig også.

Laster forøvrig stort sett ned fra tvtorrents.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sett en sperre på ned/opp på 50-75% av max speed du får, sett også ned antall tilkoblinger.
Høyreklikk neders i høyre hjørne der det står Dhastighet) og Uhastighet) også skrur du ned begge til halvparten av farten de makser på, så kan du øke D: litt etter litt og se hvor du er fornøyd
Du kan sette en hastighetsgrense ved å "høyreklikke" på utorrent ikonet nederst i høyre hjørne på skrivebordet.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Hvis du ikke har rørt instillingen for opphastighet kan det godt være at det er det som struper nettet ditt.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
når jeg bruker uTorrent mister jeg nettet etter sånn 3 min. hvorfor?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Routeren din suger hestkuk2k, skru ned antall connections til 40\20 (global\per torrent) og se om problemet vedvarer, sett også en cap dersom du har en trasig ADSL-linje med mindre enn 1Mbit upload.

Sitat av F0reman Vis innlegg
når jeg bruker uTorrent mister jeg nettet etter sånn 3 min. hvorfor?
Vis hele sitatet...
Se første paragraf over.